Wat dan mystik .. Zo was zwaar gisteren .. Ff bloed doorgezet en gister naar wc en stuk vlees uitgevalen ik weet niet is het vruchtzakje Of emmy raar om te zien en was ff snik snik .. Nu af wachten weer voor 2 de poging ...
Dat is balen, heel veel succes voor de volgende. Is altijd moeilijk om dit iedere keer weer mee te maken
Hi Lady's Hier op wachtdag 7. Ik trek het niet joh. Dat wachten is zo killing. Ik heb sinds vandaag een enorme opgeblazen gevoel. Het voelt zo raar. Nu nog een paar dagen wachten en we weten meer. Ik houd het niet meer....
Ik, weliswaar geen punctie gehad, maar ben in afwachting van iui 12. Ik test zaterdag ochtend maar heb al sinds gisteren koppijn dus denk geen goed nieuws. Migi wat zei het ziekenhuis van het stukje wat afgekomen is?
Hoofdpijn maak je geen zorgen kan maar is niet dat Slecht nieuws is .... zh zegt gewoon miskraam helaas had niet verwacht want ik voelde me Zo goed maar ja miss volgende keer beter .. Ik hoop met deze iui indd voor goede nieuws het is tijd he dat we onze wens vervuld wordt uiteindelijk ..
Hier helaas ook geen goed nieuws. weer een negatieve test. Nu ontzettend hoofdpijn van aankomende menstruatie. Rainbow wanneer mag je testen
Hè jeetje Limburge, dat is zo balen en k.. Ik weet hoe het voelt. Ik mag donderdag HCG prikken. Dan zit ik al ruim over de 14 dagen. Sinds gisteren al een test gedaan en ook vandaag. Allebei negatief. 30 maart terugplaatsing gehad, dus mijn hoop vaart langzaam weg. Ik houd me nog groot, huilen durf ik nog niet, ik ben bang dat ik dan heel lang niet kan stoppen. Ik heb nog Utrogustan bolletjes tot morgen. Ik probeer de hoop erin te houden.
Pff erg zeg ik weet wat jullie meemaken ... Ik erg gehoopt voor julllie dat met goed nieuws zou komen .. Ik mag over morgen bespreken voor volgende behadeling . Ik wel best lang mee last van bloed verlies ongv 12 dagen wil ik wel priberen over 3 dagen ovu test miss wat geluk hoop ik heb toch een rust maand . Denk volgende maand zijn we weer op de wachtrij pfffff
Hier een foto, deze heb ik vanochtend genomen. Streepje kwam iets later( ik denk dat dit een streepje is!)Ik denk zelf een foute test, want alle andere waren negatief. Toch dat beetje hoop houden, kan toch geen kwaad
@Rainbow: ik zie een heel licht tweede streepje (een Plusje +) is dat kruidvat early test? Ik had dit keer kruidvat twee voor 5 euro, die zijn blijkbaar ook gevoelig.
Hoi Limburger, Ja klopt Early Kruidvat. Ik dacht ik probeer een keertje zo eentje. Vanochtend weer van de Sensitest gedaan, ik had die online besteld. Deze testte negatief, althans een heel heel erg licht streepje. Ik ben nog steeds niet ongi, dus dat is positief. Nog twee dagen, donderdag bloedtest, dan weet ik het zeker.
Gebruik je wel utrogestan? want dat houdt normaliter de ongesteldheid tegen. Ik zou de kruidvat 'twee voor vijf euro' ook eens proberen. Of die van testpoint (is van Etos merk)
Dat zit goed uit omdat na me utrogestan had ik zwaar negatief zelfs van early cb .... Ik had op me 9 dag tp ositief en 12-13-14 afgegaan naar 15 de dag negatief . Oohhh ik hoop zo veel voor je dat je nog mooi test kregen . Duim ik met jou mee spannend
Hier treurig nieuws. Bloedgeprikt en de uitslag was negatief. Ik voel me erg verdrietig nu en voel dat ik boos ben. Vandaag een trieste dag en veel huilen, maar ik voel ook dat ik opgelucht ben. Ik weet nu dat ik klaar ben en er alles aan gedaan heb. Ik ben super trots en blij dat ik (wij) onze lieve dochter Lauri hebben. Ik hou ziels veel van haar. Het is kostbaar wat we hebben en ook ons sterretje Jasmijn, die ik even heb mogen vasthouden. Morgen is een nieuwe dag. De toekomst van ons drietjes. Bedankt voor het meeleven en lezen.
Beste Rainbow wat ontzettend verdrietig. Kut nieuws. weet je zeker dat je geen poging meer wilt proberen? Alhoewel ik ook snap dat je er op een gegeven moment klaar mee bent om het maar zo uit te drukken. xx