Hi, Nee, echt we stoppen. Na 6 jaar en 6 ivf behandelingen, zeg ik het is goed zo. Moeilijk is het wel, maar echt het is goed zo. Nu heb ik (wij) tijd nodig om alles een plekje te geven en verder te gaan en te genieten van wat we hebben, gelukkig zijn wij gezegend met onze lieve meid. Jij heel erg veel succes en ik wens je heel veel sterkte toe.
Wat k.. Nieuws indd en zo te lezen 6 jaar en 6 ivf dat is zo slopen emotioneel en jullie verlies moet je indd een grenz stellen. Geniet van je prachtige dochter en maak iets moois met zijn3 tjes veel geluk meid . Ik had vroeg miskram bm goed na onderzoek allesis ok nu wacht op me ongi en naar poging 2 .. Ik heb nog 2 keer als het niet lukt ga ook stopen risico is groot ik wordt bijna 39 zou jammer zijn als we niet compleet maken onze gezien . Maar we zijn ook super gelukkig met onze meid ....
hoi rainbow wat verschrikkelijk nieuws!!! heel veel sterkte samen om dit allemaal een plek te geven. je heb gestreden,gevochten, gehuild en helaas verloren. dikke knuffel