Pas in behandeling voor vruchtbaarheidsbehandeling

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by gully, Mar 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gully

gully Lid

Feb 14, 2007
    36
    14
    8
    Female
    Testanalist
    Den Haag
    Hoi Meiden,

Mijn partner en ik zijn al heel lang bezig om kinderen te krijgen, 21-02-2008 ben ik geopereerd aan mijn beide eierstokken. Aan mijn linkereierstok zat er een dermoide cyste van 8cm en aan mijn rechter eierstok zat er endometriose en nog eens een bloedcyste, mijn arts heeft mijn eierstokken kunnen redden, operatie is gelukkig geslaagd, mijn eileiders zijn gelijk ook gecontroleerd die zijn redelijk goed. Zijn er damens op het forum die hier ervaring mee hebben, weet iemand ook wat de volgende stappen zijn, mijn 1ste onderzoek is pas op 03-04-2008.
    Ik weet niet wat mij allemaal te wachten staat, ik ben zo bang zo bang om nooit zwanger te kunnen raken, het vreet aan mij, van buiten is het net alsof ik niets mankeer maar van binnen heb ik pijn.

2. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Hey Meid,

Ik kan je verder niet helpen, maar ik wil jou en je mannetje veel sterkte wensen met alles!

Liefs,
    Wup

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,207
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Jeetje meid. Wat je hebt meegemaakt is niet niks zeg. Maar gelukkig kunnen ze tegenwoordig een aardig handje helpen, dus goed komen zal het hopelijk vast wel. Misschien met beetje hulp maar dat maakt niet uit toch? Ik kan me voorstellen dat je bang bent dat het nooit zal lukken, dat heb ik ook wel eens door mijn hoofdspoken. Maar gelukkig heb je je leeftijd mee en meid komt vast goed.

gr vruchtje

4. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Geen ervaring mee ook, maar ik wil je wel veel sterkte wensen. Ik ben ook bang dat het bij ons nooit lukt, ik denk dat we dat hier allemaal hebben. Gelukkig zijn er dan ook weer veel mamma's op dit forum, dus er is altijd hoop. Sterkte dus, ook met afwachten tot 3 april.

5. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Hier nog iemand met die angst hoor. Maar ik probeer toch positief te blijven, treuren kan altijd nog. Dat klinkt hard maar zo bedoel ik het niet. Je hebt al het nodige meegemaakt en ik wil je dan ook alvast heel veel sterkte voor de komende tijd wensen en hopelijk is alles goed en ben je snel mama.

Wij horen ook pas 25-04 hoe we verder behandeld gaan worden en dat duurt ook nog zooooo lang. Wachten is nooit leuk. Hoop voor je dat het snel 3-4 is. ( Dan ben ik ook weer een beetje dichterbij de 25e).

Liefs Zora

6. gully

gully Lid

Feb 14, 2007
    36
    14
    8
    Female
    Testanalist
    Den Haag
    Damens dank voor jullie reacties, ik blijf volhouden, waar een wil is is een weg, ik geef de hoop niet op, wij allemaal moeten de hoop niet opgeven.

Share This Page