Hallo, Sorry dat ik zo binnen val, maar ik trek het niet meer Ik heb een ivf-behandeling doorstaan en zit nu in het wachtbankje. Ik kan het maar niet los laten en bij elke kramp en of steek denk ik dat het mis is. Mijn vriend zeg dat ik het gewoon moet los laten maar dat is makkelijker gezegt dan gedaan. Ik mag 30 nov testen maar het wachten sloopt mij. Is er iemand die ook in het wachtbankje zit? ik heb gewoon iemand nodig waarbij ik gewoon even mijn hart kan luchten en even kunnen praten over mijn dingetjes die ik voel. ohw ja het is zeker niet goed om nu al te testen of kan dat wel??? ik hoor het graag Groet Samira
Samira, kijk anders even in dit topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/231477-wie-november-december-ivf-icsi-behandeling-cryo-tp-99.html Daar zijn veel meiden die nu bezig zijn met een behandeling. Wellicht zitten er ook een paar op het wachtbankje... Weet niet wanneer je de punctie hebt gehad maar ik gok een dag of 7-10 geleden?? Dan is nu testen wel te vroeg hoor, helaas. Hoop dat je op dat andere topic ervaringen kan uitwisselen. Succes iig! Gr Susan.
Hoi Susan, Bedankt voor je reactie!Ik had idd ergens een topic gevonden maar ben het nu kwijt!ben niet erg handig met de pc. 12 nov heb ik de punctie gehad. ik ben het wachten een beetje beu, word gek van deze onzekerheid maar alsnog bedankt voor je reactie, ga even zoeken waar ik gister mijn bericht geplaatst had
De wachtweken zijn killing he! Heeeeel veel succes! Ik hoop dat je hier op het forum je spreekwoordelijke ei een beetje kwijt kan. Elmo