Punctie ivf/icsi maart/april, meekletsen?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Esje87v, 7 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samba80

Samba80 Lid

15 jan 2012
    47
    34
    18
    Vrouw
    NULL
    Noord-Holland
    @Flower, Dat ziet er wel heel goed uit hoor!! Als het dag 12 is na punctie, is het 14 dagen na de Pregnyl/Ovitrelle? Dan denk ik zeker niet dat je nu nog vals positief kunt testen hoor....

Dus een heel voorzichtige gefeliciteerd??

Wanneer moet je bloed laten prikken? Zal toch ook snel zijn dan?

2. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Samba het is nu 14 dgn na pregnyl nee dat zal t hem niet meer zijn. Onze kliniek werkt niet met bloedtesten...ik mag officieel pas 4-4 testen dat is dan 19 dpo.

xxx

3. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    flower ziet er goed uit hoor! proficiat! :)

4. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    welkom marjo, spannend hoor! Voor jou dus ook lang protocol... hoop voor je op een mooi resultaat!
    Heb je last van de decapeptyl?

5. Debbi86

Debbi86 Bekend lid

14 jan 2013
    511
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou flower
    Ik zie toch echt een 2 e streep hoor 😃

6. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Thanks dames xxx

7. Marjo11

Marjo11 Actief lid

16 jan 2014
    176
    0
    16
    @flower, ja ik zie ook echt 2 streepjes!
    Nee ik merk nog niks van de decapeptyl. Ik wacht al de hele dag op het momebt dat ik 'iets' moet gaan voelen, maar niks aan de hand. Bijna onzeker word ik ervan.. Zou ik het spuitje wel goed gezet hebben? Mijn man lacht daarom, die heeft me geholpen en zegt dat het goed is gegaan :). Maar ik kan me best voorstellen dat t ff duurt voor ik er wat van merk. Groetjes

8. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Franny; super dat er al 15 follikels groeien! Morgen zijn ze vast allemaal een stuk groter. Spannend hoor, woensdag de punctie!

Debbi; geniet van je zwangerschap ook al merk je nog weinig. Wanneer heb je de eerste echo?

Flower; ik zie duidelijk een streep; gefeliciteerd! :)

Marjo; succes met het spuiten deze weken! Valt het je mee of tegen? Je hoeft trouwens niets te merken van de Decapeptyl ;) Ik heb er geen klachten van ondervonden tijdens mijn eerste IVF. Nu gebruik ik Triptofem en ook daar geen bijwerkingen van.

9. Marjo11

Marjo11 Actief lid

16 jan 2014
    176
    0
    16
    Het valt me heel erg mee! Alleen ik ben qua fijne motoriek niet zo handig en toen ik vanochtend het beschermdopje van het spuitje aftrok brak het naaldje af! Voortaan laat ik mijn man dat maar doen want ik word er helemaal zenuwachtig van en dan gaat het juist mis. Zie wat dat betreft ook wel op tegen het 'bereiden' van de monopur.... Verder voel ik me prima! Ik gebruik nu ook nog de pil tot en met dinsdag, misschien dat ik daarna er meer van ga merken.. groetjes

10. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Flower dat ziet er echt top uit!

Marjo ja ik had ook altijd ruzie met der menopur maar toch ging het opgegeven moment steeds beter! :) Het is ff wennen.

11. Sady

Sady Lid

10 jan 2014
    54
    2
    8
    Hallo dames,

Kan het voorkomen dat je na een week ongesteld wordt door het gebruik van decapeptyl. Ik ben nu een week aan het spuiten en 3 dagen geleden gestopt met de pil. Mijn menstruatie hoort pas 9 april te komen maar ik denk dat het dag 8 of 9 zal komen na gebruik van decapeptyl. Ik Verlies al aardig wat bloed en heb buikpijn. Ik ben het ff kwijt, is het de bedoeling dat je wacht tot je eigen menstruatie of treedt er eentje op door het gebruik vam decapeptyl. Ik bel morgen meteen het zk maar voor nu moest ik doorgaan met prikken totdat zij zeggen stop!

Is het dus zo dat je moet wachten op je eigen volgende menstruatie of kan het eerder optreden door decapeptyl.

12. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Het treed eerder op door de pil...na 3weken pil heb je je 'stopweek' van de pil en dan kun je ongesteld worden...hoeft niet want deca kan dat ook.weer tegenhouden,maar je verliest nu dus bloed door pilgebruik

13. Roro84

Roro84 Actief lid

23 sep 2013
    224
    0
    0
    Zuid Holland
    Zo 2e menopur zit erin! 3 april 1e fm. Ben benieuwd!

14. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Top RoRo!!

15. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ziet er goed uit Flower!! :)

Super Roro! :)

Deca kan zeker je menstruatie tegenhouden. .k had ook ongi moeten worden maar 1x kleine doorbraakbloeding gehad en dat was het.

K spuit nu 17 dagen deca en morgen weer naar zh om te kijken hoe t gaat en dan Gonal-F erbij. .spannend weer..k hoop dat er veel gaan groeien!

16. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Goed bezig Roro!

Lieke, spannend! Hopen dat je morgen mag starten en er inderdaad een mooie hoeveelheid gaat groeien :)

17. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Thanxxxx! Toch weer spannend om na 2 jaar weer te spuiten

18. Marjo11

Marjo11 Actief lid

16 jan 2014
    176
    0
    16
    Oh spannend allemaal! Hier inmiddels 3 dagen deca en nog steeds geen klachten. Morgen voor het laatst de pil en 9 april mijn eerste echo. Dan ga ik ook starten met Menopur!

19. Roro84

Roro84 Actief lid

23 sep 2013
    224
    0
    0
    Zuid Holland
    Zo 3e menopur zit erin. Bijwerkingen... ja moe pfff

Lieke goodluck!

20. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Marjo; fijn dat je man kan helpen met de spuit zetten. Het is niet prettig als je er zenuwachtig van wordt. Hopelijk blijven eventuele bijwerkingen weg.

Roro; hoe gaat het spuiten tot nu toe? Lekker optijd naar bed en je rust nemen. Ik ben ook wat meer moe dan normaal de laatste 2 dagen. Of het kan komen door het verzetten van de klok haha. Vrijdag al je eerste fm!

Lieke; mag je starten met Gonal-F?

Deel Deze Pagina