Punctie ivf/icsi maart/april, meekletsen?

Discussion in 'MMM clubs' started by Esje87v, Mar 7, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roro84

Roro84 Actief lid

Sep 23, 2013
    224
    0
    0
    Zuid Holland
    @pinkflower de 1e heeft me man gezet, ik durfde niet haha. Gister en vandaag zelf gezet. Ben benieuwd vrijdag want dan moet ik ook deca erbij spuiten in me been... (auwie). Ja en vrijdag indd me 1e fm! Ben benieuwd hoe het er dan voorstaat!

Ja ga lekker optijd naar bed. Hang nu op de bank met een bakkie thee, is ook niet verkeerd :)

Gaat het met jou ook allemaal goed?

2. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

Jun 16, 2012
    4,789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Roro Deca in je been?? Hier gewoon in Je onderbuik..iets minder gevoelig ;)

Hier helaas doet de Deca niet wat ie moest doen..helaas eiblaasjes die op springen staan..terwijl juist alles rustig had moeten zijn..nu verwacht ze over week mn menstruatie en doorgaan met de deca en als k over week nog niet menstrueer dan primoluut en weer wachten..pfff domper..

3. Roro84

Roro84 Actief lid

Sep 23, 2013
    224
    0
    0
    Zuid Holland
    Echt?? Owdan ga ik dat vrijdag ff vragen. Prik liever in me buik(denk ik).

Oow getsie zeg, dat de deca ze werk niet doet. Schiet niet op 😞

4. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

Dec 9, 2011
    1,808
    1
    0
    NULL
    NULL
    o wat shit lieke! Heb je die ervaring al vaker gehad?

5. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

Apr 11, 2014
    1,111
    75
    48
    Roro; wat goed van je dat je nu zelf de spuit zet! Je kunt ook in je buik prikken als je dat fijner vindt. Ik heb nog nooit een spuit in mijn been gezet. Hier gaven ze de keuze; in je buik of bovenbeen.
    Met mij gaat het prima. Ben benieuwd naar de fm meting morgen en of er al wat groeit.

Lieke; dat is een flinke tegenvaller zeg! :(

6. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

Jun 16, 2012
    4,789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Nee dit is de 1ex dat de deca niet meewerkt :( 1x overstimulatie gehad maar nog niet gehad dat gewoon eiblaasjes groeien tijdens gebruik deca..ze was ook verbaasd gister. .

7. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

Dec 9, 2011
    1,808
    1
    0
    NULL
    NULL
    hmm dat is minder! En heb je wel ook de pil gebruikt voor de deca of dat niet?
    Moet je wel gewoon dezelfde hoeveelheid deca blijven spuiten nu?

8. Franny72

Franny72 Actief lid

Mar 27, 2013
    144
    0
    16
    Lieke wat enorm balen dat de ca niet doet wat je doen moet. X

Ik heb zojuist pregnyl geprikt moet het heel rustig aan doen zit hoor in te hormenen. Ik heb 15 follikels 2 waren 12mm te rest zit tussen 17,18,19mm
    Punctie staat voor donderdag gepland en op 1ste paasdag hopelijk een tp. Ik weet niet waarom maar vind het rete spannend!
    Wish me luck

Xxx

9. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

Jun 16, 2012
    4,789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Nee geen pil gebruikt. .die geven ze hier niet ;) en k gebruik indd dezelfde hoeveelheid deca :)

Goed nieuws. .mn ongi is toch gekomen dus ze gaan druk overleggen morgen int zh ;)

10. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

Dec 9, 2011
    1,808
    1
    0
    NULL
    NULL
    @franny, succes donderdag!

@lieke, nou, hopelijk alles toch mooi schoon nu dan!

11. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

Dec 15, 2014
    759
    1
    18
    Lieke, hopelijk alles schoon en kun je snel weer van start. Balen dat de deca niet deed wat ie moest doen!!

Franny, ziet er goed uit meis! Succes morgen!!!

12. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

Dec 15, 2014
    759
    1
    18
    Oh ja de deca deed ik ook altijd in mijn buik prikken!

13. Roro84

Roro84 Actief lid

Sep 23, 2013
    224
    0
    0
    Zuid Holland
    @ lieke nou dan heb je dat iig achter de rug en ben je lekker schoon van binnen!

Dames, hadden jullie ook zo last van de menopur bijwerkingen? Ik ben zo extreem moe, slaat werkelijk nergens op. Bruis normaal van de energie maar nu is alles zwaar, slaap onwijs veel, geeuw en ben niet vooruit te branden. Met vlagen hoofdpijn en misselijk en buikpijn.
    Ben blij dat ik vrijdag naar het zh moet voor de 1e fm, kan ik ook gelijk vragen of dit normaal is..... Moet dan ook de deca erbij spuiten en heb nu nog last van die f@;& opvliegers van de lucrin pfffff

Weet waar ik het voor doe hoor! Maar dit had ik niet verwacht.....

14. Franny72

Franny72 Actief lid

Mar 27, 2013
    144
    0
    16

dank je wel!!!!!!!!!!!!!

15. Franny72

Franny72 Actief lid

Mar 27, 2013
    144
    0
    16

Dank je wel meis!!!!!!!!!!!!!

16. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

Jun 16, 2012
    4,789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    4 mei uitgangsecho en vanaf daar weer verder plannen. .we gaan eind april weekje weg dus wel gewoon Deca spuiten en 4 Mei echo..hopelijk werkt dan alles wel een beetje mee.

17. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

Dec 15, 2014
    759
    1
    18
    Ik zal voor je duimen Lieke! Leuk, een weekje weg. Waar gaan jullie heen?

18. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

Dec 9, 2011
    1,808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ok, dus toch weer ff afwachten dan... inderdaad, hopelijk dan een mooie start!

19. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

Dec 9, 2011
    1,808
    1
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar hoor jouw klachten bij menopur... ik was ook super moe de hele tijd... echt geen energie... hoofdpijn weet ik niet meer eigenlijk, misselijk wel regelmatig en buikpijn/last van darmen had ik ook inderdaad... maar zoals je al zegt, je weet waar je het voor doet... hou vol! :)

20. Franny72

Franny72 Actief lid

Mar 27, 2013
    144
    0
    16
    Hai dames,

De punctie was echt te doen had morfine gekregen dus was helemaal high hahahahah.
    Ik had niet mijn vaste gyneacoloog maar hoofd van de afdeling en die gaf aan mijn vent door dat hij wel 3x moest kijken of het klopte. Want ik zat hoog in de hormonen en had veel eitjes aangemaakt dat vond hij blijkbaar uitzondelijk voor iemand uit 1972 :D
    Hij had 15 follikels aangeprikt en er zijn 8 eitjes gevonden. Zaterdag moet ik bellen naar het VU en dan krijg ik te horen of er een bevruchting is en of wij zondag op 1ste pasen een terugplaatsing heb. Ik mocht van deze gyneacoloog geen pregnyl als ondersteuning moet de bolletjes gebruiken omdat ik echt te hoog in de hormonen zit en dus kans op overstimulatie groot is.

Resume 8 eitjes 3x pd utrogestan bollen en elke avond kinderasperine (ascal)

Share This Page