Klinkt niet verkeerd Franny, fijn dat je er niet te veel pijn aan hebt gehad. Het is nu achter de rug. Hopen op veel bevruchtingen!!! Lieke, lekker zeg, CP! Ben ik dol op!!
Hoi allemaal, Voor mij wordt de punctie ook in april. Ik heb vanochtend mijn tweede follikelmeting gehad. Links zitten er 8 en rechts 6, maar ze zijn nog klein. Maandag weer controle. Ik spuit decapeptyl en 150 menopur. Het is mijn eerste ivf. Ik ben benieuwd hoe t verder gaat. Helinda
Vandaag 1e fm gehad, grootste is nu 6mm en me bms was 4mm. Nu dinsdag weer terug voor de 2e fm. Net 1e deca gezet pffff wat een rotprik... Euh is het normaal dat het rond de prikplek rood blijft? Lieke ow lekker center parcs! Heerlijk zeg!
Jaaa hebben dr zin in!! Even met zn 3tjes eruit mn Deca spuiten gaan ook gezellig mee hihi en dan is het zo alweer 4 Mei. .eerst aankomende week 1e verjaardag van ons manneke vieren
Ook voor ons gaat het beginnen, morgen de 1ste lucrin zetten, heb er gewoon zin in . 15 april 1ste echo Weer een stapje verder. Fijn paasweekend.
Goedemiddag dames, Vanmorgen gebeld met VU om er achter te komen of er een bevruchting is, en die is er!!!!!!!!! Morgen om 14.30 uur heb ik een terugplaatsing end an krijg ik ook te horen hoeveel bevruchtingen er zijn. Voor nu zijn we blij we hebben een bevruchting en een terugplaatsing! Fijne paasdagen
Franny: yesss wat een goed nieuws zeg!! Ik duim voor een mooie TP en dan kom je gezellig bij mij op het wachtbankje Roro; ja, dat had ik ook altijd van de deca, trekt vanzelf weer weg. Soms duurt het effe, ik had ooit een keer een bloedvaatje te pakken, dat heeft echt een week geduurd voor het weg was haha... Ego; Had om 11 uur vandaag de transfer. 1 was een blasto, 1 had het niet overleefd en de andere 3 lopen achter. Ze denken niet dat deze het gaan halen voor de vriezer maar ik moet dinsdag bellen om het zeker te weten .. Gemengde gevoelens. Blij dat er 1 teruggeplaatst is. Verdrietig dat de rest het weer niet gehaald heeft terwijl we er nu meer hadden dan vorige keer.
Ub jeeeh blasto on board!! Hopen op een plakker en uiteindelijk een mooi beeb! Hoop dat je dinsdag te horen krijgt dat ze toch embryos heb en kunnen invriezen!
Hai ladies, Ben net terug van het VU we hebben 2 emmy's die 8 cellig waren kwaliteit zeer goed beter kan niet (volgens gyneacoloog) terug geplaatst gekregen. Van de 8 eicellen zijn er 6 bevrucht we hopen dan ook op 4 cryo's. Nou ladies ik neem plaats op het wachtbankje en hoop dat ik er niet vanaf donder! Fijne paasdagen Oja we zagen gewoon hoe "de tweeling" naar binnen vloog heel bijzonder hebben we bij de vorige tp's niet eerder gezien
wat mooi franny! duimen op mooie plakkers hier morgen eindelijk intake.. ben benieuwd welke data we gaan horen nu, dus wat de definitieve start van stimuleren gaat worden...
Roro; nog veel last van bijwerkingen? Hoe was je follikelmeting vandaag? Lieke; fijn dat er alweer zicht is op de volgende start. Hopelijk gaat het dan wel goed. Franny; super zeg, 6 bevruchtingen! En zeker hartstikke mooi voor je leeftijd. Waarom krijg je ascal erbij? Tp van 2 embryo's Bijzonder he om te zien hoe ze in je baarmoeder worden gezet. Heb je cryo's? Succes met afwachten deze weken! Helinda; groeien je follikels mooi door? 14 stuks is een mooi aantal! Lianne; succes met het spuiten! Unicorn; super dat je een blastocyste tp hebt gehad! Heb je nog cryo's? Succes met de wachtweken! Fiona; succes met de intake! Ik zet vanavond de Ovitrelle. Gisteren de laatste follikelmeting gehad. Ik heb er 13 die meedoen en misschien nog een paar kleintjes. Ik ben er erg blij mee dat het er 10 minder zijn dan de vorige keer. Ik had toen overstimulatie klachten en nu voel ik mij stukken beter. Donderdag de punctie. Ik heb er zin in; mijn eierstokken zijn gevoelig en ik ben er wel klaar mee
@pinkflower, ja fm was vandaag een stuk beter. 7 follikels gevonden waarvan de grootste 15mm is en de kleinste 11. Donderdag 3e fm en it weekend de punctie! Jij donderdag zie ik, spannend zeg!! En ja bijwerkingen, buikpijn, voel me eierstokken, kort af en me buik is opgezwollen. Ben 2,5 kilo ong bijgekomen sinds vrijdag, wat vooral vocht is. Maar dat moet vanzelf weer weggaan. Tis maar ffies gelukkig 😊
Nou...intake gehad...eerste deca zit er weer in...28-4 uitgangsecho en denk rond 11-5 punctie...ben benieuwd
Helaas duurt het voor mij nog even. Bij de fm was te weinig groei te zien. Ik moet eerst stoppen en de volgende periode weer opnieuw beginnen met een hogere hoeveelheid menopur. Wel jammer. Even pauze dus. Helinda