Dank jullie wel! Ik blijf positief. T komt vast wel goed in een volgende ronde . Jullie allemaal ook heel veel succes!
Vandaag na het werk lag er een brief van het VU met trillende vingers maakte ik het open. En ..................................jaaaaaa we hebben 4 cryo's in 2 rietjes yes yes yes Voor nu moeten de"tweeling" bij mama blijven plakken en wie weet nog een brusje voor later!
Hallo allemaal, Ik durfde me steeds niet bij jullie topic aan te sluiten, omdat ik niet durfde te hopen deze poging. Het is onze 5e en daarmee allerlaatste poging. Ik had 3 follikels en hoopte op in elk geval 1 eitje. Ze vonden er 3! 2 zijn er geinjecteerd en liggen hopelijk heerlijk te vermenigvuldigen nu. Morgen telefoontje of we zondag een terugplaatsing hebben. Dus... ik sluit me nu graag bij jullie aan. Succes allemaal!
Hai Wilma Welkom! Mooi te lezen dat er 2 eitjes gevonden zijn ik ga mijn duimen eraf duimen voor jou! Las in een ander topic je verhaal heel heftig maar hoop dat je eindhalte een mooi beebje oplevert dikke kus en knuffel hou ons op de hoogte
Hai Fiona Ik ben zooo blij! Mocht het nu niet gelukt zijn hebben we nog 2 pogingen! Stiekem hoop ik dat het nu gelukt is af en toe angstig en emotioneel Xxx
Hallo dames, ik zou ook graag met jullie mee willen kletsen. Even in het kort mijn verhaal. Na ruim 4 jaar, 5x mislukte IUI en 1x mislukte IVF, spontaan zwanger geworden van mijn zoon in 2011. Daarna vanaf 2012 nog een hele poos aangemodderd voor een brusje. Na mk, besloten dit jaar weer te beginnen met IUI. Alle IUI's mislukt en zaad niet al te best, dus in overleg met arts besloten verder te gaan met IVF. Sinds zaterdag begonnen met 100IE Gonal-F spuiten en sinds woensdag ook Cetrotide erbij. Woensdagochtend ook een echo gehad en toen waren er genoeg groeiende follikels te zien en mijn baarmoederslijmvlies was 14mm. Nu blijven spuiten en zondagochtend weer een echo. Ik hoop dat de follikels dan groot genoeg zijn om de Pregnyl te kunnen zetten, want ik ben dit spuiten nu al zat. Gonal-F vind ik totaal niet pijnlijk, maar Cetrotide is echt geen pretje. Ik hoop echt dat wij allemaal zo spoedig mogelijk verblijdt worden met een positieve test en een mooie plakbeeb!
Roro; wanneer heb je punctie van het weekend? Succes in ieder geval! Fiona; succes met spuiten! Helinda; balen zeg, dat je deze poging moet afbreken! Hopelijk de volgende ronde een betere stimulatie. Franny; wat super zeg, 4 cryo's! Nu lekker verder broeden. Wilma; welkom! Hopelijk delen de 2 embryo's zich en krijgen jullie zondag een mooie embryo teruggeplaatst! Succes! Chichi; succes nog even met spuiten. Hopelijk mag je snel de Pregnyl zetten. Ik was het de laatste paar dagen ook zat. De punctie is achter de rug en we hebben 9 eicellen We zijn er erg blij mee. Hopelijk een paar mooie bevruchtingen en een terugplaatsing. Dames, geniet van het zonnige weer!
Mag ik met jullie meekletsen? Nederlands is niet mijn moedertaal (ik woon hier 4 jaar met mijn Nederlandse man), dus..sorry voor mijn (vele) taalfouten Mijn verhal in het korte: 1.5 jaar aan het proberen, we zijn vrij snel achtergekomen dat mijn man erg slechte zaad heeft. Dus eigenlijk direct naar een ICSI behandeling toegewezen. Ik heb op 2/4 mijn eerste punctie gehad in de VU (morfine is geweldig spul), met 6 eitjes als resultaat. Dat viel even tegen, want ik had wel 11 follicles en ik ben "pas" 32. Maar gelukkig zijn alle 6 bevrucht en ik heb op eerste paasdag een 8 celige embryo teruggeplaatst gekregen. Tot mijn verbazing hebben wij gisteren een brief gekregen van de VU dat alle embryos over zijn ingevroren. Dus we hebben nog 3 kansen na deze (5 in 3 rietjes). Nu zit ik in de vreselijke wacht weken. Gelukkig heb ik een vrije drukke baan, dus genoeg afleiding. Franny ik heb even teruggelezen en volgens mij zitten wij echt precies op hetzelfde schema! Fingers crossed!
wilma, chichi en anne welkom! Allemaal al een stuk verder dan ik... ik duim voor jullie! anne, klinkt trouwens heel erg hetzelfde als bij ons... ook nog jong (nu 31, 29 bij start icsi) en ook bijna geen zaadcellen bij mijn man... hier inmiddels wel een schat van een mannetje rondlopen pinkflower, 9 eitjes, super netjes!! Ik duim mee op naar een mooie terugplaatsing nou... ben nog niet heel blij met het spuiten van de decapeptyl... spuiten zelf gaat prima, maar heb veel hoofdpijn... moe en regelmatig opvliegers/zweetaanvallen.. BAH! haha, maar goed... moet er iets voor over hebben he
Anne; welkom! Super zeg, dat alle embryo's inngevroren zijn! Nog een week te gaan en dan kun je al testen. Succes met afwachten! Fiona; balen zeg, dat je last hebt van bijwerkingen. Inderdaad maar proberen te denken dat het voor een goed doel is. Wij hebben vandaag te horen gekregen dat we 5 embryo's hebben. We zijn er blij mee en hopen dat ze van goede kwaliteit zijn. Morgen de tp en hopelijk gaan er dinsdag een paar de vriezer in.
Pinkflower spannend zeg morgen de tp! Hopen ook op een paar cryo's!! Ik had vandag de punctie, 5 eicellen gevonden van de 6 follikels. Dinsdag horen we hoeveel bevruchtingen en hoelaat de (eventuele) tp is. Nu zit ik met heftige napijnen op de bank, komt met vlagen pfffff Hopen dat t snel dinsdag is!! Succes morgen!!!
Hoi meiden Sorry niet zo actief geweest hier..beetje druk gehad. .en verder niet veel te melden zit nog steeds aan de deca en wordt moe van de bijwerkingen. .hoop zo dat k 4 Mei met de Gonal-F kan beginnen. . Welkom nieuwe meiden! Aahh balen Helinda! Spannend Roro!! Mooi resultaat en nu hopen dat t snel dinsdag is die na pijn is echt geen pretje indd..had vorige keer 2 dagen buikpijn. .maar komt goed meid!
roro, netjes hoor! Hopen op een mooie terugplaatsing dinsdag pinkflower, jeej super resultaat hoor! Vandaag een mooie terugplaatsing
Roro; super dat er 5 eicellen zijn gevonden Ik duim voor een terugplaatsing van een mooie embryo aankomende dinsdag! Nog last van de punctie? Wilma; hoe is het vandaag met de terugplaatsing gegaan? Ik hoop zo voor jullie dat hier een zwangerschap uit voort komt! Succes met afwachten aankomende tijd! Lieke; moet je nu al die tijd Decapeptyl blijven spuiten? Ik dacht dat je zou moeten stoppen en dan weer opnieuw een cyclus zou gaan starten. Ik heb vandaag een terugplaatsing gehad van een A-kwaliteit embryo De andere 4 waren gelukkig aan het doordelen. Hopelijk kunnen op dag 5 de vriezer in.
Roro, spannend joh. Wat moet jij lang wachten tot je iets hoort. Wij hoorden het op de 2e dag na de punctie. Dat wachten vond ik al een ramp. Het kaarsje dat hier brandt, brandt ook voor jou. Pinkflower, wat super dat alles goed aan het delen is. Hoor je dinsdag of ze ingevroren worden? Maar dan natuurlijk voor broertjes en zusjes, want we gaan ervan uit dat die van vandaag blijft zitten natuurlijk Doe jij nog iets speciaals om de innesteling te helpen? Ze zeggen dat je er niks aan kunt doen, maar toch... Ik weet de kwaliteit niet. Wilde het niet weten dit keer. Het maakt toch niks uit. Een terugplaatsing is een kans. Hij blijft zitten, of hij blijft niet zitten. Terugplaatsing ging wel goed. Moesten vrij lang wachten Ze kon de ingang naar mijn baarmoeder niet direct goed vinden. Gelukkig heeft ze eerst een buisje ingebracht voordat ze het embryo gingen halen. Vorige keer duurde het te lang en moest het embryo weer teruggebracht worden. Dat voelde toen niet goed. En dan nu het wachten.