Punctie ivf/icsi maart/april, meekletsen?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Esje87v, 7 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    ja denk het wel... heb hier verder geen overleg over gehad ofzo... vorige keer had ik het ook en ook deze keer werd ik gewaarschuwd voor de mogelijke bijwerkingen die ik nu inderdaad ervaar...

2. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Fiona; het is normaal dat je een doorbraakbloedingbloeding krijgt zo rond een week na de start van Decapeptyl. Hier is het zo dat je eerst een bloeding moet hebben gehad voordat je aan de stimulatie mag. Traject zonder de pil vooraf. Vervelend dat je last blijft houden van hoofdpijn en opvliegers!

Ondanks het negatieve nieuws van deze week voel ik mij vrij rustig. Ben wel wat moe sinds dinsdagavond, maar dat zal wel psychisch zijn of de Utrogestan doet nu goed zijn werk ;) Vorige keren werd ik daar namelijk erg moe van. De eerste wachtweek is al bijna voorbij :)
    Goed weekend allemaal!

3. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Dan zal het wel indd ;)

K heb ook doorbraakbloeding gehad maar werd toch ongesteld..zo maf maargoed nu hopen dat t 4 mei er goed uitziet.

Spannend Pinkflower!

4. Roro84

Roro84 Actief lid

23 sep 2013
    224
    0
    0
    Zuid Holland
    Onze enige emmy die over was (van de 2, 1 tp ervan) is ingevroren!!

5. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Das goed nieuws! :)

6. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Roro; super dat je een cryo hebt! :)

7. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    roro, super nieuws!

8. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Hoe is het met iedereen?

Ik had vanmorgen paniek. Sinds Utrogestan gebruik heb ik last van gevoelige borsten en vooral in bed merkte ik het als ik mij omdraaide. Vanmorgen voelde ik het niet. Tevens een beetje weeïg gevoel in mijn buik. Vorig jaar had ik opeens geen gevoelige borsten meer en wat bruinverlies, 2 dagen later ging ik menstrueren. Dus ik kreeg het gevoel dat het nu ook voorbij zou zijn. Gelukkig geen bruinverlies en mijn borsten zijn lichtelijk gevoelig...niet dat dat wat zegt ;) De onzekerheid slaat toe!

9. Roro84

Roro84 Actief lid

23 sep 2013
    224
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja vervelend he die onzekerheid.. Wanneer mag jij testen? Ik zondag, duurt nog zolang haha.

Heb genoeg verschijnselen... Maar dat kam van alles betekenen helaas haha.
    Had van de week al wel een negatieve test in handen dus de pregnyl is eruit!

10. Wilma24

Wilma24 Actief lid

16 dec 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Roro, super zeg!

Pinkflower, hier ook onzekerheid alom. Het aftellen is begonnen ;)

Het ene moment ben ik ervan overtuigd dat het mislukt is en het volgende moment heb ik toch weer hoop. Vrijdag alleen maar gejankt en nog steeds vrij snel emotioneel. Super droge lippen al 3 dagen. Dat heb ik anders nooit. En slecht slapen en 2 keer per nacht naar de wc. Je gaat overal wat achter zoeken :)

Vandaag is er wel iets heel bizars gebeurd. Ik werkte vanmiddag op een andere locatie tussen mensen die ik slechts een paar keer per jaar zie. Ineens vraagt een collega of ik soms zwanger ben. Ik was eerst nogal verontwaardigd dat ze zoiets durfde te vragen. Ik antwoordde "was het maar zo'n feest". Vervolgens gevraagd hoe ze daar bij kwam. Ze vertelde dat ze wel vaker voorspellende dromen heeft of sterke gevoelens over iets. Ze voelde heel sterk vanaf het moment dat ik binnen kwam dat er iets in mijn buik groeit. Eerst had ze niks willen zeggen, maar iets in haar zei haar dat ze het moest zeggen. Ik was echt even totaal van de kaart. Ik heb haar toen verteld dat het misschien toch wel zo zou kunnen zijn. Echt heel bizar. Dat kan toch geen toeval zijn! :D

11. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Roro; ik mag officieel zondag testen. Jij hebt toch later een tp gehad? Het ziekenhuis hier geeft 14 dagen na tp als testdatum aan. Voor jou ook spannende dagen! Ga je ook netjes op zondag testen of eerder?

Wilma; wat bijzonder dat een collega je aansprak met de mededeling dat zij denkt dat je zwanger bent. Ik kan mij indenken dat je even van de kaart was. Laten we hopen dat ze gelijk heeft! 2x per nacht naar de wc kan een teken zijn. Zeker als je anders nooit gaat. Ik hoop dat je van het weekend een mooie positieve test hebt!

12. Roro84

Roro84 Actief lid

23 sep 2013
    224
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja heb de 14e me tp gehad. Dus 12 dagen na tp mag ik testen. Hoop dat ik t trek tot zondag... En jij?

Wilma das indd bijzonder zeg! Nu hopen dat ze gelijk heeft!

13. J0han

J0han Lid

31 jul 2014
    19
    0
    0
    Heerlen

hoi allemaal.
    ik lees, paar berichtjes, al geruime tijd mee op dit forum.
    mijn vrouw heeft inmiddels de punctie en tp gehad. er waren 3 emmy's.
    vandaag kon ik terug bellen. helaas waren de overgebleven emmy's niet goed genoeg voor in te vriezen.
    voor ons is dit de 1e x keer ivf icsi.
    ik kan nergens vinden of we al de hoop moeten opgeven of dat er nog hoop is dat de teruggeplaatste emmy goed gedeeld is. wij geven zobiezo de hoop nog zeker niet op!
    dit was ook niet eens een top embryo, zeiden ze toen ik er naar vroeg.
    ik moet zeggen het hakt er wel een beetje erg veel in. we mogen pas 1mei testen. we lopen in AZM.

hebben van jullie hiermee te maken gehad behalve pinkflower. of weten jullie verhalen?

alvast bedankt

14. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Johan; het maakt niet uit of je een top / A-kwaliteit embryo teruggeplaatst hebt gekregen of een B/C kwaliteit. Uit alle drie de kwaliteiten kan een zwangerschap uit voort komen. B/C embryo's lopen qua deling wat achter op een A embryo en/of hebben fragmentatie. Voor je gevoel heeft een A meer kans. Er zijn genoeg vrouwen die niet van een A zijn zwanger geraakt, maar wel van een B/C. Je weet nooit of een embryo zich verder deelt als het eenmaal is teruggeplaatst. Helaas 2 weken geduld hebben. Succes!

Roro; ik had de 12e de tp. Ik denk niet dat het testen voor mij nodig zal zijn. Ik had net wat bruin op het wc papiertje. Ik ga er van uit dat dit niet veel goeds betekent :( Gevoelige borsten heb ik ook niet meer.

15. Wilma24

Wilma24 Actief lid

16 dec 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Pinkflower, wat ontzettend balen. Het zou nog steeds kunnen he! Maar ik moet tegelijk ook eerlijk toegeven dat bruinverlies bij mij ook steeds het begin van het einde is. :(

16. Wilma24

Wilma24 Actief lid

16 dec 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier begin van de avond tranen met tuiten. Beetje roze en beetje bruin bij afvegen. Echt heel klein beetje, maar ik weet wat het betekent. Nu vrijwel niets meer, dus ik probeer nog een laatste beetje hoop te hebben. Ik kan en wil er nog niet aan denken dat we onze wens moeten opgeven.

17. Roro84

Roro84 Actief lid

23 sep 2013
    224
    0
    0
    Zuid Holland
    He dames wat vervelend 😞, probeer toch positief te blijven he, geen bloed geeft moed toch?!

Had vanmorgen een licht positieve test..... Maar durf er niks van te denken..... Nog 2 dagen en dan test ik nog een keer, dan mag het ook pas officieel...

18. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Vanmorgen nog steeds bruinverlies. Ik heb maar een test gedaan en deze gaf natuurlijk 'niet zwanger' aan. Ondertussen ook roze verlies. IVF2 is alweer game over! Ik moet het nog tot mij door laten dringen.

Wilma; Ooh nee toch! Hopelijk blijft het daar bij. Hoe gaat het vandaag?

Roro; super zeg, al een lichte test! Hopelijk over 2 dagen een mooie dikke streep!

19. Wilma24

Wilma24 Actief lid

16 dec 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pinkflower, ik vind het echt shit voor je. Snap dat het nog even moet binnen komen. Het heeft weer even tijd nodig om een plekje te krijgen. Sterkte.

Hier onzekerheid ten top. Vannacht heel slecht geslapen. Opgestaan met koppijn. Elke keer als ik naar de wc ga weer bang. Vanmorgen alleen bij inbrengen utro een miniscuul bruin flubbertje. En net bij afvegen weer heel lichtbruin. Het kan en mag gewoon niet NIET gelukt zijn. De onzekerheid wordt me nu wel wat veel. Dan zou je denken dat het fijn is dat ik zo naar mijn psychologe ga om te praten. Maar zij zit in haar laatste week voor haar zwangerschapsverlof. Dus of het een fijn gesprek gaat worden...

Roro, wat fijn!

20. Roro84

Roro84 Actief lid

23 sep 2013
    224
    0
    0
    Zuid Holland
    He meiden wat ontzettend kut zeg :(
    Sterkte xx

Ik geloof me test nog niet hoor. Moet eerst bewijs hebben verder.

Deel Deze Pagina