Punctie ivf/icsi maart/april, meekletsen?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Esje87v, 7 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    pinkflower en wilma... bahbah wat klote :(

roro... voor jou toch hopelijk wel een kleine proficiat met goed nieuws..

2. Wilma24

Wilma24 Actief lid

16 dec 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bruinverlies is toegenomen. Sinds begin van de avond beetje rood erbij. Dat is dus wel duidelijk. We hebben afgesproken dat we onze kop tot zondag in het zand steken. Dat is de officiele testdag. De test gaat de definitieve uitslag geven. Denk dat dat voor mijn man ook beter is. Hij ziet natuurlijk niet iedere keer wat ik zie als ik naar de wc ga. En hij moet ook de kans krijgen om het binnen te laten komen. Dus zondag begint ons rouwproces. Of er moet een wonder gebeuren :) Net voor een heel weekend troostvoer ingeslagen, chips en chocola.

Dan komt de vraag die ik het liefst nooit had willen stellen. Hoe neem je afscheid van het grootste verlangen in je leven?

3. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Wilma; kl*te zeg, dat het bruinverlies is toegenomen en ook nu ook nog een beetje bloedverlies erbij :( Het is jullie proces, dus doe wat het beste voelt. Ik kon het niet laten om te testen vanochtend, omdat ik geen zin meer had in onduidelijkheid. Het is nu nog niet doorgebroken, dus het besef is er ook nog niet 100% denk ik. Ik had afgelopen dagen chocola als troostvoer en ik ben net aan de tijgernootjes begonnen :D
    Jou vraag is mijn grootste nachtmerrie. Ik kan je geen zinnig antwoord geven, omdat ik niet weet hoe het voelt om aan het einde van dit traject te staan. Ik wil je even een virtuele knuffel geven! Sterkte met afwachten!

4. Roro84

Roro84 Actief lid

23 sep 2013
    224
    0
    0
    Zuid Holland
    He dames wat kut zeg....

En wilma, ik zou niet weten hoe je daar afscheid van zou kunnen nemen. Dat is mijn grootste angst...

Ik geef jullie allebei een dikke knuffel

5. Marjo11

Marjo11 Actief lid

16 jan 2014
    176
    0
    16
    Wilma en Pinkflower, wat verschrikkelijk zeg. Je leeft ergens zo naartoe en dan Bam game over, terug naar start :(. Ik heb vanochtend mijn eerste punctie gehad, 8 follikels en 8 eitjes. Maandag hopelijk n terugplaatsing. Wij doen mesa- icsi dus ook nog ff spannend of de zaadjes goed ontdooien. Lig nu lekker in bedje 'na te genieten' van vanochtend. Ik heb trouwens 4 weken geinjecteerd, deca en menopur 150 ehd. Nergens last van gehad! Maar ik heb ook acupunctuur gedaan.. groetjes mar

6. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Marjo; Het is inderdaad een flinke domper! Hopelijk worden jou 8 eicellen bevrucht en houden jullie er mooie embryo's aan over. Succes! De punctie viel dus mee? Aangezien je ligt 'na te genieten' ;)

Roro; dankjewel! Nog een test gedaan?

Wilma; hoe gaat het met jou?

Ik verlies ondertussen wat meer bloed en kreeg straks een weeïg gevoel, dus het zal vanavond wel doorbreken. Pfff, wat een gedoe allemaal.

7. Marjo11

Marjo11 Actief lid

16 jan 2014
    176
    0
    16
    Pinkflower, shit zeg!! Ja viel wel mee. De eerste kant (rechts) daar voelde ik bijna niks van alleen de linker kant deed daarna wel behoorlijk zeer! Maarja dat hoort erbij. Nu ook nog wel last, ook vooral links. Maar ik heb menstruatie pijnen gehad die ik erger vond. Nu lekker rustig aan doen en inderdaad hopen dat er wat bevruchtingen zijn...

8. Roro84

Roro84 Actief lid

23 sep 2013
    224
    0
    0
    Zuid Holland
    Pinkflower, ja had net een test gedaan met een klein plasje... Zag wel een streepje.... Maar weet niet.... Heb dit vaker gezien en dan werd het toch niks....

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      12 KB
      Weergaven:
      0
  9. Wilma24

Wilma24 Actief lid

16 dec 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marjo, ik duim voor je.

Roro, ik durf er niks over te zeggen. Ze zeggen altijd een streepje is een streepje, maar helaas heb ik daar geen ervaring mee. Ik hoop het voor je.

Pinkflower, ga je morgen nog een keer testen? Of ben je helemaal overtuigd?

Bij mij is het echt over en uit. Ik verlies steeds meer. Ook echt rood bloed. Vandaag dagje naar de Autorai geweest en het er niet over gehad. Morgenochtend als ik wakker ben ga ik meteen een test doen. De test die we allebei nodig hebben om ons rouwproces te starten denk ik. Het dringt nog steeds niet helemaal tot me door dat wij nooit onze genen mogen doorgeven.

Ik laat het morgen weten.

10. Roro84

Roro84 Actief lid

23 sep 2013
    224
    0
    0
    Zuid Holland
    Dus toch niet.....

11. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    roro dus toch niet zwanger of wat bedoel je?

12. Roro84

Roro84 Actief lid

23 sep 2013
    224
    0
    0
    Zuid Holland
    Twijfelgeval, kv geef 2 streepjes, clear blue zegt niet zwanger. Ga dinsdag nog een keer testen

13. Wilma24

Wilma24 Actief lid

16 dec 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Roro, dat is ook waardeloos zeg. Verschrikkelijk die onzekerheid. Ik duim voor een goed resultaat.

Hier is het einde verhaal met onze wens op een kindje van onszelf. De test vanmorgen heeft ook mijn man ervan overtuigd dat het niet gelukt is. We hebben samen gejankt. En nu zijn we denk ik vooral een beetje verdoofd. Wat doe je in zo'n geval? Meer tranen komen er nu even niet. Maar het gaat me vast op een onbewaakt moment nog overvallen. Een dag tegelijk dan maar. Het voelt een beetje alsof er iemand dood is. Toen mijn vader 5 maanden geleden overleed, voelde het ook zo onwerkelijk. Die tranen kwamen ook eigenlijk later pas. Alleen als er iemand overlijdt, kun je in de doe modus schieten omdat er veel geregeld moet worden. Nu hoeven we niks. Dat is gek. En wanneer ga je het je omgeving vertellen? We moeten maar zien.

14. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    pfff jeetje meiden... wat een kl*te zooi allemaal zeg...

roro, wat ontzettend rot dat je zo in twijfel zit... :(

wilma... vreselijk, denk dat het inderdaad een rouwproces voor jullie zal zijn nu... dus inderdaad te vergelijken met een overlijden... heel erg veel sterkte en een dikke knuffel!

15. Franny72

Franny72 Actief lid

27 mrt 2013
    144
    0
    16
    Kak gewoon waardeloos wat een akelige nieuws ik dacht ik lees weer kan de meeste geluk wensen.
    Wilma wat een vreselijke oneerlijke bericht ik gun het jou zo erg alle dames gu. Ik het Ben er stil van.......heel veel sterkte zo onwerkelijk

16. Franny72

Franny72 Actief lid

27 mrt 2013
    144
    0
    16
    Roro ik ga keihard duimen voor een Goede resultaat xxx

17. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Wilma; wat een ontzettend rot bericht! Ik heb hier geen woorden voor. Ik kan jullie alleen maar heel veel sterkte wensen om dit te verwerken. Ik vind dit onwijs kl*te voor jullie. Ik kan mij indenken dat jullie verdoofd zijn en alles nog moet aarden. Het is zo onwerkelijk lijkt mij. Wanneer je het je omgeving gaat vertellen...als jullie er klaar voor zijn / er behoefte aan hebben. Een hele dikke knuffel voor jullie!

18. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Roro; wat is de uitslag van je test?

19. Marjo11

Marjo11 Actief lid

16 jan 2014
    176
    0
    16
    hi meiden, hoe is het met jullie? hier een update, ik heb maandag mijn eerste tp gehad van een mooi embryo. Uiteindelijk waren er van de 8 eicellen maar 4 rijp en daarvan zijn er 3 bevrucht. De andere 2 kunnen hopelijk ingevroren worden (daar krijgen wij via de post bericht van). Ik voel me goed en probeer echt te genieten dat ik nu een miniscuul leventje in me meedraag. Ik besef heel goed dat de kans groot is dat het mis gaat en daarom wil ik er juist nu van genieten. op 12 mei mag ik testen..

20. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Wat balen Wilma! :(

Hoe ist verder met bruinverlies Pinkflower?

Suc6 Roro..k test ook altijd 2v5 en die zijn vaak wel duidelijk..dit is echt afwachten of het oploopt ja of nee..cb digitaal heeft veel hcg nodig om Zwanger aan te geven..;)

Spannend Marjo! :)

Hier 4 mei naar zh..dan weet k of mn eierstokken zijn werk gedaan hebben

Deel Deze Pagina