Punctie ivf/icsi maart/april, meekletsen?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Esje87v, 7 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roro84

Roro84 Actief lid

23 sep 2013
    224
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi dames, nou hier is t game over. Vandag uitgangsecho gehad en gesprekje en moet een maand wachten voor we aan de cryo poging mogen beginnen... Was het er niet mee eens maar ja, hun bepalen he. Dus hopelijk half juni de cryo tp. We wachten maar weer is.....

Pinkflower hoe gaat t nu met jou?

Marjo spannend!! Duimen voor een plakkert!

Lieke ook spannend!! Hopen op een goed resultaat!

2. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Aaahh jammer Roro!! :( waarom een maand wachten?

3. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    roro, wat shit!!!

marjo, 12 mei testdag... goede dag! Op die dag testte ik positief toen ik zwanger was van ons zoontje :)

hier bezig met de menopur nu... ben benieuwd, maandag 1e fm

4. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Lieke; ik had een negatieve test en ben zaterdag gaan menstrueren. Las mijn bericht terug en zag dat ik was vergeten erbij te zetten dat de test negatief was.
    Hopelijk zijn je eierstokken onderdrukt en kun je starten.

Marjo; spannende dagen voor jou. Hoe voel je je? Hopelijk zijn je 2 embryo's ingevroren.

Roro; wat ontzettend balen dat je niet zwanger bent :( Krijg je de cryo in natuurlijke cyclus of met Progynova? Het is alleen maar goed voor je lichaam om even een pauze te hebben. En voor je het weet is het half juni ;)
    Met mij gaat het wel oké. De hele week last van mijn nek en hoofd & vermoeidheid. Zullen wel spanningen zijn vanwege de mislukte poging. Voor de rest voel ik mij aardig rustig. Heb het idee dat ik ondertussen wen aan de teleurstellingen :(

Fiona; succes met je eerste fm maandag!

5. Marjo11

Marjo11 Actief lid

16 jan 2014
    176
    0
    16
    He meiden, hier alles goed. Heb gelukkig veel afleiding en geniet toch wel n beetje van het feit dat ik voor nu in ieder geval een embryotje bij me draag. Ik voel vanalles maar of het nou de innesteling is of de utrogestan dan weet ik natuurlijk niet. Ik heb bijvoorbeeld een soort drukkend, opgeblazen, gespannen gevoel rondom mijn baarmoeder wat ik niet herken van menstruaties. Ik probeer t maar n beetje los te laten!
    Ik heb wel vanaf het begin van de hormonen acupunctuur gedaan. Stel dat het gelijk lukt dan ben ik ervan overtuigd dat het heeft geholpen! Ik heb in ieder geval geen last gehad van de hormonen. @roro, wat ontzettend balen! @fiona wat toevallig, ik hoop dat het een goed teken is!

6. EsmayFleur

1 mei 2015
    85
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Hallo iedereen
    Ik hoop dat ik met jullie mee kan kletsen
    Wij zijn jn april begonne met ivf. Nadat de 6x iui zijn mislukt hebbe we op 15 april punctie gehad. 19 eicellen gevonden. Niet zoveel last gehad van overstimulatie. Alleen wel veel buikpijn alsof ik helemaal beurs was. 18 april tp gehad. En 28 en 29 april positieve test. Op 29 april lichte bloeding bij wc bezoek tijdens afvegen. Daarna niks meer vandaag 2 mei nog een test streepje is donkerder. Maar wilt niks zegge. Hoop van zegen dat de kleine spruit blijft plakken .

Maar ben toch wel erg bang Door dat bloed verlies

Liefs maymay

7. Marjo11

Marjo11 Actief lid

16 jan 2014
    176
    0
    16
    He maymay, hoe zo wil het niks zeggen? Volgens mij ben jij hartstikke zwanger!! De pregnyl is toch al na 10 dagen ofzo je lijf uit? Als jij de 15e punctie hebt gehad, heb jij denk ik de pregnyl op de 13e gehad? Spannend!

8. EsmayFleur

1 mei 2015
    85
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    #348 EsmayFleur, 2 mei 2015
    Laatst bewerkt: 2 mei 2015
    Ik ben erger onzeker Door dat bloedverlies. Maar was ook zo weer over. Maar je weet dan ga je dingen Google wat je dus nooit moet doen met al die doem verhalen. Want ik heb op de 28 april getest dat was dpo13 29 april dpo 14 toen licht bloedverlies. 2 mei dpo 17 getest en positief alle 3.

@marjo11 en ik las dat je net een tp heb gehad wat spannend zeg
    Ik duim voor je.

9. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    He jammer zeg! Op naar de volgende tp..spannend! met progynova en utrogestan?

Jaa hoop ik ook zou echt fijn zijn! Heb gedroomd over 3 positieve testen..dat moet toch iets betekenen lijkt mij? :)

10. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    lieke, succes morgen he! hoop dat alles rustig is!

Hier morgen 1e fm... ben erg benieuwd... ene moment heb ik het gevoel dat mijn lijf flink aan het werk is, andere moment denk ik dat er helemaal niks gebeurt...

11. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    o en esmayfleur, welkom trouwens... niet te bang zijn meid... bloedverlies komt heel veel voor tijdens een zwangerschap... zolang het niet op een normale menstruatie lijkt of je er flinke krampen bij krijgt is het geen probleem. Je hebt ook 3 positieve testen dus je bent gewoon hartstikke zwanger..

12. EsmayFleur

1 mei 2015
    85
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    @fiona
    Dank je wel. Tis nog een beetje onwerkelijk.
    Ik heb alleen wel steeds zeurende buikpijn
    Maar geen bloed is goed toch..
    @lieke
    Ik duim voor je dat je net als in je droom 3 positieve testen in je handen krijgt.

En ik wil iedereen die nu bezig is heel veel geluk wensen.
    En de meiden in de ww nog eventjes doorzetten.

Ik had na de punctie als ik moets lopen of fietsen van die hele rare steken in me buik gevoel alsof je een luchtbel had zitten. Hebben meer meiden dit gehad?

13. Marjo11

Marjo11 Actief lid

16 jan 2014
    176
    0
    16
    @esmayfleur Inmiddels als 3 positieve testen... Van harte gefeliciteerd!!!! Je bent hartstikke zwanger meid, nu genieten! Ik herken je gevoel niet van de luchtbel, wel heb ik een wat 'zwaarder' en drukkend gevoel in mijn onderbuik maar of dat nou tussen mn oren zit, van de hormonen komt of toch van de embryo weet ik niet.. spannend!
    @lieke, veel succes morgen!
    Bij ons is er uiteindelijk 1 cryo ingevroren. Hopelijk voor broertje/zusje...
    Succes dames!

14. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Thanxxxx meiden! Hoop zo op een brusje voor ons manneke! :)

Welkom Esmayfleur! Gefeliciteerd met je positieve testen! Je bent zwanger! :) schijnt vaker voor te komen..k had bij mn zoontje ook..tot week 7 wat bloedverlies gehad en daarna niet meer ;) kan een gesprongen bloedvat zijn of oud innestelings bloed.

15. yasgok

yasgok Actief lid

13 feb 2009
    395
    12
    18
    huisvrouw
    Nederland
    Hoi dames mag ik er ook bij:)

Wij hebben onze 1e IVF gedaan.Donderdag 7 mei is mijn NOD dan moet ik een bloedtest doen. Gisteren had ik hele dag zeurderige buikpijn. 2 mei was 10 dagen na pregynl na een half uur had ik die test. Vandaag 3 mei heb ik weer een test gedaan dus 11 dagen na pregnyl. Eerste 5 minuten zag ik niets na een half uur ging ik terug kijken zag ik deze lijn...Wat denken jullie?Morgen ga ik weer een test doen.

Owja de test van 2 mei staat wel een heel dun lijntje ik zie hem wel,maar op de foto is het niet duidelijk.Ter info.

Bijgevoegde bestanden:

16. EsmayFleur

1 mei 2015
    85
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    @ Lieke.
    Dan ben ik toch niet zo vreemd met een beetje bloed verlies
    Zolang het niet erger word zoals een menstruatie zit ik goed wat ik begreep.

Ben dankzij jullie reacties al iets rustiger en probeer nu te genieten. Lekker met een warme kruik.

@yasgok
    Hoeveel pregnyl heb je gespoten? 5000 of 10000. Ik zie wel bij 3 mei een dun lijntje. En ik begreep dat je de lijntjes pas zag na een half uur? Ik weet dat je na een bepaalde tijd nier meer mag aflezen. Niet om vervelend te doen. Maar ik zou even de gebruiksaanwijzing lezen. Je kan over 2 dagen nog een test doen misschien is die dan wat duidelijker. En hè heb 7 mei en bloedtest las ik. Spannend hoor. Ik duim voor je

17. yasgok

yasgok Actief lid

13 feb 2009
    395
    12
    18
    huisvrouw
    Nederland
    5000 eenheden...morgen doe ik nog een test.spannend...ik heb na een half uur terug gekeken mischien was die al na 10 minuten zo.

18. EsmayFleur

1 mei 2015
    85
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    @yasnok dat ka natuurlijk ook. Dan er gewoon bij blijven dan weet je het zeker. Spannend meid ik hoop het voor je. Duim voor je

19. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    nou... 1e fm was niet echt nuttig... :( heb geen follikels die echt groeien, ja 1 die iets groter is dan de rest, maar nog geen echte groeier... pfff baal er echt van! MAar ja, volgens de verpleegkundige gewoon afwachten en de tijd geven om de menopur te laten werken... wordt vanmiddag wel gebeld of ik het op mag hogen naar 150 eh, maar denk gewoon door met 112,5... en dan woensdag weer meting... :(

20. EsmayFleur

1 mei 2015
    85
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    @fiona
    Das is balen zeg. Misschien zijn ze gewoon een beetje langzaam. Ik moest ook een paar keer terugkomen de mijne waren beetje lui de eerste 2 x bij de 3x waren ze goed. Misschien dat dat nu ook het geval is? Positief blijven denken. . Ik duim voor je misschien dat het woensdag al wat positiever is

Deel Deze Pagina