Punctie ivf/icsi maart/april, meekletsen?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Esje87v, 7 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Jaaaa k mag starten met Gonal-F :) alles rustig en de 13e afspraak om te kijken hoe ze groeien :)

@fiona ik ga ook 112.5 spuiten ben benieuwd hoe ze gaan groeien bij je..spannend!

@esmayfleur indd zolang t niet zoals een menstruatie eruit ziet is het goed..had ik ook en ineens hield het op..bleek oud bloed..mogelijk van de innesteling :) daarna nooitmeer gehad :)

@yasgok testen zijn na een half uur niet meer betrouwbaar..zou nog even afwachten want dit kan ook een indrooglijn zijn..wil je niet ontmoedigen maar zou over dag of 3 nog een keertje doen en dan hopen dat ie duidelijker is :)

2. Marjo11

Marjo11 Actief lid

16 jan 2014
    176
    0
    16
    @fiona, ik had dat ook bij de eerste meting, 2 dagen later moest ik terugkomen en toen ineens wel groei. Ik gebruikte ook menopur 150 ehd in combi met decapeptyl.
    @lieke succes met de start!
    @yasgok, spannend!! Donderdag de officiële test datum toch? Nog ff afwachten...
    @esmayfleur, hoe gaat het? Al een beetje aan t idee gewend?? :).
    Hier alles goed. Zit nu 8 dagen na de tp. Het wordt steeds spannender!!

3. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    fijn lieke!! toevallig allebei 112,5! Had jij de vorige keer ook veel follikels of dat niet?

marjo, spannend zeg! heb je al een gevoel of helemaal niet?

hier...ja ik denk ook wel dat ik gewoon groei heb morgen hoor... maar was gewoon echt een tegenvaller...

4. EsmayFleur

1 mei 2015
    85
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    @lieke. Wat spannend zeg Ik duim voor je.

@marjo. Oee bijna testen welke dag mag je testen. Ik mocht van erasmus zieke huis 12 dagen na tp. Maar van maasstad zieke huis 18 dagen na punctie. Dus heb gewoon alle 2 gedaan. Maar ben er nog niet aan gewent dringt nog niet Door. Ik heb 29 mei de 1ste echo. Misschien als het hartje zie kloppen dat het dan pas echt Door dringt :D

5. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @fiona ik had 2 jaar geleden 5 eitjes..1 te klein..1 niet goed genoeg. .1ex mk..2ex mijn lieve manneke en 3ex mk..k hoop nu op wat meer hihi :)

@esmayfleur jij ook tp Erasmus zie ik? Ik ook :) alleen behandeling niet..die is int ASZ ;) en maasstad ken k ook indd..wat grappig :)

6. EsmayFleur

1 mei 2015
    85
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    @lieke
    Dat is wel grappig zeg haha. Wij moesten in het weekend
    In erasmus zijn. En het was daar doodstil en we werden een beetje
    Vreemd aangekeken Door een paar andere mensen die daar zaten
    En die fluisterde zo die zijn nog jong dus voelde me toen wel een beetje ongemakkelijk. Maar de dokters waren professioneel en aardig dus was gelijk weer weg. Asz ken ik niet woord nog niet zo lang hier in rotterdam. De behandelingen heb ik in maasstad.

7. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @esmayfleur wij ook 1x int weekend..geen kip indd en je moest via de ehbo naarbinnen..asz is albert schweitzer..die hebben apart fertiliteits team ;)

8. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hallo meiden

Ohhh nog 2 dagen en dan eindelijk de eerste echo ....ben zo gespannen en een humeur je kunt maar beter niet bij me in de buurt zijn haha ....
    Heb een kort lontje op het moment dat zegt ook mijn vriend maar zegt hij ik kan het wel van je hebben op het moment maar ik voel me er wel erg rot bij !!

Liefs

9. EsmayFleur

1 mei 2015
    85
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    @decembergirl

Oo wat spannend meid 2 :D
    Mijne heb ik pas de 29 mei dus nog ff wachten

Zijn de hormonen en de zenuwen Denk ik

10. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hallo

Ja het is idd erg spannend ...ons geduld word aardig op de proef gesteld het hele traject !! Dan straks nog een echo in Zwolle en dan mogen we overstappen naar de vk of de gyn . En idd dat korte lontje komt vast van de hormonen en zenuwen ....

Oh je moet nog even wachten .....sterkte !!

11. EsmayFleur

1 mei 2015
    85
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Jaa tis soms echt heel zwaar. Ziekenhuis in ziekenhuis uit
    Al die teleurstelling maar nu iets positief maar durf pas echt te ge iet en naar die echo Denk ik hihi

Ja en dat wachten er op pfoee maar ff doorzetten moet ik

12. Marjo11

Marjo11 Actief lid

16 jan 2014
    176
    0
    16
    Oh spannend bijna de echo!!! Ik mag op 12 mei (volgende week dinsdag) testen. Dat is 2 weken en 1 dag na de tp. Ik denk dat het ook wel eerder moet kunnen. Misschien test ik zondag wel, dan is het moederdag. Lijkt me wel mooi! Ik heb er wel een goed gevoel bij, voel dingen die ik normaal niet voor, wat steekjes maar vooral wat spanning bij de baarmoeder links en rechts. Vandaag tijdens het fietsen ook wat spanning bij mn linker lies. Dus dat er iets gebeurt is zeker, maar dat kan natuurlijk ook van de hormonen en behandeling komen! Ohh zo spannend! Een jaar geleden dachten we misschien nooit kinderen te kunnen krijgen (mijn man heeft azoospermie) en ineens zo dichtbij!!!

13. EsmayFleur

1 mei 2015
    85
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    @marjo

Oee wat spannend. Ik had ook iets eerder getest 28 april ik mocht office 30 april van erasmus en 3 mei van maasstad.. maar kom het niet laten van de spanning en iets in mij zei testen meid. Heb ik nog nooit eerder gehad bij de 6 x iui. Had ook vage krampen.
    Ik hoop het zo voor je echt waar.
    En wat is azoospermie als ik mag vragen als je het niet erg vind hoor.

14. Marjo11

Marjo11 Actief lid

16 jan 2014
    176
    0
    16
    Ja tuurlijk, dat is helemaal geen zaadjes in het ejaculaat. Wij zijn direct na de uitslag in de mmm terecht gekomen omdat moest worden achterhaald waarom er geen zaadjes waren, lag het aan de productie of waren er wel zaadjes maar kunnen ze er niet uit? Uiteindelijk bleek bij ons 'gelukkig' het 2e. Na diverse onderzoeken bleek namelijk dat mijn man door een aangeboren afwijkingen (waar hij verder niks van merkt) geen zaadleiders heeft. In januari hebben ze via een operatie zaadjes direct uit de bijbal gehaald en die zijn ingevroren. Toen wij nog niet wisten wat er precies aan hand was, was het dus allemaal nog heel onzeker, want als het aan de productie zou liggen was er ook niks aan te doen. Gelukkig lijkt er met mij niks aan de hand, en de zaadjes die ze hebben gevonden zijn goed van kwaliteit. Ohh hoop zo dat het lukt!!!

15. EsmayFleur

1 mei 2015
    85
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Oké dan ik had daar nog nooit van gehoort. Dus dank je wel vior het uitleggen. Maar wel beter dat ze het op zo'n manier kunnen doen en je toch zaadtjes hebt. En dat het goed is ook. Das natuurlijk helemaal geweldig ik hoop het echt voor je ik duim voor je
    Bij ons ligt het aan beide. Maar je kan dan niemand onbewust de ''schuld'' geven

16. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    vandaag weer fm gehad... 7 eitjes 10-13 mm en nog 5 kleinere 8-10 mm... gewoon doorspuiten dus en vrijdag weer meting...

17. EsmayFleur

1 mei 2015
    85
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    @fiona
    Hopend dat ze vrijdag weer groter zijn geworden. Soms heb je wat langer nodig voordat ze groot genoeg zijn ik moest ook een paar keer terug komen.
    Ik duim voor je

18. Marjo11

Marjo11 Actief lid

16 jan 2014
    176
    0
    16
    Hoi Fiona, fijn dat ze iets zijn gegroeid. Ik heb uiteindelijk 5 fm gehald,ik ben gestart op 9 april met de menopur en pas 25 april de punctie. Schoot in het begin ook niet zo op.. Groetjes

19. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    ja de vorige keer had ik ook na 2 weken stimuleren de punctie, dus dat verwacht ik nu ook ongeveer... als het door blijft groeien zal de punctie denk ik as dinsdag zijn... we zullen zien, in elk geval mooie groei :)

20. yasgok

yasgok Actief lid

13 feb 2009
    395
    12
    18
    huisvrouw
    Nederland
    Mag ik je iets vragen. Ik zie dat jij ook je tp op 27 april gehad heb ik namelijk ook. Maar ik ga morgen al een bloedname laten doen.Mijn gynaecholoog had op papier gezet 7 mei,in het ziekenhuis waar ik de tp gehad heb zeiden ze 8 mei.Ik hou 7 mei aan. Ik heb gelezen dat de meesten pas na 14 dagen of meer na een tp pas een bloedname mogen.Heel raar...we zullen morgen zien.

En owja ik heb de hele tijd al hele lichte testen.Gisteren voor het laatst getest...

Deel Deze Pagina