Spannend Fiona! k moet woensdagochtend voor 1e fm..spannend! hopen dat ze hard groeien..k hoop op vrijdag /zaterdag punctie en anders na t weekend
He meiden, hier een update: vandaag de officiële testdag en clearblue zegt negatief en kruidvat een super licht streepje, lichter dan zaterdag . Ik moet nu morgen bloedprikken in het zkh. Pffff heftig hoor. Ik ben er alleen om 5 uur uit geweest om te plassen en om 7.30 de test dus niet de eerste ochtendurine. Ohhh zo balen! Gelukkig drukke werkdag vandaag dus genoeg afleiding.. liefs
Jaa ik ben ervan overtuigd dat het mis is. Beetje licht bruinverlies en ook niet meer dat bijzondere gevoel van vorige week. Ik denk wel echt dat er ern innesteling is geweest maar dat er daarna iets is misgegaan. Dan is het misschien ook maar beter want dan was t vruchtje blijkbaar niet goed... nu lekker filmpje kijken met manlief en maar weer verder. Ik hebb zelf voor t eerst sinds de start met medicatie 7 wk geleden een wijntje gedronken. Zo zeker ben ik dat het mis is nu op naar cryo terugplaatsing! Weten jullie hoe lang je daarop moet wachten?
Hier moet je altijd gaan menstrueren na de verse poging en dan 1 cyclus wachteneen in de volgende cyclus tp...dus voor jou zou t nu n ronde niks zijn en dan volgende cyclus terugaatsing...
Hier is het nu echt mis, ook kruidvat test is negatief en bloedverlies begint. Blijkbaar een hele vroege miskraam omdat de test op nod wel positief waas. Nu op naar de cryo tp. Groetjes
Ja erg balen maar ik troost me wel met de gedachte dat het vruchtje blijkbaar niet goed was en daarom is het beter dat het nu is misgegaan. Ik denk namelijk wel dat er een innesteling heeft plaatsgevonden omdat ik 2 weken na de punctie (en 16 dagen na pregnyl 5000) nog positief heb getest. Gister ook nog heel licht positief maar vandaag helemaal weg. Nu een maandje rust en dan over ongeveer 6 weken tp van de cryo. En als dat ook mislukt dan beginnen we vol goede moed aan poging 2... Iedereen succes verder!!
Knap dat je er zo positief in staat marjo! Hier in de wachtkamer voor de punctie zometeen...ben vooral benieuwd...niet echt zenuwachtig ofzo...
Oh spannend Fiona, kop op! Even doorbijten en vanmiddag lekker ontspannen en uitslapen (misschien wel in het zonnetje) .
hier punctie achter,de,rug...goed te doen,wat buikpijn nu maar komt goed...8 eitjes en 30.000 zaadcellen heel netjes voor ons!vrjjdag terugplaatsing...dan horen we ook hoeveel bevruchtingen er waren...
Dag meiden!! Sorry dat ik er zomaar in kom vallen hoor zit zo eens een beetje te lezen omdat mijn man en ik gestart zijn met de eerste IVF poging (vrijdag echo) En zo een praatgroepje is toch best fijn denk ik. Tot nu toe gaat alles prima, ik gebruik Triptofem en Fostimon. Hoe hebben jullie het gedaan met het werk? Na de punctie gewoon een dagje rustig aan doen? Succes iedereen!!!!!
Hallo boukje welkom Wat spannend zeg. Ik zelf heb oom triptofem en fostimon gebruik ik vond het prikken niks aan haha. De punctie vond ik mee vallen maar heb de zelfde dag lekker lang uit oo de bank gelegen en de dagen erna rustig aangedaan . Vrijdag echo voor wat voor de eerste fm of de laatste oor de punctie.
Welkom Boukje, spannend. Ik heb zelf menopur en decapeptyl gebruikt, nergens last van gehad (wel ondersteuning met acupunctuur), de echo's kon ik qua tijd nog best redelijk zelf inplannen en zo kon ik dat goed regelen met werk. De punctie was op zaterdag en de tp op koningsdag dus sowieso vrije dagen. Op de dag van de punctie was ik wel de hele middag slaperig maar dat ging die dag erop al beter. Op de dag van de tp ben ik zelfs smiddags de stad in geweest! Helaas is onze eerste poging uitgelopen op een mk. Zitnu te wachten op mijn menstruatie. Succes!
Spannend Fiona!! Ik heb in beide eierstokken 1 grote en aantal kleinere. . vrijdagochtend terug om te kijken hoe ze groeien dan dinsdag of woensdag de punctie en 2 a 3 dagen later de terugplaatsing
ok, prima toch lieke, hoeveel follikels had je de vorige keer? Denken ze dat de kleinere nog mee gaan groeien of weten ze dat nog niet? hier gruwelijk last van buikpijn... heb misschien niet genoeg rust genomen ben ik bang, dus dat ga ik nu maar meteen doen...
Vorige keer 5..1 bleek te klein..1 was niet goed genoeg na de bevruchting en toen bleven er 3 over van 4 dgn oud. .1 daarvan is ons manneke geworden ze denkt dat die kleinere wel mee gaan doen maar hebben net even een zetje nodig