Nassira; wat enorm balen zeg! Sterkte! Ik heb na een cryo tp veel stolsels verloren. Lieke; ben je eerst aan de pil geweest voordat je aan de Decapeptyl bent begonnen? Het schijnt dat dan alles goed stilligt en je dan niet op een doorbraakbloeding hoeft te wachten. Hetzelfde geldt voor als je eerst Lucrin hebt gebruikt. Ik ben pas 9 dagen met onderdrukkende medicatie bezig, dus vandaar dat ik nu een week langer Triptofem moet spuiten. Ik ben nog niet aan het menstrueren en mijn bms was dus nog te dik. Eierstokken zijn wel de goede grootte, corpus luteum was nog te zien en al wat kleine follikels. Heb het gevoel dat ik morgen ga menstrueren, grrrr. Flower; super zeg, 7 cryo's en 3 in de stoof! Unicorn; jij mag ook bijna gaan spuiten, spannend! Succes! Maya; spannend hoor, hopelijk over een paar dagen een mooie 2e streep! Geduld is een schone zaak Succes nog even met wachten! Debbi; ook voor jou een spannend week, succes!
nee geen pil of wat dan ook..hoor t vaker maar wat ist nut van die pil? K ben gewoon gestart io met fertiliteit. .gebruik alleen de Decapeptyl en verder na de echo de Gonal-F erbij en dan gaat t vaak wel hard met stimuleren
Spannend Maya! Utrogestan is een hormoon die je innesteling bevorderd. .maar als t niet innesteld dan houdt het je menstruatie tegen en die kan heftiger zijn als je normale menstruatie omdat je in feite toch een embryo verliest. .ookal ist niet groot. .
Welkom unicornbaby! spannend hoor, je loopt in DD lees ik... korte protocol als je al bijna mag beginnen met spuiten? nassira... wat shit! Kan het niet een startende zwangerschap zijn geweest? Ik had hetzelfde als jij na mijn cryo tp in december... echt flinke stolsels en langer en meer ongesteld dan ik normaal ben... ben ervan overtuigd dat er een start was gemaakt, maar niet is blijven hangen toen... @lieke, zo'n grote stolsels is niet percé normaal... bij mij niet in elk geval, ik heb bij mijn eerste icsi een gewone hele lichte bloeding gehad, niks spannends, en was toch echt niet zwanger... hier trouwens ook de pil, protocol van het ziekenhuis, ze gaf aan, dat is aan de ene kant een extra zekerheid dat alles goed onderdrukt wordt, aan de andere kant is het ook een stukje "makkelijker plannen" voor het ziekenhuis... er valt dan ook wat meer te schuiven in afspraken, maar goed dat is ook het geval wanneer je alleen deca spuit lijkt mij... @maya, jouw verhaal zou mijn verhaal kunnen zijn toen ik zwanger werd van mijn zoontje... getest op wd 8 na terugplaatsing (wel na een blasto tp), 's ochtends "negatief" 's avonds toen we terugkwamen van een dagje weg toch nog eigenwijs op de test gekeken.. stond wel een streepje... kwam mijn man doodleuk zeggen dat er 's ochtends ook een heeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje stond, maar dat hij dacht dat het negatief was, want dat was bij die ovulatietesten toch ook zo hahaha... 2 dagen later weer een test en die bleek positief... dus ik duim echt voor jou meid!!
Hallo Vanmorgen weer voor een echo geweest en ze waren flink gegroeid . ze waren nu 1 x 14 mm ,1 x 16 mm, 2 x 17 mm, 2 x 18 mm, 1 x 20 en 1 x 21 . Baarmoederslijmvlies zag er ook goed uit ! Morgenochtend weer voor een echo en hoog waarschijnlijk is zondag de punctie zei de vp !
Spannend decembergirl...you go girl you go girl tja een streep is een streep zou je denken..met mijn mk was er ook een streep maar wel zeer licht. Afgelopen tp op dag 6 na tp blasto positieve test maar dag 7 menstruatie...toi toi toi meis Vannochtend hebben ze gebeld van het lab, .1 embryo is niet verder gegroeid andere twee zijn wel door gedeeld. Morgen wordt ik weer gebeld...als die ene alsnog niet verder deelt dan is morgen mn tp en anders zaterdag 🙏🍀ik hoop zaterdag want als het tot dan lukt krijgen we hopelijk twee blastos terug. Dan zou je toch hopen en enigzins verwachten dat er minimaal een plak baby bij ons mag blijven plakken....wordt het ons dan wel gegunt? pffff spannend xxx
ik had t de laatste keer ook..wel positief getest maar werd mk..en dan verlies je zown stolsel..je verliest niet alleen maar bloed maar ook helaas t vruchtje en wat er bij hoort..komt vaker voor na cryo tp. Hier gebruiken ze geen pil oid maar hoor t vaker dat ze eerst aan de pil moeten. .dus ik ken het niet op die manier maar als het werkt waarom niet he
Hoi dames, Ik lees ff mee. Ik heb me eerste intake op 25 maart en hoor dan wanneer ik mag beginnen. Ik denk zelf april.
Nou zowel het stripje van vanochtend als de kv 2v5 zojuist geven positief... Denk dat ik nu wel voorzichtig beetje blij mag gaan worden (morgen 14 dgn na punctie dus toch ook niet extreem vroeg) Zal vandaag maar laatste sigaret gaan roken en eindelijk gaan stoppen (was eerder gestopt, maar door alle tegenslag weer begonnen vorig jaar). Altijd gezegd te stoppen als het eindelijk lukt, dat lijkt nu! Nu maar hopen dat er wat super glue op die embryo zit! Het is wat tegenstrijdig allemaal hier he?! We willen allemaal zo graag en dat het dan bij de een eerder positief LIJKT uit te pakken dan bij de ander.... Toch wilde ik dit wel delen omdat het ook weer opsteker kan zijn voor de dames die nu aan het prikken of wachten zijn!
Maya: Alvast gefeliciteerd en wat goed van je dat je gelijk gaat stoppen met roken. Hoeveelste ronde was dit voor jou.
wat jammer! Ik heb na mijn verse TP ook heel erg veel stolsels verloren. Niet 1 maar echt meerdere grotere. Nu heb ik ook endometriose dus ik verlies altijd wel stolsels maar na mijn TP was het veel meer dan gebruikelijk. Erg vervelend.
Ja, ik loop in DD inderdaad. Ik weet niet wat het korte of het lange protocol is haha. Ik heb een maand verplichte pauze gehad, mijn eierstokken waren licht overgestimuleerd en sowieso is dat hun protocol daar... nu mag ik eindelijk weer verder