Punctie met dormicum

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Boedah, 28 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boedah

Boedah Niet meer actief

Hi dames,

wie heeft de punctie ook met een roesje dormicum gedaan en wat is jullie ervaring?

2. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.986
    6.984
    113
    Vrouw
    Ik heb al 4 puncties met dormicum gehad en ik vind het heerlijk spul ;) Je voelt je een beetje licht dronken en wat er allemaal om je heen gebeurt is op dat moment voor jou totaal niet boeiend. Het is alleen geen pijnstiller, maar ik heb zelf nooit echt pijn gehad tijdens de puncties.

Boedah vindt dit leuk.
  3. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik heb de punctie ook met dormicum gehad, omdat ik in volledige paniek raakte in de stoel.
    Ik was dronken, en heb geen pijn gevoelt, wel erg suffig geweest naderhand.
    Heerlijk spul was t, ik weet ook echt niet wat ik allemaal gezegt heb, maar de gyn em mn vriend hebben kunnen lachen:roflmao:

Boedah vindt dit leuk.
  4. Happyhope

Happyhope Fanatiek lid

15 sep 2018
    1.531
    677
    113
    Vrouw
    Ik heb ook dormicum gehad. Wel in heel lichte mate, dus niet als roesje. Vond het super fijn! Geen angstige gevoelens meer en werd een beetje suffig.
    zoals hierboven wordt gezegd is het geen pijnstilling, maar ik heb geen echte pijn gevoeld toen.

Boedah vindt dit leuk.
  5. Boedah

Boedah Niet meer actief

Ik krijg hem wel als roesje, de vorige punctie was zooo pijnlijk, dat ik nu alleen maar durf met roesje (en goede pijnstilling daarbij uiteraard) lees dingen in de flyer zoals ‘remmingen kunnen wegvallen’ vandaar mijn vraag ;)

6. Happyhope

Happyhope Fanatiek lid

15 sep 2018
    1.531
    677
    113
    Vrouw
    Als je echt een roesje krijgt, val je als het ware in slaap. Je zult niks tot bijna niks meekrijgen. Je hoeft niet bang te zijn dat je rare dingen gaat doen of zeggen. Hooguit misschien als je weer wakker wordt dat je remmingen dan weg zijn :D maar ze maken genoeg mee hoor in het ziekenhuis!

Boedah vindt dit leuk.
  7. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Super fijn gewerkt je voelt je wat rustiger daarna was ik ook niet naar ofzo

succes

Boedah vindt dit leuk.
  8. Boedah

Boedah Niet meer actief

Nou ik ben benieuwd!
    Ik was van de week in het ziekenhuis en zag alle karretjes voor de puncties van die dag al klaar staan met alle katheters en blauwe doeken enzo erop en kreeg gelijk weer de bibbers.

Dus ik denk dat een punctie met een roesje dit keer een goed idee is :)

Deel Deze Pagina