Wij denken eraan voor een broertje of zusje te gaan. We hebben nog 7 cryo's in de vriezer. Heeft iemand enig idee wat de wachttijd bij het VU nu is? Dit ook ivm corona? Ik ga van de week even ons eigen plaatselijke ziekenhuis bellen hoe nu verder als we deze wens hebben, maar ik ben alvast even benieuwd.
Wij gaan ook binnenkort proberen en van andere vrouwen begreep ik dat er bij de VU geen wachttijd is. Ook mijn streekziekenhuis zei van niet
Fijn om te weten! Spannend, ook voor jullie. Ik las dat een cryo tp slechts 10% kans van slagen heeft. We hebben nog 7 cryo's dus op hoop van zegen dan maar 1
Wij kunnen 22 ja uari al terecht voor de intake in het zh, niet verwacht dat het al zo snel zou gaan!
Ik lees toch dat het langer kan duren bij VU. Iemand daar ook een cryo tp en enig idee van wachttijd hiervoor?
Hier veel ervaring bij t vu. Wel paar jaar terug, jongste is nu 17 maanden alweer, en die is ook van een cryo. Ik weet nog dat er vooral aan lag of je terugplaatsing heb met hormonen, of natuurlijke cyclus. Bij natuurlijke cyclus was het lastiger voor hun te plannen, dus moest je vaker wachten begreep ik. En met hormonen, ik had altijd subsitutie schema, dan kon je sneller mee doen, omdat ze dan veel zelf kunnen plannen.
het valt nu echt niet te zeggen. De capaciteit is zeer beperkt op dit moment. Er is geen vaststaande lijst met een wachtperiode oid. Per keer wordt beoordeeld wie mag starten en wie niet. Omdat je ‘nieuw’ bent en de capaciteit zo beperkt is zul je vaak onderaan eindigen. gevoelsmatig zou ik zeggen: reken in ieder geval op 4 maanden wachten sowieso voordat je in aanmerking komt. Overigens heb ik het dan over het Vu alleen. Je hebt het ook over een streek ziekenhuis. Heb je daar ook nog mee te maken? weet je al of je, je aan mag melden als je ongesteld wordt?
Ik heb me gisteren via perifeer ziekenhuis aangemeld voor een cryo terugplaatsing in de VU. De verpleegkundige gaf aan dat ze niet met wachtlijsten of iets dergelijks werken. De bedoeling is dat ik het in mijn eigen cyclus ga doen. Alleen de eisprong wordt kunstmatig in gang gezet. Als zich vanuit de VU toch nog problemen zouden voordoen kreeg ik het te horen dus fingers crossed!
Intake gehad bij ons eigen ziekenhuis, ik sta nu op de lijst voor april, eerder was er geen tijd. Ik mag wel bellen zodra ik ongesteld ben, kijken of er een plekje vrij is gekomen maar ik heb me nu ingesteld op april. Alleen nu had manlief weer commentaar op alle veranderingen in de wereld en mijn nieuwe baan sinds gisteren en we maar even moeten kijken hoe het loopt... Pffff, ik wilecht niet meer wachten!