pregnyl 10000 voor de punctie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mathildeve, 25 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mathildeve

8 jan 2015
    98
    0
    6
    NULL
    NULL
    en nu wat last van kramperig gevoel en buikpijn. morgenochtend de punctie, is dit normaal of zit ik al in mijn eisprong?

2. klavertje3

klavertje3 Actief lid

22 nov 2013
    140
    0
    0
    ziekenhuis
    Bussum
    Dat zijn je blaasjes en de pregnyl die daar op reageert 48 uur na het prikken help het voor de punctie geen zorgen en succes

3. mathildeve

8 jan 2015
    98
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ok, je kan je zorgen maken joh verschrikkelijk. ben doodsbang voor de punctie maar wil ook weer niet dat die niet doorgaat. wat een rollercoaster van emoties...

4. klavertje3

klavertje3 Actief lid

22 nov 2013
    140
    0
    0
    ziekenhuis
    Bussum
    Snap ik lieverd heb het 3 keer meegemaakt, ben nu aan het bijkomen van vrijdag hoor morgen hoeveel embryo's er zijn van de 10 eitjes dan s middags een terugplaatsing,

2 zetpillen genomen, inwendige verdoving bijdezijds en een infuus maar dat deed niet heel veel gewoon schelden en in mn man ze hand knijpen. Voor je het weet is het voorbij en dan lekker een paar dagen op de bank of op bed veel drinken dan voel je je weer beter.

5. Sifra

Sifra Niet meer actief

Dat kan een hele normale reactie zijn hoor, geen zorgen.
    Ik snap dat je tegen de punctie op ziet, maar probeer een beetje te ontspannen en het over je heen te laten komen. Het is niet pijnloos, maar mijn ervaring is dat het goed te doen is. Heel veel succes morgen en hopelijk een mooi resultaat!

6. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ik ben echt een bangerik maar ik trok dat wel! Laatste keer 17 eitjes. T is ook snel klaar. Succes

Deel Deze Pagina