Ik vroeg me af of het te doen is.... Punctie mbt IVF met alleen paracetamol en dan de lokale verdoving (prikjes in de vaginawand)... Ik mag namelijk geen pijnstillers infuus krijgen (morfine) ivm dat ik daar niet tegen kan... ik stop simpelweg met ademen. Dus dat is geen optie. Nu heb ik gisteren mijn intake gehad en daar hebben we alles in besproken. Volgende week start voor ins IVF-1 als ik na morgen gestopt ben met de provera. we hebben ook mijn morfine probleem besproken en er is geen andere mogelijkheid voor exta pijnstilling voor een infuus. Enkel een paracetamol zetpil en een diazepam om wat rustiger te worden. Zijn er hier meer meiden met deze ervaring? En zo ja wat is je ervaring
Hey cybje, Ik heb bij mijn punctie ook alleen 2 paracetemollen en de kalmeringstablet en de plaatselijke verdoving gehad. In het maasstadziekenhuis gebruiken ze voor de punctie geen morfine. Pijnloos vond ik het niet maar het was zeker goed te doen. Ik heb veel verklevingen en daardoor moest ze harder duwen met de echostaaf, wat een pijnlijk gevoel gaf. Maar het aanprikken zelf was niet pijnlijk vond ik. Ik voelde de klikjes van het aanprikken goed in mijn buik. Dus ik zeg; ja, het is te doen. Succes Liefs
Oke dat is goed om te lezen. Ookal weet ik wel dat het een heel persoonlijk iets is.. De een vind het goed te doen, de ander zit door t plafond heen qua pijn... dus zal wel zien hoe t gaat worden
En pijnstilling zonder infuus dan? Of kun je helemaal niet tegen Morfine? Ik kreeg een rustgevende pil, een morfineprik in mijn bil en dan nog inwendig twee lokale verdovingen en achteraf paracetamol. In ons ziekenhuis werken ze niet met pijnstilling via een infuus, maar je krijgt dus wel morfine toegediend.
@jippie: of je morfine via infuus, prik of pil krijgt... Morfine is morfine en daar ben ik allergisch voor, heb die ademhalings stilstand gekregen van een morfine prik in mn bovenbeen. Krijg nu een tabletje dormicum er bij naast de paracetamol en heb zelf nog diclofenac liggen dus neem er daar zelf nog maar ff 1 van in.