Wij willen onze derde IVF in Düsseldorf gaan doen. Intake staat 20 januari. Wel al aan mijn eigen zorgverzekering gevraagd of ze dat vergoeden maar dat is op aanvraag. Ik zit bij zilveren kruis. Maar kan nu nog overstappen. Weten jullie waar je de meeste kans maakt?
Ik wil misschien na mijn eerste ivf poging ook naar DD. Zoals ik het heb uitgezocht vergoed alleen pno meer dan 100% van het nederlandse tarief en is het niet zo dat DD duurder is dan nederland? Voor de basisverzekering mogen ze je toch niet weigeren? Als je meer dan 3 ivf's vergoed wilt krijgen dan heb je een uitgebreid pakket nodig en daar kan je voor afgewezen worden als je al in de mmm zit. Tenminste volgens mij zit het zo. Als het anders is hoor ik het ook graag!
Ik was afgelopen jaar verzekerd bij pno voor mijn 3e icsi in dusseldorf. Ik ben nu overgestapt naar umc voor mijn 4e en evt. 5e behandeling. Ik betaal 184 per maand en krijg 2317 vergoed. Medicatie moet ikzelf betalen, omdat de kliniek in Dusseldorf geen eigen apotheek heeft. Dat is het flauwe er even van.