hey dames, ik krijg net te horen dat er maar 2 bevrucht zijn. is dit wel goed? Ik ben sooo bang dat het dit keer weer zal mislukken.
Ik had precies hetzelfde afgelopen week.9 eicellen,3 niet rijp.Van de overgebleven 6 maar 2 bevrucht waarvan er 1 terug geplaatst is.de andere zou ingevroren worden,maar helaas is deze niet doogedeeld.Gelijk poging 2 ten einde
Het is altijd spannend, maar wat maui zegt is wel waar, je hebt er maar 1 nodig die blijft plakken. Succes!
Volgens mij raakt gemiddeld ongeveer de helft bevrucht. Dat zou in jouw geval dus drie zijn. Dan vind ik twee heel niet slecht!
Ik denk dat het meer is hoor Merah, mijn gynaecoloog zei dat bij ICSI normaal 80 procent bevrucht wordt. Ja bij ons was het wel niet zo, ik had 16 eicellen, waarvan 12 rijp, 9 bevrucht,7embryos, waarvan 2 teruggeplaatst en de rest niet meer doorgedeeld... een echte afvalrace... en de eerste IVF had ik 10 eicellen, 8 bevrucht, 4 embryo's, 1 verse en 1 cryo, das al.... Nu zou ik helemaal nieuwe medicatie krijgen om zo meer goede embryo's te hbb. Maar ondertussen heb ik wel een laparoscopie gehad vd week wegens cyste op eierstok. Die is er opeens gekomen in juni terwijl ik er nog nooit last van heb gehad, dus volgens mij ga dat ook nadelige gevolgen op het aantal bevruchtingen... Nu lichtje, hopen he, heb je al meer nieuws?
50 a 60% wordt hier gezegd. Hierna moeten ze natuurlijk nog goed delen. academisch ziekenhuis Maastricht - IVF versus ICSI
Iui d is met donorzaad. Bij ons 7 eicellen, 3 bevrucht, 1 teruggeplaatst, de andere konden niet ingevroren worden, maar van dat ene mooie embryootje ben ik nu wel 12 weken zwanger! Don't give up hope!
yoeppieee geweldig nieuws. bij mij is ie 8 cellig maar die arts zei dat dat niks zegt. ps maar dan spreken ze toch van een top embryo?