Gisteren punctie gehad , nu wachten op HET telefoontje

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Joy85, Jun 7, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joy85

Joy85 Niet meer actief

Gisterochtend punctie gehad en vandaag hoor ik hoeveel bevruchtingen. Tussen 12 en 5 uur vanmiddag, lekker ruim genomen. Ik zit dus in spanning, manlief aan het werk. Twee kinderen die elkaar lekker dwars zitten. Het is prachtig weer maar geniet er nu niet van. Loop telkens heen en weer naar de wc en er komt verder weinig uit m'n handen.

Moest even van m'n af schrijven, want niemand weet verder dat we voor een derde kindje willen gaan. En dus ook niet van de gestarte behandelingen afweten.

2. Joy85

Joy85 Niet meer actief

Ik had twaalf eicellen, 7 waren rijp en bevrucht. 4 goede bevruchting 3 dubbele kern. Maandag horen we meer. Pfff... Maar goed, we gaan het zien.

3. Evira

Evira Fanatiek lid

Feb 18, 2011
    1,533
    0
    0
    Klinkt goed toch? Hopen dat ze goed gaan delen!

4. violetta

violetta Niet meer actief

Het eerste goede nieuws is er al!! Succes voor komende wachtkamer nog ;) lekker afleiding proberen te zoeken nu. Wel fijn dat al gebeld is!

5. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Het eerste goede nieuws is binnen, op naar meer!

6. rijo

rijo VIP lid

Mar 5, 2014
    5,279
    2,037
    113
    Goed nieuws! Op naar een tp! Heel veel succes :)

7. Joy85

Joy85 Niet meer actief

Dag 3 en alle drie de embryo's zijn toppers en ze blijven ze nog volgen. Morgen of woensdag dus dag 4 of 5 worden er twee teruggeplaatst en nr 3 hopelijk de vriezer in.

8. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

Aug 15, 2012
    652
    154
    43
    Female
    Leiderdorp
    Dan lopen we gelijk ;)
    10 eitjes, 6 rijp genoeg, 3 bevrucht. Ben zelf niet zo blij met deze score... Had zo graag betere bevruchting gehad. Kan wel janken :(:(
    Woensdag tp van (hopelijk) 2 mooie emmies!

Succes!!

9. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Het is naar meis maar het gaat om kwaliteit, niet kwantiteit!

10. Joy85

Joy85 Niet meer actief

Juudje, begrijp je helemaal. Bij m'n vorige pogingen had ik heel veel cryo's, maar bij deze moest ik ook wel even heeeeel vaak slikken. Maar die ene kan wel een prachtbaby uit onstaan, dat zijn de woorden van man.
    Nu denk ik het ook, maar dat komt mede doordat ik onbeperkt aantal pogingen heb. ( onvz hoogste pakket) dat geeft me dan toch rust. Nu ga ik voor het eerst met medicijnen aan de slag. Ik heb namelijk nu 10 miskramen gehad tussen de 5-9 weken. Naar uz Gent geweest en na vele onderzoeken weten we wat het is. Heel fijn dat het met medicijnen kan, maar ook heel raar omdat m'n twee zoontjes zonder medicijnen zijn geboren. ( wel met miskraam voor een goede zwangerschap)
    Juudje het is misschien wel heel weinig, maar zeker een goede kans dus blijven duimen. Krijg je er 1 of twee teruggeplaatst? Ik twee stuks.
    Spannend allemaal weer. Succes meis. Toi toi

11. Joy85

Joy85 Niet meer actief

Net telefoontje gehad. Ze cryo's delen alle drie volgens schema. Ze zijn nu vandaag dag 4 en ze zijn al in het stadium van morula's. Geen fragmentatie zei ze en uitstekende kwaliteit. Nou heel erg fijn, morgen wordt er 1 ingevroren en andere twee terugplaatst. Morgenochtend hoor ik alleen nog hoe laat in de middag. Pff spannend hoor. En dan heel hard duimen dat er een zwangerschap uit ontstaat.

12. Evira

Evira Fanatiek lid

Feb 18, 2011
    1,533
    0
    0
    Ik duim met je mee!!

13. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

Aug 15, 2012
    652
    154
    43
    Female
    Leiderdorp
    Dank Joy85, het is ook zo! Eentje is genoeg. En wat Nephthys ook al zegt, het gaat om de kwaliteit.
    Het is ook zo, maar het voelt zo verloren...
    Ik hield het niet van de spanning en heb naar het lab gebeld. Ik wilde gewoon weten hoe het met de emmies is ;)
    Ze delen prachtig alle drie! Laborante aan de telefoon was heel aardig en begripvol!
    Morgen wil ik gaan voor tp van 2 emmies:D
    En zoals mijn nuchtere man zegt: als deze embryo's uiteindelijk uitgroeien tot mensjes, heb je ook een bakfiets vol :D

Joy85, morgen dus allebei tp;) Kunnen we elkaar beetje steunen in wachtenweken;)
    duimduimduim

14. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Ik duim voor jullie, meiden! :)

15. Joy85

Joy85 Niet meer actief

Vanmiddag zijn er twee blasto's teruggeplaatst. Nu weer wachten tot testdag. Heb je ook twee embryo's teruggeplaatst gekregen?

16. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

Aug 15, 2012
    652
    154
    43
    Female
    Leiderdorp
    Yep tp van 2 8cellige klasse 1 emmies!
    Blijven plakken nu!!

17. Joy85

Joy85 Niet meer actief

Top !!! Nu gaan we verder broeden en hopelijk met een positief resultaat.

18. Evira

Evira Fanatiek lid

Feb 18, 2011
    1,533
    0
    0
    Duim duim

19. Joy85

Joy85 Niet meer actief

Het lijkt erop dat het raak is.
    8 dpo test wit
    10 dpo lichte roze streep