Menopur icm pregnyl

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Babyke34, 7 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyke34

Babyke34 Bekend lid

27 apr 2012
    535
    72
    28
    stad in Nederland :)
    hallo meiden
    Ik begin over 3 weekjes met menopur, heb al een prikinstructie gehad. Clomid kreeg ik erg veel hoofdpijn van dus nu beginnen met Menopur.

Wat vonden jullie van Menopur? Heeft 't geholpen, zo ja na hoeveel maanden.
    Bijwerkingen etc?
    Gewoon een beetje nieuwschierig en spannend

2. Tearmiss

Tearmiss Actief lid

18 feb 2015
    214
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben er 2x zwanger mee geraakt (icm met iui)
    Lichamelijk heb ik weinig last, ik wordt er wel erg emotioneel en instabiel van (dacht eerst dat dat gewoon door de stress kwam, maar in de pauzemaanden heb ik er geen last van)
    Pregnyl geeft zwangerschapsverschijnselen, maar dat is na een paar dagen meestal wel over (of niet ;) )

3. wewe

wewe Lid

19 feb 2017
    22
    0
    1
    studie en werkzaam in croissanterie
    Delfzijl
    Ik spuit ook menopur en heb niet echt ergens last van. De eerste ronde had ik het idee dat ik mijn eierstokken echt bezig voelde en de tweede ronde heb ik niks gevoeld. Alleen het mengen van de vloeistof en de poeder kan als vervelend worden ervaren. Ik spuit zelf rond 10 uur in de avond omdat ik dan weet dat ik wel thuis ben.

Van de pregnyl had ik vooral pijnlijke borsten en stemmingswisselingen. Uiteindelijk moet je het zelf ervaren want de bijwerkingen zijn voor iedereen weer anders. Het is maar net hoe je lichaam erop reageert.

De eerste ronde is bij mij mislukt en had ik een folikel die groot genoeg was en de tweede ronde had ik twee folikels en nu nog in afwachting.

4. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Ik mag er de volgende ronde ook mee beginnen, als we willen. Ik lees dus even mee, ik zie best tegen de hormonenbom op. Ik gebruik al utrogestan en ik merk dat ik daardoor wat labieler ben geworden. Hoe erg wordt het als ik de hele maand aan de hormonen zit... en dan dat spuiten... best een dingetje.

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik had minder last van bijwerkingen van de hormooninjecties dan van de Clomid. Succes!

6. Babyke34

Babyke34 Bekend lid

27 apr 2012
    535
    72
    28
    stad in Nederland :)
    Ja best spannend.
    Ik heb al een zoontje van 4. Was gelijk zwanger nadat ik stopte met de pil. Maar nu lukt het al anderhalf jaar niet.
    Dus over ongeveer 2a 3 weken beginnen met spuiten.
    Hoop dat het goed gaat werken bij ons allemaal meiden.

7. Leuntje

Leuntje Actief lid

21 feb 2017
    283
    0
    0
    Ik heb de eerste ronde met menopur net achter de rug. Mijn buik werd wat beurs van het spuiten. En ik had wat last van mijn liezen en bekkens. Volgende ronde wordt voor mij een dubbele dosis omdat ik niet genoeg follikels had aangemaakt dus ik ben benieuwd!

Deel Deze Pagina