Geen cryo TP door vroegtijdige eisprong ondanks Progynova

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door koekjesbakker, 4 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koekjesbakker

koekjesbakker Actief lid

13 aug 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    Zit er even doorheen; Ik heb in oktober in Düsseldorf een punctie gehad waarna ik een overstimulatie heb gehad en dus geen TP.
    Nu ben ik sinds dag 1 van m’n huidige cyclus begonnen met progynova. Vandaag op dag 12 heb ik een echo gehad om de dikte van m’n bm te meten. Nu was deze heel goed maar blijkt dat ik al een eisprong heb gehad...op dag 12 terwijl ik in mijn eigen cyclus al een late eisprong heb en dan nu met de progynova..hoe kan dit??? Nu komt er geen TP en door de feestdagen komende cyclus ook niet...ik ben er echt even helemaal klaar mee. Dit verzin je toch niet?
    Heeft iemand nog tips voor mijn gesprek met de arts (Düsseldorf) morgen? Ik heb na de punctie de bevruchte eicellen laten invriezen en zouden ze dus nu moeten ontdooien voor een TP.
    Ik wil graag weten waarom ik geen TP kan krijgen als ze eigenlijk alleen naar bm kijken en hoe weten ze zeker dat ik een eisprong gehad, het is zo onwaarschijnlijk.

Nou fijn om even te spuien

2. crystals

crystals Actief lid

20 okt 2015
    404
    95
    28
    Hi koekjes bakker
    Wat ontzettend vervelend voor je! Ik wil je even een dikke, digitale knuffel geven. Hier ook een aantal keer door de, progynova heen een eisprong. Ik voelde deze zelf aan komen en deed toen een ovulatietest. Deze viel positief uit en ik belde het ziekenhuis. Mijn arts twijfelde enorm maar liet mij toen toch komen voor een echo. Ik bleek gelijk te hebben en had dus mijn eisprong al gehad de poging werd ook afgebroken. Ik zit nu echt continue in de zenuwen voor de echo's want ze controleren er bij mij nu extra op. Ik denk dat ze de cryo niet terugplaatsen omdat, je nu ook misschien door de medicijnen heen je, menstruatie kan gaan verwachten. Als dat zo is dan zou de cryo geen kans krijgen om in te nestelen. Sorry als het verhaal rommelig over komt. Ik moet naar huis en dringend gaan eten haha. Nee maar meis ik denk echt dat het beter is om even te wachten, hoe vervelend ook natuurlijk. Maar twijfel je echt teveel dan kun je toch vragen om een bloedtest?? In ieder geval wel goed aangegeven dat je er nog niet gerust op bent en zeker wilt weten of de eisprong echt geweest is. Ik weet in ieder geval uit ervaring dat het dus wel mogelijk is.

Deel Deze Pagina