Hey meiden, aangezien we zoveel hadden geschreven worden de topics dan gesloten, dus beginnen we overnieuw. Nou ik heb iig gemailt en ook erbij geschreven dat ik zoveel lees over bbz bij lage waarden, dat ik daar ook wel bang voor ben dan. Eens kijken wat ze gaan zeggen. xxx
grrrrrrrrrr net een heel verhaal geschreven ...... topic gesloten, tekst weg Nog maar een gokje wagen Dit is de reden waarom ze bij ons geen hcg bepaling doen! Als je een positieve test hebt, dan moet je bellen en word er een afspraak voor een echo ingeschoten ong. 6 weken na je punctie. Dit doen ze zo, omdat je van hcg bepalingen enorm onzeker kan gaan worden ..... en lieve elif ... je bent het levende bewijs!! Ik vind het enorm STOM van het ziekenhuis om zo direct te zeggen dat het fout gaat! Je hcg stijgt ... welliswaar niet met 20x per dag, maar dat maakt toch niet uit! Hij is verdubbeld en daar gaat het om!!!!!! Lieve schat ,,,, hou hoop, want iets in mij zegt nog steeds dat het gewoon raak is!!!! Jouw kleintje is eerst nog even met zijn broertje/zusje aan het vechten geweest om wie er mocht innestelen en daarom is de uk gewoon ietsjes later ingenesteld dan gemiddeld En geloof me ... dat komt heeeeeel vaak voor!!! En tot maandag kom je maar lekker hier klagen hoor!!! Beschouw mij maar als je persoonlijke klaagmuur .. mijn schouders staan tot je beschikking XXXXX
dat vind ik lief, zit nu weer in tranen! Dat het topic was gesloten was ik ook geschokt over hahaha. Op een ander forum gelijkaardige dingen gelezen, sommige zijn fout gegaan maar ook genoeg goed gegaan. pfffffff het maakt idd onzeker, zei tegen mijn man als we nu in nl liepen hadden we zoiets, we zijn zwanger! En nu wacht je op de miskraam. Heb dus ook duidelijk geschreven wat zij dan hadden verwacht?? en waarom tournaye zegt ga door met de utrogestan. Astrid je bent een lieverd! xxx
Meid toch, wat zwaar! Blijf voor je duimen hoor en dat je binnenkort maar snel de zekerheid hebt dat je in Maastricht kan gaan shoppen voor jullie eigen boeleke
Hey lieve Elif, Jeetje meis wat lees ik nu toch allemaal............. Wat ontzettend verdrietig die onzekerheid. Ik weet echt niet wat ik tegen je moet zeggen, moet ik je hoop geven of juist niet..... Vindt het heel erg moeilijk. Ik denk dat je jezelf moet beschermen voor een teleurstelling maar toch blijf ik nog voor je duimen. Het HCG is inderdaad laag, maar wel gestegen. Jeetje meis wat vind ik dit erg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoop dat jullie volgende week zekerheid hebben. Hou je goed! Dikke knuffffffffffffffffff
Hey meid, Hier ook hetzelfde liedje (heb ook een nieuw topic aangemaakt). Ik heb wat beter bij gelezen in je oude topic, en ik heb nog hoop! Wat je man al zei de HCG is wél verdubbelt! Ow meid ik snap helaas heel goed hoe je je voelt, knuff knuff!!!!!!
wat balen meid dat het niet goed gestegen was. zeiden ze tegen je dat het een miskraam of bbz zou zijn? kunnen ze niet alvast een echo maken? heel veel sterkte meid! probeer te ontspannen, is moeilijk in zo'n situatie maar stress is niet goed voor je kleintjes
hi lief elif, goed dat je een meeltje hebt gestuurd even. weet je wat het verwarrende is? van 48 naar 100 is dan wel een verdubbeling, maar omdat je al een week na nod zit, denk ik dat dat de reden is dat ze het te laag/traag vinden ik hoop echt dat ze het mis hebben (en ik ook) maar ik denk dat het verstandig van je is dat je een beetje zelfbescherming inbouwt nu. ik zou er trouwens wel wat van zeggen hoe het je verteld is, sowieso, wat een ongevoelige doos zeg met die ongenuanceerde opmerkingen. dikke dikke knuffel.
hey Elif, Hoe is het nu? Hoe voel je je? Hoe lang moet je nog wachten voor je weer een test mag doen? bah wat een onzekerheid.... liefs
hey meis, hoe gaat het nu? las dat je een mailtje hebt gestuurd, zal zo eens je oude topic erbij pakken, dat gedoe ook met die gesloten topics. ik denk iig aan je, dikke knuf. x lisa.
Nog niet eens een antwoord vandaag! ben echt kwaad! Heb tegen mijn man gezegd dat ik eigenlijk hier kortbij een echo zou willen laten maken. Ze hebben wel gezegd het zal wel een miskraam worden, maar niet een bbz, maar daar lees ik wel veel over met lage waardes! pfff je word er zo gek van. Ik heb ook nog lichtje steekjes in 1 lies, maar ja als je gewoon zwanger bent krijg je die ook Weet het echt niet meer. xxx
lieverd. morgen bellen zou ik zeggen. en idd om een echo vragen ergens. misschien nog eens testen om te zien of ie sterker/vager/enzo wordt? knuffel voor jou meis.. ik leef echt met je mee.
bah elif wat een onzekerheid, en wat een schandaal dat ze je het hele weekend in onzekerheid laten zitten zeg. mss zelf ergens een echo laten maken wat je zelf al schreef en aangeven dat je bang bent voor een bbz. denk aan je meid!! xx.
ja je weet dat ik er NET zo over denk als AstridI en dat mijn "gut feeling" me nog steeds zegt dat alles goedkomt. Ik weet echt niet waarom, maar ik heb gewoon zo een gevoel dat dit gewoon een trage start is. En misschien zijn de hcg waarden lager bij ivf, en misschien nog lager bij cryo's, ik weet het echt niet...maar voor mij is een sprong van 49.5 naar 100 een ietsiepietsie meer dan een verdubbeling.... OOOKKKKKKAAYYYYY!!!
is lommel te ver voor je? anders echobaby, is speciaal voor vrouwen die zich zorgen maken dat er iets mis is...