Goedemorgen dames, Ik ben op zoek naar ervaringen met Letrozol. Vandaag zit ik op cyclusdag zes, wat betekent dat ik vanavond mijn 3e pilletje Letrozol (2,5 mg) in ga nemen. Echter ik voel nog niks aan bijwerkingen. Wie is er zwanger geraakt met Letrozol en hoe snel? groetjes, Sharona
Hoi Sharona, Ik heb vorige cyclus ook letrozol gehad (zit in IUI-traject met stimulatie). Bij mij zorgde het alleen maar voor vertraging in mijn cyclus met 9 dagen en rijpte er uiteindelijk maar 1 follikel. Ik had ook geen bijwerkingen daarvan. Van de utrogestan (progesteron) die ik na de IUI gebruikte wel; vermoeid en duizelig. Nu 2e cyclus heb ik Gonal- F 50IE gekregen, net bij gyn geweest maar nu op CD12 al een follikel van 18mm! Succes!
Hier ook geen bijwerkingen van Letrozol maar helaas ook geen succes voor mij. Deed bij mij echt niets qua rijping. Er zitten in mijn uitgerekend groepje wel meiden die succes hebben gehad met Letrozol, dus het verschilt echt per persoon! Na Letrozol overgestapt naar hormooninjecties en hiermee tijdens de derde behandeling zwanger.