Ik vroeg mij af of er meer dames zijn die gewoon ongesteld werden tijdens het gebruik van Utrogestan? Ik zit nu op DPO9 en ben weer gewoon ongesteld geworden! Mijn LF verlengen met Utro helpt dus niet... Zou het aan de dosering kunnen liggen? (200mg) Hoop van jullie te horen! Liefs
Hoi, Wat ontzettend vervelend dat je ongesteld bent geworden!! Voor onze eerste ICSI poging heb ik zowel pregnyl 5000 als utrobollen gebruikt. Helaas werd ik zelfs hier doorheen op dag 9 na terugplaatsing al ongesteld. Ik moet de volgende poging extra pregnyl zetten. Ik zie dat jij in juni ook start met pregnyl erbij. Ik hoop dat dit voor jou voldoende is! Succes!
Uhm.... 3 x 2 bollen per dag. Volgens mij waren de bollen 100 mg, dus 600 mg per dag. Als ik het goed onthouden heb
hoi, balen dat je ongesteld bent geworden! Ik heb zowel pregnyl als utrogestan gebruikt en word telkens weer te vroeg ongesteld. dwz 12 dagen na de punctie; 9 dagen na een terugplaatsing. Mij helpt het niet om de menstruatie tegen te gaan. succes!
Hi fbdb, Balen dat je ongesteld bent geworden! Weet je zeker dat het echt ongi is en niet bv een innestelingsbloeding? Maar t kan dat je door utro heen ongesteld wordt, dat hoor ik van veel meiden. Das op zich niet erg als je lf wel langer is geworden, maar schiet natuurlijk niet op als dat niet zo is. Je dosis kan nog flink omhoog volgens mij, das denk ik wel t proberen waard. Ik gebruik 3x2 in eigen cyclus/ iui met net als jij geen extreme korte lf (9/10) dagen. Bij mij werkt 3x1 trouwens ook (heb ik eens een maandje geprobeer). Toen ik dit aan mijn arts zei, vond ze dat toch geen reden om de dosis daar naar toe te verlagen, als ik geen last had van bijwerkingen. Dit is goede dosis volgens haar en het kan zeker geen kwaad is mij verteld. Zou dat dus ook nog ff aankaarten (dosis ophogen). Ik heb zelf geen ervaring met pregnyl spuiten en voor/nadelen daarvan. Zelf heb ik wat meer bijwerkingen van pregnyl. Ook kan het zijn dat pregnyl nu wat lastiger te krijgen is. Maar goed, daarin zou ik op je arts afgaan, voor keuze meer utro of pregnyl erbij.... Hoop dat je snel iets vind dat werkt!
Dank voor jullie reactie meiden! Ik heb de gyn gebeld en kan er op CD10 weer heen voor FM. Dan hebben we het meteen over de Utro. We zien het wel weer hoe het gaat lopen!
Wilde net mijn tampon verwisselen, maar daar waar ik vanmiddag er heilig van overtuigd was dat ik ongesteld ben geworden, lijkt het er nu op dat het weer weg is?? Misschien moet het nog doorzetten of is het tussentijds bloedverlies, I don't know. Ik weet in ieder geval dat ik niet zwanger ben, want dan voelde ik mij altijd heel anders dan nu ( geen puisten, harde borsten, steekjes buik enz.). En zeker gezien die dikke vette pimpel op mijn wang! And again, afwachten... Tik tak, tik tak.... Liefs!