Om precies te zijn gaat het om deze: Fisher Price Rainforest Activity Gym | Speelgoed | Babyspeelgoed | Babygym & speelbogen Ja, ik kan hem hier bestellen maar is deze shop betrouwbaar? Hij is ook te koop bij wipstoeltje.com maar zelfde vraag, is dat betrouwbaar? Ik wil dit vragen voor mijn verjaardag (voor mijn meisje uiteraard ) maar volgens mij zijn ze in de winkel niet te krijgen en als ze er zijn 20 euro duurder Iemand hier tips over? Bedankt alvast namens mijn kleine meid .
bol.com | Fisher-Price Rainforest Speelmat, Mattel | Speelgoed of Fisher-Price 3-2-1 muzikale regenwoud babygym? Bestel nu bij wehkamp.nl Betrouwbaar en snel in huis
Ik gebruik heel vaak de zoekoptie "Shopping" bij Google. Fisher-Price 3-2-1 Muzikale regenwoud babygym Toys XL is het goedkoopst.. Toys XL 34,99 euro (inclusief verzendkosten) Toysxl.nl | Fisher-Price: 1-2-3 Muziekgym, Mattel | Baby & Peuter speelgoed
Toys XL is idd het goedkoopst. Maar is die ook betrouwbaar? Dat ik niet iets bestel en het komt zeg maar niet. Thanks alvast voor alle antwoorden. Enneh modje: je hebt me even flink laten zoeken, fair enough Had ik verdiend
Toysxl is betrouwbaar hoor! zijn ook een hele grote echte speelgoedwinkels en dus ook online. Bestel er vaak genoeg iets.