2 x rekbaarslijm in 1cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dronty, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dronty

Dronty Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.359
    0
    0
    NULL
    dronten
    Ik had even een vraagje want snap er even helemaal niets meer van.

Op dag 10 van deze cyclus heb ik rekbaarslijm gehad en steken onderin mijn buik gehad.
    Daarna geen rekbaarslijm meer gehad.
    Nu heb ik al een aantal dagen dat het allemaal redelijk nat was.
    En nu gisteravond was het roomwit en heel erg rekbaar.
    Nu vanochtend was het weer doorzichtig en wat rekbaar maar niet zo erg als gisteravond.
    Dit heb ik dus nog niet eerder gehad in mijn cyclussen.
    Kan iemand mij wat uitleg geven?

2. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

24 feb 2011
    643
    41
    28
    Ik had dezelfde vraag. Op dag 10 of 11 heb ik helder rekbaar slijm en een week later weer. Dat viel mij vorige maand ook al op. Trouwens mijn temp is normaal en ovulatietesten zijn negatief.

Ik lees even met je mee.

3. Dronty

Dronty Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.359
    0
    0
    NULL
    dronten
    @ nogevengeduld: het is prima als je mee leest.;)
    Wat kan het lichaam toch af en toe raar doen he?!
    Ik ga vanaf volgende cyclus mijn temp bij houden in de hoop dat ik wat meer duidelijkheid kan krijgen rond om mijn cyclus.
    Maar jij hebt wel een eisprong gehad rond dag 10/11 volgens je temp/ovulatietesten?

4. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

24 feb 2011
    643
    41
    28
    Nee, ik verwacht mijn ei iedere maand rond dag 19. Ik had eergisteren wel rekbaar slijm maar een negatieve ovulatietest. Ik verwacht mijn ei dus pas volgende week donderdag.
    Daarom ben ik benieuwd of iemand weet wat dat slijm op dag 10 betekend.

5. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    Ik kan je niet vertellen wat het is. Maar ik heb dit ook ongeveer 5 dagen voor dat me menstruatie komt. Inmiddels weet ik dat ik dan me menstruatie krijg. Als ik wel zwanger zal zijn of ik het dan ook heb is een grote vraag. Ik ben ook wel benieuwd of hier ook een verklaring voor is.

6. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

24 feb 2011
    643
    41
    28
    Ook deze ronde heb ik 2 keer rekbaar slijm. Zojuist ontdekt bij het afvegen.
    Ik heb inmiddels door te googlen begrepen dat het vaker voorkomt. Ben benieuwd!

7. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik heb al twee weken rekbaar slijm en zondag pas positieve ovutest. Je lichaam bereidt zich voor op de vruchtbaarheid denk ik. En als het na de eisprong is, kan het een aankondiging van menstruatie zijn geloof ik.

8. Dronty

Dronty Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.359
    0
    0
    NULL
    dronten
    Nou we gaan het zien. Aanstaande donderdag is mijn NOD (mits mijn cyclus deze maand 28 dagen is).Nog totaal geen symptomen van ongi of wat dan ook.
    Dus we wachten het maar rustig af.

9. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had het vorige cyclus ook, rekbaar slijm op dag 10 en, op dag 15.
    Snapte er niks van - nu nog steeds niet.

Gyn heeft me op zwangerschap getest 2 dagen voor NOD, negatief. Ben 1 dag later als normaal ongesteld geworden.
    Jammer genoeg niet gevraagd wat het geweest zou kunnen zijn; was het van plan maar was te zeer van slag doordat ze me uit handen geeft en verder verwijst naar fertiliteitskliniek.

Hoop dat er wel gauw iemand de bijhorende verklaring geven kan...!

Liefs en, succes allemaal!!

10. colo

colo Actief lid

6 dec 2010
    367
    0
    0
    genieten van onze dochter!
    Heb in de 2e week van mijn cyclus vaak rekbaar slijm enlater in de cyclus weer,ik denk dat t te verwijten is aan mijn pcos, mijn eitjes springen niet of nauwelijks dus wel logisch dat ik dan zo vaak slijmie ben :)

11. Dronty

Dronty Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.359
    0
    0
    NULL
    dronten
    @colo dank je wel voor je reactie. Ik ben vrijdag bij de gyn geweest en daar heb ik ook te horen gekregen dat ik pco heb. Dus misschien dat ik daarom ook 2x rekbaarslijm heb gehad deze cyclus.

12. z0nne

z0nne Niet meer actief

Ik heb ook deze cyclus 2 periodes de rekbare vruchtbare afscheiding, vreemd? normaal maar 1x ;)

13. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Ook ik heb deze maand en vorig maand 2 keer een paar dagen heeeel veeeeeeeel slijm gehad. Zit nu op dag 35 en heb nog steeds slijm weet niet of het rekbaar is, alleen dat het heeel veeeel is.
    Ook alweer een 2 weken last van steken in mijn buik lies en mijn borsten doen ook alweer constant pijn. Dit heb ik nu al zo'n half jaar word er niet goed van. Bij de gyn een echo gehad, maar baarmoeder en eierstokken zien er goed uit, wat is het dan wel?
    Als ik nu niet zwanger ben moet ik voor 3 maanden aan de pil kijken of dat wat helpt.

Deel Deze Pagina