Vorige week donderdag kreeg ik te horen dat ik overplaatsing krijg (waar ik zo niet blij mee ben) en daarvoor dus een 2e auto aan moet schaffen... Dag erna viel ik met mn fiets die net voor 92 euro was gemaakt Zaterdags was ik de badkamer aan het poetsen en knapte de douchewand in duizenden stukken.. die ons nog geen 2 jaar geleden 900 euro heeft gekost.. en dat is niet het ergste maar nu zitten er wel over deukjes in de tegels Vanmorgen trok mn zoontje zn jas kapot.. En nu als kers op taart is de wasmachine dood grrrr Kan het nog erger?!
Zo das wel heel veel pech ineens. Hoop dat er snel goede dingen jullie kant op komen... Een grote digi knuffel in iedergeval vanuit hier
Je moet maar denken: het kan ALTIJD erger.. Maar leuk is het natuurlijk helemaal niet! Wat een pech! Hopelijk blijft jullie meer ellende (en kosten) bespaard.
Ja....veel erger! Het is gelukkig allemaal maar materiaal wat te vervangen is. Natuurlijk is het vervelend, vooral als alles tegelijk komt even.
Oh wat een pech zeg.. Hier ook van de periodes gehad dat alles achter elkaar kapot ging.. Zo niet leuk voor jezelf en je bankrekening
Dat is idd veel pech. Voor de douchewand en tegels zou ik even verzekering inschakelen. Hier vorig jaar van februari tm december veel materiële schade gehad, 2 auto's niet door keuring dus 2 voor ons nieuwe, daar nog wat pech mee gehad. Ketel dood, magnetron dood. Nu hopen dat de rest even blijft werken.
Murphy's law! Hopelijk zet het onheil niet door en wordt t alleen maar beter! Had laatst ook een dag waarin alles mis ging. Gelukkig niet stuk, maar wanneer alles mis liijkt te gaan voel je je ook zo machteloos... Balen van alle kapotte dingen, maar het zijn maar dingen he!
Herkenbaar (op een iets andere manier, maar toch). Megavervelend, hopelijk blijft jullie meer ellende bespaard. Knuf.
Welkom bij de club! Jeetje net zo'n pech als dat wij hier hebben zo achterelkaar in januari. Het is hier meestal dan ook achterelkaar snap dat nooit. Blij dat ik trouwens niet de enige ben!
herkenbaar hoor: als een lamp kapot gaat, gaat binnen de kortste keren veel meer lampen kapot hier (vorige week lamp kapot, en gisteren de nachtlampjes compleet doorgeslagen in de stoppen) hopelijk blijft het bij deze 3. Zo ook met apparatuur. Ook met begrafenissen, als er 1 overlijdt, hebben wij op korte termijn een heel rijtje, helaas Erg vervelend hoor! Hopelijk gaat het snel weer de goede kant op.
Wat vervelend voor je.... Wel heel herkenbaar. Vorig jaar rond deze tijd is in één week bij ons de wasmachine, de cv-ketel, de vaatwasser, de koelkast en één van de auto's kapot gegaan. Waren na die week zo'n 7.000 euro lichter
Op mijn man zijn werk grote reorganisatie. Dus al weken in spanning. Nu op mijn werk ook grote reorganisatie... vrijwel zeker dat ik eruit moet. Dus ja, dikke stress hier. Duimen maar dat in ieder geval mijn man zijn werk kan houden!
Ja het zijn maar spullen. Maar TS mag zich echt wel rot voelen hierover. Al zijn er 100 miljoen dingen erger in de wereld ja! Pfff...
Daar wordt je inderdaad niet vrolijk van. Hier gelukkig nooit zo extreem gehad. Die douche deur vind ik wel heftig. Je kindje zou er maar net staan als zo'n spiegel kapot springt. Hopelijk is het nu even klaar.