Wij hebben een heerlijke pup van 7 maanden, kruising labrador en poedel. Ze doet het super, we hebben puppycursus gedaan en gh1 met examen, ze heeft alles gehaald en luistert goed. Alleen 1 probleem: ze knaagt alles stuk. Thuis corrigeer ik haar en het wordt minder. In de achterbak van de auto is het lastig want daar kan ik er niet bij natuurlijk! Gisteren gingen we naar het strand en dan moeten alle spullen tussen de kinderen in omdat het niet bij pup in de mega grote achterbak kan, zo irritant! Ze zit wel vast maar de spullen schuiven heen en weer. Een pop up bench knaagt ze stuk en een gewone bench is net te hoog. Hoe leer ik het haar af?
Misschien een lange riem eraan zodat je als je achter het stuur zit daar een klein rukje aan kunt geven met het commando NEE/FOEI
Kijken of een ander formaat bench mogelijk is? Niet alleen vanwege het knagen, maar ook vanwege "vlieg-gevaar" bij een aanrijding... het is veiliger voor alle inzittenden. Of anders zelf een bench timmeren in een formaat wat is gebaseerd op de groei van je hond en je auto.
in een speciaal autotuigje ? die je ook vast kan klikkne in de gordel ? onze hond heeft ook een autotuigje en als die meegaat dan zit hij ook in de gordel.
Ze zit vast, dat is het niet! Alleen de bagage niet natuurlijk. Kauwstaaf helpt wel voor 5 minuten Lange riem vind ik niet verantwoord, dan moet ik op haar letten, corrigeren en autorijden tegelijk. Bench.. Ik heb er nog geen gevonden die groot genoeg is maar lager zodat de klep dicht kan. Maar maken is misschien wel een optie..
Ik wou net zeggen voor in de auto is er vaak een een schuin gedeelte, misschien dat dat scheelt, en anders hondentrailer, dus een piepkleine aanhanger puur alleen voor de hond
Wij hebben een autobench met twee schuine zijden. Een autobench hoeft niet zo groot te zijn dat ze er makkelijk in kunnen staan. Het is immers alleen voor vervoer. Zolang ze er opgerold in kunnen liggen en kunnen draaien is het voldoende. Ze hoeven er niet lang uit in te liggen, te kunnen zitten en uitgebreid te kunnen staan, juist niet. In onze bench kan onze herder staan ( wel mef zn hoofd naar beneden zeg maar) En makkelijk liggen en draaien en deze is 90 diep 65 breed en 65 hoog. Onze hond is 64 cm kwa schofthoogte. Hondenbench - Ranzijn Tuin en Dier hier kan je het berekenen.
Eens, bench voor in de auto hoeft ook niet zo groot hij zal er vast geen uren per dag inzitten toch? Dus als een maatje kleiner wel past zou ik dat toch doen
Een bagagerek? Dat kun je zo stellen dat je zelf de hoeveelheid ruimte kunt bepalen. Werkt hier uitstekend zolang ze er niet tegenaan beuken. Trixie Autohondenrek | zooplus.nl