Aangezien mijn buik na de keizersnede nog tamelijk groot en zeer gevoelig is, kan ik eigenlijk alleen jurkjes aan. Als het straks kouder wordt, met een legging eronder. Maar ik lees zoveel verschillende dingen... ik weet dat witte leggings niet kunnen (snap ik helemaal!). Maar ik zou sowieso alleen zwarte of grijze leggings dragen. Kan dit nog, of is het tegenwoordig helemaal voor lul lopen met een legging? Foto is het soort jurkje dat ik graag draag.
Ik zou het niet doen, iig geen witte legging nee. Ik draag ook bijna alleen jurken (een uitzondering is een rok), maar wel altijd in de winter met een zwarte panty of dikker maillot (zwart) en dan met mooie leren laarzen eronder, flatjes of Chelsea boots. Ik zal zo eens een plaatje opzoeken Ik draag dit soort dingen dus met een zwarte panty: Maar waarom liever een legging dan maillot of panty eigenlijk?
Ik zou gewoon dragen wat jij fijn vind. Dinsdag in de dierentuin geweest, zoveel mensen dragen dingen die volgens de mode niet kunnen. Ik draag huidskleurige panty’s, daar staat volgens sommige ook de doodstraf op
Ik vind absoluut dat je gewoon moet dragen wat je zelf fijn vind zitten! Zelf zou ik geen katoenen legging eronder dragen, maar dan kijken voor een panty legging. Of gewoon een panty met enkellaarsjes of gympen. Je hebt positie panty's, maar je kan ook gewoon het dikke gedeelte van de buikband doormidden knippen als die te strak is.
Je kan ook bij calzedonia kijken daar heb ik heerlijk dikke panty’s vandaan die bijna op een legging lijken! Dus ook zonder voetjes, ik vind die echt heerlijk zitten. Is wel alweer een paar jaar geleden maar kan me niet voorstellen dat ze ze niet meer hebben.
Ik zou dan liever gaan voor een katoenen maillot in een bijpassende (donkere) kleur. Falke heeft hele fijne bijvoorbeeld.
Eerlijke mening, nee ik vind het niet kunnen. Ik zou dan een dikke panty (Hema) kopen in het zwart. Zit ook fijn over je buik ivm keizersnede maar is veel flatteuzer.
Ja hoor, met sportieve schoenen eronder kan het zelfs best vlot staan als de legging goed bij het jurkje past. Een andere oplossing is in de herfst om mooie leren laarzen te kopen zodat je niet ziet dat je leggings draagt... Heb zelf in de winter enkellaarsjes met een legging erin, niemand die ziet dat je een legging draagt. Een panty of maillot is toch snel erg warm aan de voeten.
Als je lange benen hebt met hoge hakken dan kan het zeker. Maar ik zou ook hier zelf voor een panty gaan met pump eigenlijk. Een legging breekt eigenlijk je benen terwijl je ze juist langer wilt laten lijken. Door een legging lijken ze korter.
Ik zeg ook dikke panty ipv legging Maar goed, ik droeg nog gewoon positiekleding en heb nu alleen maar broeken met rekbare taille dus ook niet heel modieus ivm verdwenen buikspieren en zachte buik maar wel vrij dunne benen en geen bips waardoor 2 maten groter gewoon vreselijk zit. Dus gewoon dragen wat comfi is alles beter dan joggingbroek
Ik vind het persoonlijk niet mooi. Ik zou eerder voor een zwarte panty/maillot gaan en dan bv sneakers of laarsjes er onder. Maar he, jij moet je prettig voelen in wat je draagt! Als dat voor jou fijn, comfortabel en mooi is, lekker niks van anderen aantrekken!
Ligt aan de outfit en legging, dus niet gestemd. Witte leggings en driekwart leggings: NEE! Maar een gladde donkere legging (van dikke panty stof zeg maar) vind ik best leuk staan bij sommige jurken en dan gecombineerd met sneakers. En dat draag ik dan ook wel op koudere voorjaars- en zomerdagen. Dezelfde leggings draag ik ook in de winter, maar dan met laarsjes dus niemand die ziet of het een dikke panty of legging is.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb nooit begrepen waarom ik perse lange benen zou moeten willen hebben? Maar goed, mijn streven is dan ook nooit geweest om volgens het schoonheidsideaal te voldoen maar juist om me goed te voelen in mn vel. Met lange of korte benen. TS, een legging kan altijd wanneer jij het prettig vindt zitten. Ik geef zelf de voorkeur aan een maillot of panty, maar dat is persoonlijk. Ik ben dan ook niet het type die daar anderen over veroordeeld of naar kijkt.
Eigenlijk alleen maar omdat ik geen prettige maillots heb (tips zijn welkom!) Ik draag maat 38, soms 40, maar bij maillots snijd het vaak in mijn heupvet. Mijn zwangerschapslegging daartegen zitten zo fijn en raken het litteken niet. Liefst draag ik ballerinas of sandaaltjes, geen sneakers onder jurkjes. In de winter laarsjes en een maillot. Maar voor nu vond ik het lastig. Met een legging kan ik tenminste open schoenen aan
Ik vind leggings onder jurkjes echt vreselijk... kan het ook niet gezelliger brengen. Tijdens mn zwangerschap heb ik wel van die zwangerschapsleggings gedragen (Oooh ik mis die dingen, lekker over je buik heen) maar verder vind ik het niet echt charmant. Ik zou dus bij een jurkje blote benen doen of een panty dragen (tijdens koudere dagen 40 den en anders 20 den) en zeker geen huidskleurige maar zwart
Ik vind echt niet dat je voor lul loopt hoor. En ook al vinden sommige van wel, wat maakt het uit. Als het lekker zit en je doet enkellaarsjes aan zie je het verschil amper met een maillot.
Ik draag ook legging onder jurkje in de zomer. Meestal dikke (200-300 den) zwarte panty, maar in de zomer vind ik dat te warm. Ik draag graag jurkjes maar doe om religieuze redenen geen blote benen.