Bah ik krijg gewoon helemaal kippevel. Is de vijver verder afgezet? Kan of kon ze daar niet in vallen? Heb het echt met je te doen
dat dacht ik idd ook al maar wou het niet zeggen... zou toch eerst even met n netje naar de bodem gaan...
Succes met zoeken meid! Het is logisch dat je in tranen bent! Het is toch je hondje! Ik hoop straks of morgen goed nieuws te lezen!
Ooo meid, wat vreselijk voor jullie! Heel veel sterkte. Hopelijk is ze inmiddels gevonden en weer met jullie herenigd, of is er iemand die haar gevonden heeft en ze snel weer bij jullie thuis is. Heel veel sterkte. Ik duim voor jullie!
Nee onze vijver is helder, en ik kan tot op de bodem kijken zeg maar. Hij is niet diep ook, ik zie alle vissen zitten. Ik ben ook blij dat m,n man naar huis komt, ben blij dat jullie me een beetje snappen. M,n vriendin in het ziekenhuis kan ik niet bellen en die andere vriendin heb ik ruzie mee dus schiet niet op, wou dat mijn familie dichterbij woonden dan konden we met meer gaan zoeken.
Ik heb een vrij groot hondenforum met ruim 700 leden. Heb je een foto? Ik wil best een oproep plaatsen als je dat graag wilt. Hoe meer mensen nu gaan zoeken hoe beter.
Ik stuur je morgen foto's. Dan ga ik ook flyers maken etc.... ik wil nu heel positief van het beste uitgaan en hoop dat ze bij iemand binnen zit. De dierenambulance rijd alleen nog voor spoed nu, dus misschien dat iemand wacht met bellen tot morgenvroeg * praat ik mezelf stug in *
Mijn buurman gaat ook weer rond lopen nu.... meiden ik ga afsluiten man kan er zo zijn. Ik hou jullie op de hoogte!!!
Kan het nog zijn dat een grote vogel hem heeft opgepakt? Oh gat zeg, sorry dat ik het zeg hoor, maar ik wilde het toch even vragen. Ik wens je heeeeeeeeeeeeel veel sterkte, en ik ga heel hard duimen (zeker met deze vorst) dat jullie m snel vinden!
Bijna iedereen die een pup ziet lopen neemt m echt wel mee naar huis hoor , je weet zelf ook wel dat zo'n beestje daar niet voor niets loopt ... dus dat is dan misschien wel een troost voor je ..
oow gelukkig dan maar!!! heel veel succes en hopelijk zit ze idd nu lekker warm bij iemand binnen... je kan ook een oproep plaatsen bij het lokale tv station.. of lokale radio en de dierenartsen bellen morgen!
Bah, jammer dat je helemaal in Cuijk woont. als je nou bij mij in de buurt woonde had ik zelf met mijn zieke kop nog mee helpen zoeken. ik duim in ieder geval voor je