Hou ook marktplaats in de gaten bij vermiste en gevonden dieren. Wellicht kun je daar ook een oproep plaatsen.
Jeetje wat naar zeg Ik hoop dat ie snel weer terug is! Het zijn zulke schetige en lieve hondjes! Kon hij gejat worden uit je tuin? Of is dat ook eigenlijk onmogelijk dat dat binnen een paar minuten gebeurt. Die kleine boefjes kunnen wel heel goed door hele kleine kiertjes hoor!
Ik zit helemaal in Frankrijk, maar als ik in Arnhem had gezeten was ik zo er naartoe gereden!!! Blegh heb er ook een knoop in mn maag van!
oh wat ontzettend zielig en erg! kon hij echt niet zelf ontsnappen uit de tuin? maar dan moet hij dus gestolen zijn? misschien is hij toch ontsnapt en hebben goedbedoelende mensen hem in huis genomen voor de nacht? ik zou morgen meteen gaan flyeren inderdaad. TIP: zet op de flyer dat je hondje medicijnen nodig heeft en zet erbij dat degene die hem terug bezorgt of de informatie daartoe heeft een beloning krijgt! dat kan bv kwajongens over de drempel trekken (omdat je op hun geweten speelt) heel veel sterkte...
oh wat sneu zeg... ik had laatst een vermiste kat bij ne al meer dan een maand... na veel google en zoeken op www.vermistenhuisdieren.nl baasje terug gevonden misschien kun je daar een oproep plaatsen succes ermee liefs
pff vreselijk zeg! Hopelijk zit je hondje war bij iemand in huis en bellen ze morgen de dierenbescherming. nog het meest hoop ik dat hij inmiddels veilig terug is in zijn eigen warme huisje............
Heb heel de avond dit topic in de gate zitten houden hopende op n berichtje datie er weer is. Ga nu naar mn bedje en hopelijk heb je hem al wel maar ben je nog niet terug online geweest. Anders sterkte vanacht en hopelijk zittie bij iemand in de straat en heb je hem morgen weer terug!
Veel suc6 met het vinden van je hondje, wij hebben zelf ook een pup van 7mnd, en zal er ook niet aan moeten denken dat hij wegloopt of erger...wordt gejat suc6
Nee ze is er nog niet. Ga nu Lindsey naar school brengen en dan naar mijn werk flyers uitprinten (heb geen printer) en ook het asiel etc bellen. Hou jullie op de hoogte!
oh wat erg ik lees het nu pas, heel veel sterkte, hopelijk is ie gauw weer terecht! het klinkt echt alsof ie gejat is inderdaad
Ben net gebeld door de dierenambulance. Er is een creme/wit hondje gevonden (dood) ze gaan er nu heen. Maar helemaal niet hier in de buurt, zeker 8 km vanaf hier.... ze bellen me zodra ze meer weten. Zover kan ze toch nooit gelopen zijn lijkt me?????