Ik hoop dat het jullie hondje niet is Heb helaas vorig jaar mijn kat op mogen halen bij de dierenambu. Doet flink pijn
Ik hoop maar dat het een ander hondje is...al is dat ook zielig natuurlijk maar toch.... 8 km hiervandaan pfff daar kan ze nooit zelf heen gelopen zijn. Ze heeft een paar duidelijke kenmerken waar ze aan te herkennen is en die de dierenambulance ook weet dus ik hoop dat ze snel bellen. Ze wilden niet precies zeggen waar, waarschijnlijk om te voorkomen dat ik er zelf heen zou gaan?
Brrrr ik ben er helemaal naar van.......ook zielig als het een ander hondje is natuurlijk, maar aaaaaaaah jullie pup! Nee.....ik duim voor 'goed' nieuws!
ooohw nee het zal toch niet heh! Ik krijg het er koud van en de tranen staan in mijn ogen! Het is zowiezo zielig charm maar laat dit niet jullie puppie zijn!!!
Ze bellen me zodra ze er zijn, geen idee zolang zoiets duurd. Ik zit hier alleen maar naar het beeldscherm te staren. Ik ga even wat anders doen, met Jayden naar buiten ofzo. Mijn man is Lindsey wegbrengen. Ik laat het meteen weten als ik iets weet, de tijd duurd lang zo zeg.... pfff ben helemaal flauw
Ja, ik kan me voorstellen dat je helemaal rusteloos bent. Ik denk dat je binnen nu en een uur wel meer weet hoor!
Dat is altijd een nachtmerrie zoiets! Ik weet dat ik ook altijd bang was onze shitzu- king charles ( toen 15 cm lang zoiets) kwijt te raken er ligt een gigantisch bos achter de tuin van ons huis. Meis hoop zo dat het haar niet is . Maar dat jullie haar wel snel vinden, het is zo koud!!!!!!!
Ik mag er niet aan denken! Ik hoop dat het jullie pup niet is! Wil niet negatief doen, maar 8 km is toch niet heel ver... Vergeet niet dat er reeds wat uren zijn vergaan sinds gisteren... Hou ons op de hoogte! In ieder geval veel sterkte!!!
o meis toch ik hoop echt niet dat het jullie pup is ik ga zo hard voor je duimen wat is dit erg sterkte hor meis
Zo, zit met een knoop in mijn maag te lezen.. Ik hoop voor jullie, dat het gevonden hondje, niet jullie hondje is. Ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar 8 km is echt niet zo heel ver. Zeker niet als je bedenkt dat er al een nacht overheen is gegaan. Maar ik blijf duimen dat het hondje niet jullie hondje is, maar een ander hondje, en dat die van jullie snel weer bij jullie zal zijn.. Sterkte!!
Meiden ze is dood... het is haar. ze had namelijk een navelbreukje en roodachtige vlekjes bij haar ogen. Ze is gevonden op de a73 snelweg, om precies te zijn 11,3 km hier vandaan. ze had een flinke wond in haar nek, die niet van een aanrijding kan zijn, eerder van een voorwerp of bijtwond. Ze kan het nooit gelopen hebben zeiden ze, ze vermoeden dat ze uit de auto gegooit is. Wie doet nou zoiets...wie!>???@
Oh nee wat vreselijk!!! Ohhhhh zit hier gewoon te huilen!! BAH BAH BAH.....wat vreselijk voor het beestje en jullie! Wie doet nou zoiets inderdaad! Heel veel sterkte!