Hoi hoi, Ik ben op zoek naar een leuk en origineel kraamcadeau, iemand tips of linkjes voor sites op internet? Groetjes
wat ik zelf heel leuk vond is een pakket voor mama, dus lekkere bodylotion creme voor mama bij de etos vandaan,scrubzout en lekkere tut dingetjes, en daarbij had ze ook een blik om een voet of hand afdruk te maken en een bon voor massage(ze is fisio).
Ik heb een goede vriendin een naambordje voor bij de voordeur gegeven bij de geboorte van hun dochter. Hun voornamen met hun achternaam erop en het huisnummer. Zo kon iedereen zien dat hun gezin uitgebreid was met een kindje. Zij vonden het een leuk en orgineel cadeau!
Ik maak vaak zelf iets en verwerk daarin de naam van het kindje. Of het nu een bouwhelpje is of een t-shirtje met een zelfgemaakt plaatje erop. Wat het dan ook is, het is dan altijd persoonlijk.
Een borstvoedingsarmband! Ik maak ze vaak zelf, kralen kan je heel goedkoop op internet kopen. Ook maak ik wel eens een zelfgemaakte knuffel of een gepimpt T-shirtje; met vilt bijvoorbeeld de naam of iets uit geboortekaartje erop naaien.
He lvp, zie net dat jij ook het idee van T-shirtje had. Hoe zet jij plaatje erop? Met de naaimachine of met transferpapier? Hoe wordt dat?
@ Ingie, wat super mooi zeg!! Helaas ben ik niet zo crea bea aangelegd @ mamabeer ze hebben al een kruimeldief, maar was anders wel een slim idee geweest Het leek me ook wel leuk om er iets voor de vader in te doen. Ik blijf nog wel even zoek, bedankt in ieder geval voor alle reacties!!