jazeker en toch zie ik er hier dan niet veel mooien.... en niet alleen staff. die linkjes vind ik wel weer tjah...heb ze hier nooit zo zien lopen in ieder geval.
Yes. Vast ergens nog liggen ook. De opa van Porthos was Nederlands kampioen. Schijnt een goede lijn te zijn geweest Hij kwam trouwens ook uit een nest van 12
Oe. de ouders zijn prachtig in ieder geval, dus met de pups zal t ook wel goed komen. Toch heel iets anders als wat er hier zit haha
ja!! 1 november zijn er 3 puppies geboren door middel van een keizersnede. De bevalling diende zich maar niet aan ze heeft toen een spuit gekregen om de weeen op te wekken maar ook die kwamen niet. toen is er besloten om een keizersnee te doen. er zijn toen 3 prachtige puppie geboren. Later is gebleken dat ze niet zelf kon bevallen omdat 1 pup dwars voor de uitgang zat! Zo ben blij zeg dat we maar gelijk na die spuit er voor gekozen ehbben om een keizersnee te doen! Bekijk bijlage 195891
ik heb al wel wat geinteresseerden maar die zijn nog niet langs gekomen dus er staat nog niets vast. ze gaan natuurlijk niet met de eerste beste mee
wouw mooie pupsels zeg! vind het wel een erg leuk ras, ooit in de toekomst misschien...? (haha heb nu een York, lekkere combi)
Wat fijn dat het goed is gegaan!! Ik kreeg even een brok in mijn keel. Onze amstaff had ook een witte streep tussen zijn ogen en een witte band om zijn nek! Hij was alleen gestroomd. Oh, wat zou ik toch graag... maar man vindt dat we nog even moeten wachten Hou je ons op de hoogte met foto's?
@kit! ik ga het proberen ben straks even uit de running natuurlijk @sjorsje wij vragen 1100 euro voor een pup
O wat zijn ze lief! En mooi ook trouwens. Fijn dat alles goed gaat met moeders en pups, je moet er toch niet aan denken wat er had kunnen gebeuren he. En wat een geld voor een pup zeg, iets meer als wat wij voor onze klikokeffers vragen haha...... Hoop dat ze allemaal een goed huisje zullen krijgen. En hou ons op de hoogte met wat foto's zo nu en dan
Tja dat is het ook... maar ik ben er al veel meer voor kwijt dan dat ik er voor terug ga krijgen. Dit is een gemiddelde prijs voor dit ras met stamboom dat ligt tussen de 1000 en 1500 euro @manyana. Nou met 3 valt wel mee qua drukte en kosten (vorige keer had ze er 10!!) het is de inenting met 6 weken de ontworming met 2/4/6/8 weken stamboom eten riemetje speeltjes en het is heel normaal om puppies tot 8 weken bij hun moeder te laten. als je ze voor de 7 weken weg doet ben je volgens mij nog strafbaar ook!