gister mee begonnen met canesten gyno ( rede lijkt me logisch ) nou had ik begrepen dat dit gewoon mag tijdens de zwangerschap (zelfs nog extra na gevraagd in de drogist) maar kom er net achter dat dit alleen geldt voor de tabletten En dat je voor de creme eerst met de huisarts moet overleggen maar ik ben er gister dus al mee begonnen zonder overleg en nu word dat ook wat lastig wat moet ik nu doen? hap daarvoor bellen? vk er voor bellen? gewoon gebruiken met evt. iets wat extra in de gaten houden of toch stoppen en maandag eerst de ha informeren?
Je mag het gewoon gebruiken. Gebruik je het inwendig? Of alleen aan de buitenkant. Als je t inwenig gebruikt word je aangeraden om het met je vinger in te brengen ipv de applicator te gebruiken of de tabletten te gebruiken.
gebruik het in- en uitwendig en inderdaad gewoon met de vinger maar in de gebruiksaanwijzing staat dus tijdens zwangerschap alleen gebruiken na overleg met huisarts terwijl bij de tabletten dus staat dat je het gewoon kan gebruiken tijdens de zwangerschap maarja die waren dus op
Ik heb hem, na overleg met de vk, gewoon gebruikt. Als je het niet vertrouwt zou ik gewoon even de vk bellen.
ja, mag het gewoon gebruiken zonder problemen Ze raad alleen die aplicatie's af (waarom heb ik eigenlijk niet gevraagd) dus gewoon met de vinger gelukkig begint het sinds gister echt te werken
ik zou toch ook zelf even bellen met je vk misschien zijn er bepaalde dames die het niet mogen gebruiken of zo bij mij was het in iedergeval geen probleem ik heb er werkelijk nog nooit last van gehad kwam er dus ook pas achter toen het al behoorlijk heftig was helaas
na de kuur zou je eens kefir kunnen proberen (makkelijke variant van yoghurtplantje). dat maak je met melk en wordt dan karnemelk/yoghurt, erg lekker. met 1 zakje kefir kun je eindeloos lang doen. ik drink nu dagelijks 1 a 2 glazen en heb geen last meer gehad van candida. ben nu benieuwd of de baby straks geen spruw meekrijgt tijdens de bevalling. de vorige 3 hadden gelijk in de eerste week spruw.