puppy blijft plassen in huis

Discussie in 'De lounge' gestart door Happy, 8 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rono

Rono Niet meer actief

Ja want vroeger waren natuurlijk alle honden vals. ..

2. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik reageer op Wenneke, die trapt het beestje blijkbaar wel. :(

3. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    ja peper over de plas.... dan kun je hem net zo goed ook trappen...... ga zelf eens met je neus in de peper... en de slijnvliezen van een hond zijn vele malen gevoeliger dan de onze.... verdedig je toch niet zo.... iedereen valt over je, gaat er dan misschien niet 1 belletje rinkelen of het wel goed is wat je doet en wat jou dierenarts adviseert?

4. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.823
    2.006
    113
    Toen Mike nog pup was, kon ik niet wachten op de wandelingen! Wat ik vaak deed (zolang het ging.. haha) was een grote tas mee. Als Mike dan moe was dan droeg ik hem daar dus in. Zo kon ik toch wat verder weg met hem zonder hem te belasten. Als ik een bolderkar had gehad, zou ik m daarin gezet hebben :D Ik sjouwde wat af met het bolletje wol.

5. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Wat een non-argument. ;) Dus alleen omdat men het vroeger op een bepaalde manier deed maakt dat het goed?! Ik blijf erbij dat het harteloos en bovendien opvoedkundig verkeerd is om een pupje te trappen, te meppen met een krant, met de neus door (gepeperde) urine te halen. :x
    Je maakt het dier alleen maar angstig en vals op de lange termijn. Jammer, als je/jullie iets meer geduld hadden gehad was je pupje ook echt wel op een "diervriendelijke" manier zindelijk geworden.

6. Stier11

Stier11 Bekend lid

26 mei 2008
    811
    0
    16
    Begeleider van jongeren met gedragsstoornissen
    Huisje Weltevree
    inderdaad, en dat noemt ze "de oude manier" ?!?
    Sorry, maar dat is gewoon géén manier, en staat ook nergens in een oud kynologisch opvoedingsboek beschreven!

7. Gemma79

Gemma79 Fanatiek lid

19 feb 2011
    1.105
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het ondertussen met de pup van TS??
    Nog geplast in huis?

8. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Hoi,

Ja het gaat echt super goed, 1x 1 ongelukje gebeurd,
    Hij gaat nu plassen zodra ik de bal laat zien buiten, hij wilt er zo snel mogelijk mee spelen haha,

Ik ben dus super blij met jullie.
    Thnx

9. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Fijn happy.... op een positieve manier kan ook en werkt ook snel! en je hebt geen hond die bang voor je is!!!

10. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Super TS! :)

11. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Sorry, maar dit vind ik dierenmishandeling! Peper in de neus!! Geen enkele dierenarts hoort zulk advies te geven! Het is bewezen dat met de neus door de pies halen geen enkel effect heeft, behalve dat je angst kweekt.. En tuurlijk was ie na 2x zindelijk, het arme dier was waarschijnlijk doodsbang! Weet je wel hoe gevoelig een hondenneus is? Als een dierenarts dit mij had geadviseerd, dan was ik nooit meer teruggekomen!

Deel Deze Pagina