Hoi, Ik hoop dat hier toevallig iemand is die bekend is in Assen? Wij hebben een huisje toegewezen gekregen in Assen, in de Venestraat. Nu heb ik mij suf gegoogled maar ik kan niet vinden in welke wijk dit ligt!? Dus mocht hier iemand zijn die weet waar dit in Assen ligt en hoe de buurt is etc dan hoor ik het heeeel graag. Alvast bedankt!
Ik ben geboren en getogen in Assen en werk ook nog eens op een makelaarskantoor in Assen. Het ligt inderdaad in de wijk Noorderpark. Check dit ook maar even: http://nl.wikipedia.org/wiki/Straten_in_Assen Het ligt ideaal, niet ver van het stadscentrum. De buurt is ook netjes. Ik heb daar namelijk jarenlang vlakbij gewoond.
Hey wat super! Ik heb net zelf ook wat foto's gevonden van het huis via Funda. Er staat namelijk een huis te koop in dezelfde straat en op deze foto's is ons huis ook te zien. Helemaal super!
Haha ja, we hebben het nét gehoord. Echt helemaal super. Ben zo blij dat het ook nog een fijne wijk is.
Joveli, dat is twee straten verderop dan mij! Heel leuk buurtje en lekker dicht bij het centrum. De straat uit, bruggetje over en je loopt zo het centrum in. Meerdere supermarkten op loop/fiets afstand. En ook nog dicht bij het Concultatiebureau. Ook handig.
He Joveli, nou, je weet inmiddels waar het is, Zit je goed hoor, lekker snel in het centrum, Ik ben opgegroeid in Assen, mijn opa en oma hebben in de Venestraat ooit een schilderszaak gehad... leuk hoor!