Onze pups gingen vanaf 2,5 weken op de krant plassen en poepen. Dus daar kan de fokker inderdaad heel goed op trainen. Momenteel zijn ze 5 weken en hebben ze 's nachts een speel halfuurtje, dit waren eerst 2 uurtjes, dus we gaan vooruit. Tijdens dit halve uurtje moeten ze ook allemaal tegelijkertijd naar de kranten.
onze fokker had haar aangeleerd op puppypads te poepen en plassen. dat hebben wij overgenomen idd! Daar doet ze nu nog alles op! Wij hadden haar met 7 weken, net iets te vroeg.. want ze mocht nog niet naar buiten omdat ze nog inentingen moest. Inmiddels heeft ze alles en speelt ze heerlijk in onze tuin! Echt wandelen doen we nog niet.. is het ook echt een te klein beestje nog voor.. Deze soort hond leent zich toch minder voor lange wandelingen.. en zeker als ze pup zijn!
Heel leuk! Ga ik op m’n lijstje zetten van potentiële winnaars @lovemy2kids Super handig! Als pup zijn ze inderdaad niet geschikt voor hele lange wandelingen, maar zodra ze wat ouder zijn kun je er prima lange wandelingen mee maken. Wel opbouwen natuurlijk. Ik weet niet wat jij onder lang verstaan, maar ik ken mensen met een chihuahua die er makkelijk 3 keer op een dag 3 kwartier tot een uur mee lopen per keer. Die hondjes zijn het ook niet anders gewend en worden heel ongelukkig als ze hun wandeling niet krijgen haha. Gelukkig hebben wij een prima tuin (ongeveer 20 meter diep en 6 meter breed). En ook echt meer dan genoeg wandelopties hier in de omgeving
Cabron betekent wel iets van klootzak, rakker, etterbak of sukkel hé hahaha.Patron betekent baas in het Frans en Onyx is zwart. Preto betekent ook zwart in het Portugees. Perro is ook wel leuk. Betekent hond.
oh god haha, ik zie mezelf al gaan. SUKKEL, kom eens hier!! Haha Zo goed als alle namen worden hier afgeschoten, dus ik sta op het punt m’n gezin de #julliedoennietmeermee te geven. Op het lijstje, behoorlijk onverkort, staan nu: Nio Momo Ryu Yoshi Verder zo inspiratieloos als maar kan, maar de naam Nio blijft het meeste plakken bij mij.
Dat heb ik een keer op strand gehad. Een vrouw roept met een zacht schattig stemmetje Joep ! Joepje kom nou!! Komt er een enorme bulldog aan gerend.
Nog andere opties Mungo (Afrikaans voor lieveling) Bello Taco Bingo Pepe Buddah Tito (wizard van oz) Figo Perro Venco Dropje