pure evil.

Discussion in 'De lounge' started by Hope87, Aug 24, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. misa

misa Niet meer actief

Wat een heerlijk sympathieke en inlevende mensen zijn er hier toch. Iets op een Facebook plaatsen (of toelaten) is toch heel wat anders dan anoniem op een forum?? Kom op zeg!

En natuurlijk is het verhaal van ts vanuit 1 kant. Zoals alle verhalen hier toch?

Er is vast heel wat meer gebeurd dan dit ene wat ze verteld. Want een nare verhouding/relatie krijg je echt niet alleen hierdoor. En zeker niet met twee schoondochters.....

Ts, laat je niet van de wijs brengen door je schoonmoeder. Blijf bij jezelf en geef duidelijk je grenzen aan.

2. Roos12

Roos12 Fanatiek lid

Jan 4, 2015
    1,725
    809
    113
    TS: Objectief gezien heb je het verhaal achter deze reactie al helemaal ingevuld op basis van aannames, zonder dat je echt weet wat er speelt. Als je het zeker wil weten, vraag het je schoonmoeder gewoon.

3. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

Jun 25, 2014
    5,359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Naar mijn idee is dit forum er toch ook voor verschillende soorten verhalen en topics?
    Serieuze, verdrietige, leuke, blije, onnozele, grappige, ik-wil-mijn-ei-kwijt,
    Klets, advies, boze, enz topics!
    Dus als ts dit kwijt wil, Daar is dit forum toch voor? Hoeft toch niet altijd iets wereldschokkends te zijn lijkt me:)

4. misa

misa Niet meer actief

Eens...!

5. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    1,949
    56
    48
    Zaandam
    Meid.. ik kan je 1 ding zeggen.. helaas hier ook ervaringen met schoonloeder.....

Ik heb me volledig terug getrokken destijds.. pure evil omschrijft het goed! Ik had nog geen woord gewisseld met mevr. en ze vertelde haar zoon dat ik absoluut geen goeie zou zijn voor hem.. en dat ging van kwaad tot erger. Ik heb tot einde relatie geen woord met haar gewisseld want daar stond ze gewoonweg niet voor open!
    Nadat ze me IN MIJN BUURT heeft uitgemaakt voor het e.e.a. heb ik haar een brief geschreven dat ik van haar zoon hou en hoop dat hun band goed blijven etc. maar dat ik ook een moeder ben en niet wens dat er zo gesproken wordt over mij. Mijn kinderen wonen hier ook, ga toch gauw heen.
    Ik kreeg een brief terug met erin:
    Ik wens dat je je niet met familiezaken bemoeit.

THATS IT...

Uiteindelijk heb ik rust in de zaak gevonden door maar te bedenken dat ik niet boos op haar kan zijn als ze zo beperkt maar kan nadenken, en alles wat ze vervolgens nog heeft gezegd of heeft gedaan, heb ik me letterlijk niets meer van aangetrokken.
    En mijn man was enkel maar trots op me.

LET IT GO :)
    In jouw geval zou ik dus ook niet eens reageren op zulke dingen, want je geeft aanleiding tot.. gewoon terugtrekken en je eigen normen en waarden aanhouden.. zorgen dat er vanuit jou geen aanleiding kan zijn.. en zij heeft haar eigen kerfstokje...

6. yenolah

yenolah Fanatiek lid

Dec 12, 2008
    4,038
    83
    48
    Female
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Ach ja, zo kwam ik op een forum ook verhalen over mij tegen. Ik weet het beste wie ik ben en ik laat het lekker gaan. Ik ga zeker niet hetzelfde doen. Familieperikelen blijven privé, die zet ik niet op internet.

Share This Page