ik ben vandaag bij 3 reformhuizen geweest en 1 eco supermarkt,en het is nergens te verkrijgen. ik wil liever geen nutriton geven want dat is maar 30% pitmeel,wie oh wie weet of ik het mischien online kan bestellen
Ik weet niet of er een vestiging bij je in de buurt zit maar ik haal het altijd bij eko plaza! Kun je het bij een reformwinkel niet bestellen?
Johannesbroodpitmeel - Glutenvrije producten van Natufood - Glutenvrije Webshop Even gegoogled; eerste zoekresultaat! natufood johannesbroodpitmeel - De echte 24-uurs drogist Hier heb je voor half 9 besteld, volgende dag in huis
ik ben bij eco plaza geweest,en gevraagd hadden ze niet zeiden ze(waren wel jongetjes) en ik kon het ook zo niet vinden. ok super thanks zeg dankjewel hoor,had al op m,n telefoon gezocht op het inet maar daar kwam niks uit
als we dan toch bezig zijn,hoeveel moet ik geven (ik geef borstvoeding),en hoelang doe je met zo'n potje?
de Johannesbroodpitmeel van natufood is echt heel erg geconcentreerd, je moet denk ik gewoon effe oefenen met het maken van een papje wat je voor en na de borstvoeding geeft, je hoeft volgens mij maar een paar lepeltjes te geven voor effect. Ik zou echt met mespuntjes beginnen en dan in in bv 25 cc kokend water (dan wordt het snel goed dik en is zuiver)