Pure nieuwsgierigheid naar testdrang

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door gewoonloesje, 22 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gewoonloesje

gewoonloesje Actief lid

18 dec 2014
    383
    0
    16
    NULL
    NULL
    chocochippie, gefeliciteerd trouwens! Super jeey

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik wacht echt mijn NOD af, of in iedergeval een dag er voor

3. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Ik wachtte altijd 1 of 2 dagen na m'n nod!

4. didi79

didi79 Bekend lid

10 nov 2014
    552
    312
    63
    Vrouw
    West Brabant
    Hoi,
    Ik heb getest op mijn NOD!
    Door onregelmatige cyclus lastig te bepalen hoeveel dagen dpo exact! Cyclussen na geboorte zoontje: 98, 43, 39, 39, 32, 42 en vanaf mei gingen we ervoor!
    Eerste ronde (laatste menstruatie startte 25 mei en dit was dus start ronde 1) en 2 juli positieve test (3 en 5 juli nogmaals getest en allemaal positief)! Had niet echt symptomen, vorige zwangerschap wel.
    Morgen middag Intake en echo bij vk!
    Spannend!!!

5. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Op 12 dpo, omdat ik naar een feestje ging. Was negatief. 14 dpo wel positief getest :$
    (gezonde dochter is alweer 1 :))

6. Modra

Modra Fanatiek lid

24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Ik ben echt hopeloos. Bij de cyclus waarin ik zwanger was van mijn zoontje testte ik 7dpo al. Nutteloos, dat wist ik ook... Maar ik kon mezelf niet bedwingen. ;) Na die spierwitte test wel mijn NOD af kunnen wachten. Toen mijn temperatuur niet dipte op mijn NOD, wat hij andere cycli wel deed, weer getest. Toen was er duidelijk een streepje te zien! 11 dpo was dat, ik heb een wat kortere luteale fase.

7. MamavanNora

MamavanNora Actief lid

5 jul 2016
    469
    1
    0
    NULL
    NULL
    De vorige keer heb ik getest op de dag dat ik volgens mij ongesteld moest worden en nog niet was. En daarnaast een sterk voorgevoel aan allerlei kleine symptomen van mij lichaam had, dat ik zwanger zou zijn.

Het was toen de 5e. Hij was negatief. Ik was teleurgesteld. Vooral omdat mijn lichaam echt anders voelde. Op de 8e was ik nog niet ongesteld. Weer getest. Dik positief!

En ze is inmiddels 15 maanden en we gaan op voor een tweede. Ik heb nu ook weer t gevoel dat het raak is.

Mijn cyclus duurde vorige maand 34 dagen en de maanden ervoor 35 dagen. Dus heb mijn NOD dag 31 juli of 1 augustus.

Ben super nieuwsgierig en heb inderdaad wel test drang.. Al een paar dagen. Maar meer uit nieuwsgierigheid of ik mijn eigen lichaam goed aan voel. Uit bevestiging voor mijn eigen bevindingen.

Denk dat ik toch maar ga wachten tot dit weekend.
    Als het HGC nog niet voldoende aanwezig is, zie je t misschien nog niet. (Dat was de vorige keer dus wel zo)

Dus ja.. bergen stress.. kost ook nog best wat centjes.. En waarvoor? Maarja logica versus gevoel he! 😉

8. Yent

Yent Actief lid

22 jul 2016
    160
    39
    28
    NULL
    NULL
    Ik testte 1 dag na nod had wel gelijk een knal test 😂

9. Regenboog86

Regenboog86 Actief lid

30 mrt 2015
    259
    6
    18
    NULL
    NULL
    2 dagen na mn nod..

10. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Bij de eerste 17dpo en bij deze 13.

11. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Ik zit vandaag pas op 8dpo en begin ERG ongeduldig te worden..
    Terwijl ik mezelf echt had voorgenomen om pas op mijn NOD 2aug te testen! Voel me niet echt anders.. Ook veels te vroeg natuurlijk.
    Ben gewoon zo nieuwsgierig!!

Deel Deze Pagina