Rotdagen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cjpt, 4 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik ben benieuwd wat jullie op verdrietige dagen doen om jezelf weer op te vrolijken?

Ik merk bijv vandaag dat de tranen hoog zitten en ik zou het liefst vanavond met een wijntje in bad gaan zitten huilen. Maarja, het is dinsdag en dan step ik altijd en ik ben de laatste weken al zo aan het smokkelen met sporten. Maarja, een uur naar mijn zwangere stepinstructrice kijken klinkt ook niet zo aantrekkelijk vandaag.

Hé bah! Wie geeft me opvrolijk-ideeen?

X Cin

2. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hey meid, ellende he'dat je je zo rottig voelt.
    ik ga altijd iets leuks voor mezelf kopen, iets van kleding, een bloemetje of iets gezelligs voor in huis. het hoeft niets groots te zijn, ben dan vaak al weer ff gelukkig met iets kleins.
    hopelijk voel je je snel weer iets vrolijker.

3. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ehhmmm... lekker bij de open haard (indien niet aanwezig, zet de verwarming gewoon op 22 ofzo) zitten, bakkie thee erbij en lekker Net5 aanzetten (daar is altijd wel de een of andere vrouwenserie op)?
    Dat vind ik fijn in ieder geval. En dan bij voorkeur met mijn lief naast me op de bank.

En dat sporten?! Vooral NIET gaan (hihi, herken je zo ontzettend, ben ook zo'n notoire smoesjesverzinner).

4. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Haha, nou ik was het laatste jaar echt ZO goed bezig! 5 uur in de week (verdeeld over 2 avonden). Maar sinds mijn vakantie in september is het echt drama. En nu mijn instructrice zwanger is heb ik helemaal geen zin meer!

5. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Jeetje, dan heb je het met die 5 uur in de week al beter gedaan dan ik ooit heb gedaan!

Maar nogmaals; lekker niet gaan. Relax meid, en doe iets wat je leuk vindt!

6. Ik stort me altijd in de armen van mijn vriend. Die kan me troosten en ik krijg dan alle aandacht. Samen proberen we er dan uit te komen. Soms met humor, soms met wat tranen (ik dan, mijn vriend huilt niet zo snel), soms met wat praten en soms is elkaars aanwezigheid al genoeg.

7. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Een zwangere stepsinstructrice? Pffft, ik zou voor minder al thuisblijven hoor! Dat wijntje in bad klinkt zo gek nog niet... ;)

Ik heb een paar films die me altijd opvrolijken: Priscilla, Queen of the Desert, Clueless, Legally Blonde 1 & 2, Twister, The Big Lebowski en de Jurassic Park films. Animal Planet doet het ook altijd goed, lieve kleine puppies die van de dood gered worden door een dappere dierenbeschermer, heerlijk! En soms vind ik het ook helemaal niet erg om een dagje alleen maar te huilen. Het is namelijk gewoon ook hartstikke klote als je ongewenst kinderloos bent, en je hoeft echt niet elke dag dapper en sterk te zijn.

Een dikke virtuele knuffel!

Belle.

8. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier ook hetzelfde!

9. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik ga mezelf lekker verwennen. Het liefst ga ik iets lekkers eten maar nu ik aan de lijn ben moet ik daar soms even creatief in zijn. Verder inderdaad lekker even doen wat je zelf wilt, en zeker niet naar die stomme sportschool naar zwangere vrouwen kijken. Blegh... moet er niet aan denken ;)

10. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik heb in overleg met mijn vriend een compromis gesloten. Vanavond lekker de nieuwsuitzendingen over de verkiezingen kijken, lekker tegen elkaar aanhangend met een wijntje. En dan ga ik morgen met mijn vriend mee naar de sportschool. Is die zwangere instructrice er ook niet!

Legally Blonde films doen het bij mij ook altijd goed, soms heb ik van de bijwerkingen slapenloze nachten (door de opvliegers) en dan zijn dat 2 films die ik erg vaak op zet. Heerlijk!

11. Muisje22

Muisje22 Lid

27 okt 2008
    26
    0
    0
    Hoi CJPT

Ik zou ook gewoon lekker met een wijntje op de bank gaan hangen.. Ik herken jou verhaal echt ontzettend goed, als ik een mindere dag heb ga ik lekker met de hond het bos in, even verstand op 0, maar dit kan natuurlijk ook prima zonder hond.. En als ik me dan nog rot voel als ik thuis kom ga ik gewoon wat nieuws voor mezelf kopen...
    Ik heb nu deze week precies hetzelfde als jou, wij krijgen namelijk a.s. donderdag de uitslag van ons vruchtbaarheidsonderzoek en ik ben echt dood zenuwachtig... Het is trouwens ook goed om bij jezelf af te vragen waarom je nou inderdaad verdrietig bent.
    Ik hoop dat dit je een beetje helpt..

Heel veel sterkte gewenst.

Liefs,
    Muisje

12. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Hoi Muisje,

Allereerst heel veel succes komende donderdag! Wat voor onderzoek hebben jullie gehad?
    Ik vraag me dat regelmatig af, waarom ik nou verdrietig ben. Ik kom er alleen niet echt uit. Denk ook regelmatig dat het huilen niet zozeer uit verdriet is maar uit boosheid, frustratie, jaloezie, eenzaamheid, noem maar op. Er zijn zoveel verschillende emoties die in een maand door je heen gaan...

Maar goed, mijn wijntje smaakt heerlijk!

13. Goblingglow

Goblingglow Actief lid

8 sep 2008
    369
    0
    0
    Achterhoek
    Nou die emoties die door je heen gaan, herken ik zeker. (bij mij is het verdriet, frustratie woede, jaloezie etc. etc.)
    Ik merk dat ik goede en minder goede dagen heb.

Ik heb een tijd gehad, dat ik in mijn dip bleef hangen, ben naar een psychologe geweest die me wat tips heeft gegeven waar ik veel aan heb.
    Bijv, piekeruurtje, ik mag 1x p.d. een uur lang bezig zijn met het zwanger worden verhaal, ik mag het zelf invullen, of ik kom hier of ik schrijf het van me af, of ik ga even een uurtje brullen, net wat je wilt, maar na een uurtje dan ook echt stoppen.
    Doordat ik nu weet dat ik dat 1x p.d. mag, kan ik het beter volhouden en heb ik ook niet meer zo heel vaak last van dipjes (behalve de ongi dipjes dan)

Als ik een rot dag heb, geef ik dit aan op werk (aangezien wij hebben besloten open over de icsi te zijn). Iedereen is dan zo lief voor mij, ze proberen me op te vrolijken met korte pixar filmpjes , halen extra thee voor me, en als het echt even teveel word bieden ze me bijna allemaal een troostende schouder etc. etc.
    En vaak vind ik het dan ook heerlijk om gewoon even buiten te wandelen met man of alleen, dan ben je even weg van alles.

Nou tis alweer een heel verhaal :oops:
    Hoop dat je er wat mee kan....

Liefs Gobje

Deel Deze Pagina