Ikbenhet... clomid is ook niks ik stond snachts buiten van de opvliegers haha.. ben heel benieuwd na deze hormonen! Voor jou ook spannend!
Stephie, ik spuit altijd tussen 18.30 en 19.00 uur. Mijn arts adviseerde me in ieder geval einde van de middag, begin van de avond. Mocht je de dosis op de dag van de echo dan veranderen dan kun je dat die zelfde dag nog aanpassen... Inmiddels al geprikt? Spehanie...ik vond de clomid qua bijwerkingen wel meevallen...ben benieuwd of ik op de puregon beter reageer! We zullen het morgen zien. Heb jij ook een uitgangsecho gehad? Zo ja, waren er al eitjes te zien? Xxx
Ikbenhet.. Uitgangsecho?? Ik ben er nog niet zo thuis in helaas krijg vrijdag een echo om te kijken of mn eierstokken rustig zijn.. ik hoop het voor je morgen!!
Ik heb geprikt hoor meiden..om 7 uur. .. hij zat er zo in... en het vloeistof prikte even een tijdje... Verder nergens last van. .. Hoe gaat het met de andere dames? ? Ik vind het wel spannend hoor. . Slaap lekker ladys! Xxx
i.u.i Leden info [/SIZE] Ikbenhet - 27 jr - eerste kindje. Mama Lucy - 24 jr - eerste kindje ups and downs - 29 jr - eerste kindje aster14 - 27 jr - eerste kindje kriti81 - 32 jr - eerste kindje Stephie86 - 26 jr - eerste kindje Saar81 - Stephaniee - 23 jr - eerste kindje Afspraken Ziekenhuis ikbenhet - echo 7-11 mama Lucy - 11-11bloedtest ups and downs - 31-10 pregnyl - 2-11 inseminatie Aster14 - 9-11 fm Kriti81 - 8-11 fm Stephie86 - 12-11 echo Saar81 Stephaniee - Nod Aster14 - 30-10 n Ikbenhet - 29-10 o Stephie86 - 3-12 n Kriti81 - 30-11 n Aster14 - 30-11 n ups and downs - 17 - 11 n Saar81 - Stephaniee - wacht op ongie ( opgewekt) Als je nieuwe info hebt graag even doorgeven met een kleurtje! X
Hoi dames, Net terug van de follikelmeting. Ik ben helemaal blij... Baarmoederslijmvlies zag er goed uit voor dag 10 (6,5mm) links zat 1 eitje van 14 mm en rechts 2 van 9,5 mm. Zaterdag moet ik terug voor Eem echo. Waarschijnlijk is die van 14 mm dan groot genoeg voor de pregnyl 👍. Zie het allemaal positief in 😉 Aster, hoe is het met jou? Al een tijdje niks van je gehoord... Fijne dag dames...ik heb het lijstje even aangepast!
Ikbenhet.. dat is echt goed nieuws! Hoop voor jou zaterdag de pregnyl!! Ik wacht op mn menstruatie snap er helemaal niks van waar t blijft normaal was t er allang geweest miss moet ik morgen wel afbellen
Wow, ikbenhet, dat ziet er echt goed uit, wat fijn! Lekker snel! Bij mij is op dag 10 nooit wat te zien. En ja, zaterdag zal die zeker groot genoeg zijn. Spannend zeg, nog even en je eerste inseminatie is een feit! Stephanie, balen. Ik maak altijd pas een afspraak voor een echo zodra mijn menstruatie begint. info voor lijstje: 32 jaar, eerste kindje 11 november HSg (baarmoederfoto) Ik begin het wel spannend te vinden, die foto maandag!
Saar.. ik snap er ook niks van haha hun hadden mn die afspraak al gegeven! Heb net t zkh gebelt of alles morgen wel door kan gaan ze bellen me nog trug..
i.u.i Leden info [/SIZE] Ikbenhet - 27 jr - eerste kindje. Mama Lucy - 24 jr - eerste kindje ups and downs - 29 jr - eerste kindje aster14 - 27 jr - eerste kindje kriti81 - 32 jr - eerste kindje Stephie86 - 26 jr - eerste kindje Saar81 - 32 jr - eerste kindje Stephaniee - 23 jr - eerste kindje Afspraken Ziekenhuis ikbenhet - echo 9-11 mama Lucy - 11-11bloedtest ups and downs - 31-10 pregnyl - 2-11 inseminatie Aster14 - 9-11 fm Kriti81 - 8-11 fm Stephie86 - 12-11 echo Saar81 - 11-11 hsg Stephaniee - Nod Aster14 - 30-10 n Ikbenhet - 26-11 n Stephie86 - 3-12 n Kriti81 - 30-11 n Aster14 - 30-11 n ups and downs - 17 - 11 n Saar81 - Stephaniee - wacht op ongie ( opgewekt) Als je nieuwe info hebt graag even doorgeven met een kleurtje! X[/QUOTE]
Stephanieee, wat balen dat he ongesteldheid maar niet wil doorzetten. ZH al gesproken wat je nu moet doen? Kun je niet zwanger zijn? Saar, ik vond het inderdaad ook snel zo op dag 10, maar gelukkig doet de puregon tot nu toe goed z'n werk 😉 hoe snel groeien follikels over het algemeen? Stephie, hoe is het met jou meis?
Ikbenhet.. heb met t zkh gebelt en ze zeggen dat t gewoon wat langer de tijd nodig heeft om door te zetten daar moet ik dan ma vanuit gaan pf baal enorm! Morgen wel prikles ma als ik niet ongi ben gaat de echo niet door..
Hee meiden.. ik ben helemaal blij heb iets lichtbloed verlies dus morgen de echo en beginnen met spuiten
Ikbenhet hier gaat het goed hoor... met jou ook? Wat is het stil hier he dames. . Mis een paar meiden al een paar dagen... Vanavond weer prikken.. ben benieuwd wat het ne gaat opbrengen dinsdag. . Stephaniee feeeeest!!!!!! Haha
Wow, meiden jullie hebben flink doorgeschreven zeg Bij een combinatie van verbouwing, druk op mijn werk en een flinke griep waardoor ik even afwezig ben geweest. Maar ik ben er weer Ikbenhet het was mijn 2e IUI. Ik herken dat ook hoor, dat gevoel van wanneer mogen wij eens! Blauwe plekjes heb ik ook soms, net een haarvaatje geraakt zei mijn gyn. Wat goed je FM, gaat lekker snel!!! Succes zaterdag! Bij mij is het elke cyclus anders hoe snel ze groeien, maar meestal op dag 10 eerste meting. Kriti balen dat je poging is mislukt :x Morgen FM spannend, snel al maar met 4 keer een dosis komt het vast goed! Ik duim heel hard voor je. Wat een geld weer wat je kwijt was voor de medicijnen. Hopelijk is het resultaat te zien morgen! Stephie begonnen met je eerste IUI en spuiten! Wat fijn dat het goed ging, vanavond weer goed gegaan? Lukt het om wat ontspanning op te zoeken? Ik kijk met spuiten naar mijn afspraken de komende weken. Misschien raar, maar als ik 's avonds veel afspraken heb staan doe ik het 's ochtends, zodat ik daar niet mee in de war kom! Saar welkom! Dat voelt vast verdrietig dat iedereen uit je topic zwanger is... Ben je gespannen voor je Hsg. Ik hoop dat je er weinig pijn van hebt. Ik moest al kijkoperatie en toen hebben ze dat gelijk meegenomen. Veel succes maandag! Krijg je gelijkende uitslag? Stephanie wat erg om zo blij te zijn en dan weer zo verdrietig. Vast een achtbaan aan emoties. Succes morgen met je prikles! Fijn dat nu toch alles door kan gaan! Geniet van je wijntje vanavond Overmorgen gaat het echt gebeuren, tenminste als jij ook moet starten op dag 3 met spuiten? Mama Lucy hou je het allemaal vol? Maandag je bloedtest! Aster, zaterdag echo... Spannend gaat het verder goed met je? Hier weinig nieuws onder de zon. Vandaag mijn 2e dosis 'pregnyl na behandeling' gehad, zondag de laatste. Ik heb een erg zeer been nu, maar alles doet nog pijn van de griep. Ik maakte me zorgen over het hebben van koorts tijdens de innesteling maar dat had volgens mijn huisarts weinig invloed. Ik hoop het maar! Verder vliegt deze eerste wachtweek dus voorbij. Volgende week waarschijnlijk ook want ik organiseer een congres van ma t/m do. Erg veel zin in. Lieve groetjes allemaal!
Ups and downs.. volgens mn ga ik morgen al spuiten zover ik weet op dag 1 dus vandaag bloei ik nog ma weinig hoor! Waar ben jij nu allemaal mee bezig dan en heb je ook pregnyl? Ben hier pas op de site hoor moet alles nog ff doorlezen enzo..
Ik heb afgelopen zaterdag mijn tweede IUI gehad. Spuitte de laatste 5 maanden elke dag Puregon. Daarna verschillende opties geprobeerd voor na de eisprong (die bij mij opgewekt wordt door pregnyl). Heb vaginale tabletten gehad 2 mnd maar dat beviel mij niet zo goed. Om het bms in goede conditie te krijgen, krijg ik nu na inseminatie 3 keer een kleine hoeveelheid pregnyl.
Stephanieee, moet jij op dag 1 al beginnen met spuiten? Ik had op dag 3 een echo om te kijken of ik geen cystes had ect en moest dan ook op die dag starten met puregon. Tis in elk ZH anders volgens mij 😉 Stephie, hoe ging het prikken vanavond? Heb je dinsdag een follikelmeting? Ook op dag 10? Ups and downs, vandaag was ook mij follikelmeting op dag 10. Ik was van te voren positief ondanks dat ik wist dat het ook anders kon lopen. Op de clomid reageerde ik nooit zo goed als nu, dan was vooral m'n baarmoederslijmvlies erg dun. Amper te meten zeg maar hihi. Jij hebt je eerste wachtweken er bijna opzitten, fijn dat je veel afleiding hebt, dan vliegt de tijd En een zeer been van de pregnyl? Spuit je in je been of begrijp ik het verkeerd? Vind het wel een rot prik, hoe ervaar jij het? Wat betreft koorts tijdens een evt innesteling, ik heb geen idee of dit invloed kan hebben. Maar als je arts zegt dat dit niet zo is, zou ik me daar aan vast houden! Mijn duimen draaien voor je!! Prettige avond iedereen...