i.u.i Leden info Ikbenhet - 28 jr - eerste kindje happy birthday!! XxX Mama Lucy - 24 jr - eerste kindje ups and downs - 29 jr - eerste kindje aster14 - 27 jr - eerste kindje kriti81 - 32 jr - eerste kindje Stephie86 - 26 jr - eerste kindje Saar81 - 32 jr - eerste kindje Stephaniee - 23 jr - eerste kindje Afspraken Ziekenhuis ikbenhet - echo 7-11 mama Lucy - ups and downs - 31-10 pregnyl - 2-11 inseminatie Aster14 - 9-11 fm Kriti81 - 8-11 fm Stephie86 - 12-11 echo Saar81 - 11-11 hsg Stephaniee - 18-11 echo Nod Aster14 - 30-10 n Ikbenhet - 29-10 o Stephie86 - 3-12 n Kriti81 - 30-11 n Aster14 - 30-11 n ups and downs - 17 - 11 n Saar81 - Stephaniee - 7-11 o Als je nieuwe info hebt graag even doorgeven met een kleurtje! X
Ik ben lekker de eerste! ! Gefeliciteerd ikbenhet!!! Op een vruchtbaar jaar!! Heeelveel geluk en gezondheid! ! Geniet van je dag! XxX
Wat super, super lief van je! En zoooo snel 😉 Dank je wel voor de felicitatie en ik hoop voor ons allemaal op een vruchtbaar jaar 💋😍😘
Lang zal ze leven, Lang zal ze leven, Lang zal ze leven in de gloriaaaaaa! In de glooooorrriiiiiaaaaaaaa, in de glooooorrriiiiiaaaaaaaa! Gefeliciteerd! Hoe was je follikelmeting vandaag? We hebben elkaar gewoon gemist, zo jammer, hahaha! Ik had een heel mooi eitje van 15 mm en baarmoederslijmvlies van 7mm! Het was de vorige keer pas 7mm toen mijn eitje al 19 mm was! Verder dacht de arts dat de vorige keer de inseminatie te vroeg is geweest. Ze denken nu aan een valspositieve ovulatietest. Deze keer dus sowieso Pregnyl! Liefs!
He aster... Dank je wel lieverd 😘 We zijn elkaar idd mis gelopen! Ik was er om 8.50 uur en was direct aan de beurt...wat is het daar stil op zaterdag zeg 😉 Fijn dat het er goed uit zag bij je! Even wat positief nieuws voor jullie... Wanneer moet je weer terug? Mijn eitje van 14 mm was nu 20 mm en de andere 2 zijn klein gebleven, m'n baarmoederslijmvlies was nu 7,5 mm dus voor mij doen ook goed. Ik mag vanavond de pregnyl spuiten en dan maandag de inseminatie...zo spannend 👍 Fijne dag meiden! Ik ga nu m'n cupcakes maken voor vanavond 🎂 Xx
Ik ben het, van harte gefeliciteerd!!!!!! En dat je grootste wens maar in vervulling mag gaan dit jaar Dikke kus! Wat een goed nieuws meiden, wow het gaat hard nu! Vandaag Kriti IUI, maandag ikbenhet en aster die van jou groeit ook flink door! Ik voel me ook een beetje alleen op het wachtbankje dus kan wel wat gezelschap gebruiken haha Bij mij zit week 1 erop, joepie! Morgen mijn laatste pregnyl prik, misschien dan ook maar mijn buik proberen. Bedankt voor de tip ikbenhet. Kriti is de inseminatie goed gegaan? Heel fijn weekend allemaal ik heb besloten dat ik vandaag lekker alleen ga shoppen Ikbenhet fijne verjaardag en veel plezier vanavond!
Ikbenhet.. van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En wat een goed nieuws he super spannend maandag succes! En natuurlijk een hele fijne dag!!
Hoi meiden Ik ben het: xronia polla (gefeliciteerd met je verjaardag), je verjaardag is in iedere geval goed begonnen met goed nieuws, wel spannend je eerste iui succes vanavond met je pregnyl (het is beter om in je buik te spuiten heb je er minder last van en effe uit de koelkast zetten) wel raar krijg je visite vanavond en dan moet je effe zeggen ik moet even naar boven. Gewoon doen waar je goed bij voelt maandag (rustiger aan doen) en je man niet tijdens je feestje teveel laten drinken he voor zijn kwaliteit Aster: wat fijn dat je al een mooi eitje hebt weet al wat meer of krijg je nog een fm maandag spannend ook voor jouw de pregnyl kun je beter in je buik zetten en effe uit de koelkast laten ups and down: ik kom je gezelschap hadden heb vandaag ook maar even schoenen geshopt waren nu toch in de stad en is vandaag zo lekker weer, we hebben zelfs wat op een boot bar wat gedronken heerlijk in het zonnetje (ontspanning na je iui doet ook goed) Zo zit nu ook weer op het wachtbankje , het is wel allemaal snel gegaan deze keer vorige zaterdag was ik nog verdrietig omdat het niet was gelukt en nu een week later alweer op het wacht bankje. Ben benieuwd hoe het gaat het zaad van manlief was van minder kwaliteit dan de afgelopen keer, maar ja we hebben er maar 1 nodig. De iui was minder naar dan de vorige keer de vorige keer had ik meer last van het inbrengen van de hoe heet dat de klem, alleen nu moest hij het twee keer inbrengen want de eerste brak fijne avond/weekend allemaal veel liefs
Wat een gezelligheid hier ikbenhet leuke dag gehad? Hier gaat alles goed hoor. Prikken gaat goed nergens last van.. ben wel benieuwd naar dinsdag of er wat te zien is enzo.. stephaniee vandaag de eerste prik he succes! ! Wij gaan dalijk onze zwartepiet kleding nakijken.. en ja serieus onze kerstspullen ook.. (ik bouw elk jaar een heel kerstdorp) dus we gaan is even kijken wat we nog nodig hebben ik hou van deze maanden! ♥ Dames allemaal weer succes!! Fijne zondag! Xxx
Haha gezellig stephie.. hier een lui dagje en ja vanavonf eerste prik vind t spannend denk tegen 6u das t makkelijks omdat ik vaak de avonden moet werken.. het schiet op voor jou meid spannend dinsdag duim voor je!
@Stephanie: Succes vanavond! Ik vond de eerste ronde prikken erg meevallen! Nu vooral veel blauwe plekken op mn buik.. @Stephie: Spannend dinsdag! Ik duim voor je! En de meesten hebben wel een follikel met Puregon, dus komt vast goed! @Kriti: Spannend, meis! Gaat inderdaad snel, ja! De eendenbek bedoel je.. Die vind ik ook altijd erg vervelend. @Uad: Ik kom je ook snel gezelschap houden! Pregnyl moet ik ook in mijn buik zetten. Het schijnt daar minder pijn te doen, omdat je gemakkelijker een rol vel kunt vastpakken. @Ikbenhet: Hoe was je verjaardag, meis? Ik morgen om 9 uur in Nieuwegein zijn. Hoe laat heb jij je inseminatie? Mijn man denkt overigens dat ie jou gevonden heeft op Facebook, haha! Hier alles rustig! Niet veel te melden, dus! X
Wat grappig aster en ikbenhet zo dichtbij elkaar..niemand hier in Rotterdam hè? Hihi Valt reuze mee hoor stephaniee! Ik heb juist als ik naar m'n buik kijk dat ik denk :-o waar heb ik ook al weer geprikt.. Haha Is het al dinsdag? Tijd kan me niet snel genoeg gaan..
Jaaaa Stephie hihi ik bouw ook altijd een heel kerstdorp! Op die van vorig jaar was ik erg trots, inclusief molen, schaatsbaan en werkende fontein Dit jaar maar even afwachten aangezien we nog aan het verbouwen zijn Ikbenhet alles goed gegaan met je prik gister? Ik heb vanmorgen de laatste gekregen. Succes morgen! Dan kun je bij Kriti en mij op het bankje komen zitten haha Stephanie succes met je prik meid straks, gaat jou lukken! Heel fijn dat alles goed is gegaan Kriti! En super dat je erna lekker wat leuks hebt gedaan. Aster succes met de FM morgen, waarschijnlijk ook al deze week inseminatie! Dan gaat het hard met ons clubje haha. Fijne zondag nog allemaal, ik zal deze week weinig sturen omdat ik vooral in het hotel zit voor het congres, maar lees wel mee via mijn telefoon! Dikke kus
Hoi dames, Gister een hele leuke verjaardag gehad! Bedankt voor al jullie felicitaties, heel lief ☺️ Tijdens het feestje om 22.00 uur even aar boven gegaan om de pregnyl te zetten...ging prima. Morgen de iui...kijk er zoooo naar uit 😉 Saar; heel veel succes morgen met je hsg...laat je weten hoe het is gegaan? Aster; mij gevonden op Facebook? Dat kan hoor...heeft je vriend gezocht? Hihi... Morgen een follikelmeting! Spannend...wat denk je zelf? Stephie; ik heb het lijstje weer even aangepast 👍 vind het wel super handig. Klopt het lijstje voor iedereen nog? Fijne dag meiden! Jullie zijn lief 😘 Xxx
Stephanieee...succes meid met je eerste injectie! Eindelijk beginnen 😉 Ups And downs, veel plezier met het congres, lekker veel afleiding...nog 1 weekje wachten he?! Hoe voel je je? Xxx
Nog 1 vraagje hihi... Hebben ze bij jullie in het zkh iets gezegd over onthouding voor een iui? Gekke graag misschien, maar ik vroeg me af wat het beste ia voor de kwaliteit van het zaad... Ik hoor het wel 😉 X
Hee meiden.. volgens mn krijg bijna iedereen hier inseminatie wij niet hoor wij moeten zelf klussen haha! Laat jullie straks weten hoe ik de eerste spuit ervaar.. fijne dag allemaal
Dat vroeg ik me ook al af ikbenhet. Haha stil blijven liggen maar toen het voor onderzoek moest mocht hij 3 dagen niet. .. zou het hetzelfde zijn? Hoe staan jullie mannen erin? Ik vind het potjes werk echt niet zo leuk. . Dus hoop dat het gauw lukt hihi..mijn vriend is er wel nuchter in...
Hee meiden.. net de eerste spuit gezet heb er gelukkig niks van gevoelt! Ik ga vandaag of morgen de laptop erbij pakken en alle berichten even goed lezen doe nu alles via mn tel ma wil wel alles even een keer goed doorlezen! Fijne avond meiden