Puregon en IUI

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Aster14, 27 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stephaniee

4 nov 2013
    95
    0
    0
    nagelstyliste
    Ikbenhet.. heel veel succes morgen!

2. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Ik net geprikt. . Beetje gevoelig vandaag! Onder mn navel misschien beetje scheef geprikt.. maar goed.. het zit er weer in :)

3. stephaniee

4 nov 2013
    95
    0
    0
    nagelstyliste
    van de week in t zkh zeiden ze dat erin de spuit van puregon 400 eenheden zitten er staat 300 op ma er zit altijd meer in.. heeft iemand dit ook gehoord? ben vandaag dan begonnen en spuit elke dag 50 eenheden tot volgende week zondag..

4. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Ja, klopt! Ik haal net iets meer dan 7x uit een patroon. Vandaag dus twee keer geprikt, omdat ik wel het patroon leeg wilde maken! Ik heb daarom ook in mijn ziekenhuis om extra naaldjes gevraagd, want je krijgt er maar zes bij..

5. ikbenhet

ikbenhet Actief lid

5 aug 2011
    271
    1
    18
    Dank je schat!! Fijn dat je eerste injectie mee viel! Het begin is er 👍 x

6. stephaniee

4 nov 2013
    95
    0
    0
    nagelstyliste
    Aster.. okee dank je wel dan zal ik toch de 2e vloeistof zeg ma straks moeten gebruiken ik had er ma 2 gekregen.. en heb vd week in t zkh indd 3 doosjes extra naalfjes gekregen!

Ikbenhet.. het begin is er indd vind zo spannend mn eitjes zijn met clomid nooit groter dan 9mm geweest.. hoop voor jou dat de avond/nacht snel voorbij is! Ma waarom krijg jij inseminatie dan? Is voor mn miss anders omdat io een miskraam heb gehad weet t ook niet hoor.. x

7. Ups and downs

Ups and downs Actief lid

5 aug 2013
    331
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ben het, bij ons wordt aangegeven minimaal 2 dagen voor inseminatie geen zaadlozing. Dan is de zaadkwaliteit schijnbaar beter.

En ik voel me verder goed hoor!

Saar veel succes morgen!
    Stephanie fijn dat het begin er nu is, super!

Ik deed soms wel veel vaker met een spuit Puregon. Maar nam nooit een dubbele dosis. Ik maakte het altijd zover mogelijk op tot ik inschatte dat er geen hele dosis meer uit zou kunnen, spuit zelf ook 50.
    Heb nu nog een flink stuk over, maar deze bewaar ik gewoon voor eventueel een volgende ronde (hoop van niet natuurlijk) of ik geef het aan het zkh. Die zijn blij met een voorraadje voor noodgevallen. Ik heb daar eens extra naalden kunnen halen.

Stephie de ene dag is inderdaad de andere niet... Morgen beter!

Welterusten meisjes!

8. stephaniee

4 nov 2013
    95
    0
    0
    nagelstyliste
    Ups and downs.. dan komt t helemaal goed volgende week na t zkh dus dan kunnen ze altijd weer nieuwe voorschrijven.. hoop voor jou ook zeker dat je t niet meer nodig hebt!!

Weltrusten meiden!!

9. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Succes vandaag, Ikbenhet!
    Ik zit inmiddels in de wachtkamer. Gek genoeg extreem zenuwachtig!

10. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Follikel van 18,5 mm! Maar meteen in een potje moeten plassen voor een ovutest. Ben benieuwd. Ik wil eigenlijk met Pregnyl, want de timing was de vorige keer niet super.. Ik wil er nu echt zeker van zijn dat ik een eisprong heb op een bepaalde dag.

11. stephaniee

4 nov 2013
    95
    0
    0
    nagelstyliste
    Hee aster wat spannend! Kriig je wel vandaag de uitslag al dan van de urine of hoe werkt dat?

12. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hallo allemaal. Ik vroeg me af of ik met jullie mee mag kletsen. Ik schrijf al mee in een ander topic, maar daar is het zo stil. Het lijkt erop dat hier wel meer gekletst wordt:D.

Ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben 35 jaar oud en ben al drie jaar en drie maanden in spanning aan het wachten op ons eerste kindje.
    Ik zie dat iedereen hier voor de eerste gaat, dus ik pas er wat dat betreft wel tussen dacht ik zo. Ben alleen wel wat ouder dan jullie:(. Zoals in mijn onderschrift te lezen is, heb ik vorig jaar rond deze tijd een miskraam gekregen na de tweede iui.
    Er zijn geen duidelijke oorzaken gevonden waarom ik niet zwanger meer word bij mij en mijn man. Tijdens de eerste vier keer iui heb ik Clomid geslikt en naast het feit dat ik daar heel erg last van had ( heel veel emobuien, opvliegers enz:)) hebben ze nu besloten dat ik met puregon verder ga. Ik ben gister gaan menstrueren dus ik mag morgen voor het eerst beginnen met puregon. Ik vind het prikken bij mezelf best spannend. Ik weet ook bijvoorbeeld niet zo goed op welk tijdstip dit het best kan. Ik dacht zelf rond een uur of 6 's avonds ?
    Volgende week dinsdag heb ik de eerste echo. De laatste drie maanden zijn we erg aan het tobben. Al jaren liep mijn cyclus normaal ( ik ben al in 2009 gestopt met de pil) en opeens sinds de laatste drie maanden heb ik een erg lange cylcus. Deze maand wel 37 dagen. Zo onzeker word je er van. Maar dat hoef ik jullie niet te vertellen denk ik.;)

Nou ik hoor graag of ik met jullie mee mag kletsen.

13. stephaniee

4 nov 2013
    95
    0
    0
    nagelstyliste
    Hoi hoi beschuitje.. ik heb zelf ook 4x clomid gehad wat een troep is dat he ik stond snachts buiten van de opvliegers! 3e keer clomid heeft toch iets gedaan ik werd er zwanger op ma kreeg helaas een vroege miskraam! 4e heeft niks opgeleverd!! Ik heb gister mn eerste spuit puregon gezet op 6u dat vonden ze in t zkh een mooie tijd en voor mezelf ook ideaal! Volgende week madag de echo! Ma jeetje wat een getop bij jou ook en wat ben je al lang bezig voor een eerste wondertje :( gezellig dat je mee kletst!

14. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Leuk dat ik mee mag kletsen ! Ja de Clomid heeft bij mij ook niet echt een leuke indruk achtergelaten haha..wat een ellende dat spul.
    Hoezo heeft jouw vierde keer niks opgeleverd? Geen eitjes?
    Oh ook toevallig dat jij om zes uur ook gespoten hebt. Ideale tijd dus. Dan lopen we een beetje gelijk met spuiten. Een dagje verschil. Ja wij zijn al erg lang aan het tobben. Ook prive in de familie het een en ander wat nog erbij kwam dus al met al hebben we niet zo'n beste tijd gehad. Voor mij mag 2014 snel beginnen, ik hoop dat dat een beter jaar zal worden.

15. stephaniee

4 nov 2013
    95
    0
    0
    nagelstyliste
    Ik snap het hier precies het zelfde ook niet echt ons jaar dus indd 2014 mag snel beginnen haha! Ja toevallig he 1 dagje verschil ik heb er gister gelukkig niks van gemerkt! Haal t een kwartier van te voren uit de koelkast! Bij dr clomid werden mn eitjes nooit groter dan 9mm ofzo dus nu hopen op een beter resultaat.. we moeten er heel wat voor over hebben! Ma vind t wel heel fijn met mensen erover te kletsen die t zelfde voelen iemand die dit niet kent daar is t moeilijk voor te begrijpen allemaal!!

16. Stephie86

Stephie86 Fanatiek lid

17 apr 2012
    1.034
    0
    36
    Thuiszorg en zor
    Rotterdam
    Wat een drukte!! Aster super zeg een mooi eitje!! En had je niet afgesproken dat je de pregnyl zou krijgen deze keer? Ja toch??

Ikbenhet..heel veel succes!! Misschien te laat maar moest werken vanmorgen.

Beschuitje welkom bij ons ploegje! Ti's hier gezellig druk.. Ik zal je later erbij zetten op de lijst..

Morgen ochtend eerste echo..Ben zo benieuwd hè!!

Ik ga zo lekker een uurtje tukken.. Halve nacht wakker gelegen..
    Toen ik ging slapen hoorde we buiten ineens.. STAAAN BLIJVEN.. HANDEN OMHOOG!! Dus we stonden bijna gelijk op het balkon..zo nieuwschierig als wij zijn.. Weten nu nog steeds niet wat er aan de hand was.. Degene die werd opgepakt in het busje was niet zo slim en bleef met zijn telefoon bezig.. Agente had al een paar keer gewaarschuwd.. Luisterde nog niet kreeg hij me er toch ff van langs zeg...in die bus.. Ondertussen 6 wagens voor m'n deur.. was er 1 weg dus waren aan het zoeken.. Zijn we toch maar naar bed gegaan... Alleen helaas kon ik de slaap niet zo goed vatte :(

Later pas ik ff de lijst weer aan meiden!!

Xxx

17. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    2013 is een ongeluksgetal he ;) zou dat er iets mee te maken hebben?
    Hallo Stephie, leuk je te leren kennen. Kan me voorstellen dat je niet kon slapen hoor, na al dat geweld op straat. Woon je in de stad ?

18. stephaniee

4 nov 2013
    95
    0
    0
    nagelstyliste
    Beschuitje.. laten we het daarop houden haha op na 2014!!

Stephie... morgen komt steeeeeds dichter bij :D spannend!!!

19. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Welkom beschuitje!

Ik ben vanochtend dus weer in het ziekenhuis geweest. Wat een gedoe, zeg! Follikel was 18,5 mm. Dus, ovulatietest doen in het ziekenhuis. Gisterenavond was mijn CB digital ovulatietest negatief. In het ziekenhuis gaf mijn ovulatietest geen duidelijkheid. De gyn vond m niet negatief, maar ook niet echt positief.
    Dus, bloedprikken! Half uur zitten wachten tot ik mocht. Rond 13 uur zou ik de uitslag krijgen. Thuis toch nog maar even een CB digital gedaan en daar kreeg ik een smiley op! Dus ik dacht, de bloedtest zal ook wel positief zijn!

Die zat dus op een waarde van 22. Volgens de arts weer geen duidelijke piek. Ze staan een beetje voor een raadsel met mij, hahaha! Nu dus vanavond om 21.40 de Pregnyl zetten en dan heb ik woensdag de inseminatie! Heerlijk op mijn vrije dag, dus ik hoef niet moeilijk te doen met mijn werk. Nu alleen nog zwanger worden..

20. kriti81

kriti81 Actief lid

10 feb 2013
    239
    5
    18
    hoi meiden

er is al veel gekletst hier

had mij verhaal geschreven maar is weg dus begin maar opnieuw

stephie: wat fijn dat het prikken goed gaat, helaas is het niet elke dag het zelfde voelde het de ene dag meer als de andere dag. Hopelijk slaap je nu goed na afgelopen nacht

aster: inderdaad eendebek (kon toch niet op het woord komen omdat ik hier alleen in het grieks hoor). Wat goed een ei van 18 mm wanneer krijg je uitslag (ik moest gelijk bloed prikken om te checken) van je urine hopelijk mag je vandaag op morgen je pregnyl zetten

ik ben het: wat fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad en dat het goed ging met de pregnyl. Hoe was je iui vandaag? Hier hebben we ook onthouding voor een iui en daarna om de 2 a 3 dagen voor de kwaliteit (voor eventueel wat ik niet hoop volgende maand)

Mijn man is het ondertussen al gewend het potje zo vaak nu al een sperma test moeten doen en al drie keer een iui. Voor de iui moet hij het ook in de kliniek doen (hoe gaat dat bij jullie in de kliniek of thuis)

Stephanie: wat fijn dat het prikken goed gaat, duim voor je dat je eitjes door puregon groot genoeg worden, Iui krijg je ook als een miskraam hebt gehad heb zelf ook een vmk gehad na iui.

Ups an down: fijn dat je goed voelt, het wachtbankje zal voor jouw wel voorbij vliegen

Beschuitje welkom, gezellig dat je met ons mee komt kletsen. Jij hebt ook veel meegemaakt zeg. Weet helaas zelf hoe is om lang bezig te zijn ben zelf ook al drie jaar en twee maanden bezig met de nodige problemen en 1 vmk. ook de nodige familie problemen/ ziektes in de familie. Hopelijk werkt puregon beter voor jouw en krijg je daar niet zoveel bij verschijnesel van

Inderdaad 2014 wordt ons jaar om onze wondertjes te bewonderen

nog voor het lijstje
    8/11 pregnyl
    9/11 iui

wat denken jullie meiden nu na mijn vroege eisprong schuift mijn nod toch ook naar voren (na mijn vorige iui werd ik na 15 dagen nod) Hopelijk heb ik nu naar veertien dagen ander goed nieuws
    want zo ja dan is mijn nod 24 nov

verder alles goed alleen last van mijn onderbuik gisteren

fijne avond

Deel Deze Pagina