aster: zie nu pas dat je hebt gereageerd wat vervelend dat de testen niet goed werken bij jouw, wel fijn dat je pregnyl kan zetten vanavond en dan woensdag je iui heerlijk voor je dat je geen vrij hoeft te nemen scheelt toch weer gedoe op je werk alvast veel suc6 woensdag Inderdaad alleen maar zwanger worden hopelijk komt die droom deze keer uit veel liefs kriti
Beschuitje ben je bekend in Rotterdam? Ik woon niet echt in de stad maar in zuid.. en het gespuis komt langzaam onze kant op.. willen ook graag verhuizen maar helaas met een koophuis niet geheel gemakkelijk. . Heb een heerlijk schoonheids slaapje gedaan haha.. moet zo naar de weegclub.. ben weer benieuwd. . Weer extra mn best gedaan alleen nog niet top.. Aster heel veel sucses met je pregnyl! ! Kriti hier bij het onderzoek mocht het thuis. . Bij de inseminatie geen idee hoe dat gaat. Stephaniee klopt ik ga er alleen heen morgen. . Vriend zn vrije dagen raken een beetje op.. 2014 word ons jaar meiden! !! ♡ Fijne avond weer!!
Wat een warm welkom, bedankt allemaal! Stephie ik zie nu pas staan Rotterdam, beetje domme vraag van mij dus. Ik ben niet bekent met de stad Rotterdam, wel het winkelgedeelte dat ken ik wel.
We wonen niet in het winkel gedeelte Zo weer 7 ons afgevallen .. was vorige week kilo aangekomen. . Dus ben weer tevreden.. gaat weer de goede kant op. Net weer pijnloos geprikt. Morgen half 9 ben ik aan de beurt..
Wat hebben jullie den hoop geschreven meiden!! Ik ga proberen om op iedereen te reageren..😉 Aster...wat fijn dat je al een follikel hebt van 18,5 mm! Op naar de inseminatie, ben heel benieuwd naar de kwaliteit van manlief... Hoop dat het mee valt.. Succes met de pregnyl straks 😘 Stephie...wat goed dat je bent afgevallen. Wat is je uiteindelijke doel? Morgen follikelmeting? Kriti...als je de 9de een inseminatie hebt gehad, dan schuift je nod inderdaad naar voren. Heb je nog last van je buik? Beschuitje...welkom hier! Klets gezellig mee 👍 Stephanieee...zo te lezen gaat het goed met prikken. Op naar maandag!!! Update van mij; Vanmorgen om 8.15 uur het zaad weg gebracht en toen om 10 uur terug voor de inseminatie. Ik verheugde me er zo op 😉. Het ging prima, zaad van vriendlief was in orde en de inseminatie was zo gepiept. Nog even een kwartiertje 'gesudderd' zoals de arts dat zo mooi omschreef 😜 Nu komt het ergste...2 weken wachten!! Pffff haha... We zitten trouwens allemaal wel redelijk dicht bij elkaar ☺️
Poeh mijn doel. . Is eigenlijk zwanger worden Maar ik denk voor mijn gezondheid nog ongeveer 20 kilo kwijt zou moeten. .eigenlijk maar ik kijk per 10 kilo.. als ik onder de 3 cijfers zou zitten zou ik al nlij zijn Ik denk dat ik zo lekker mn mandje in duik..morgen vroeg naar het ziekenhuis voor de echo.. ben benieuwd. . Wat kan ik verwachten op dag 8 he.. lijkt mij nog zo vroeg. . Weltrusten meisjes! ! Tot morgen! !
Ikbenhet.. wat spannend zeg dat wachten is t ergste he.. Blijf ook voor jou duimen! Spuiten gaat hier goed alleen uurtje erna misselijk eventjes had ik gister ook ma niet aan t spuiten gedacht en vandaag weer misselijk dus miss toch door de puregon? Geen idee!! Slaap lekker meiden! En stephie succes morgen meid ik hoor van je!
Sow! Wat is er veel gekletst! @Kriti: Ja, de boel verschuift dan. Vanaf eisprong ongeveer 14/15 dagen rekenen! @Ikbenhet: Wauw! Wat goed! En nu lekker sudderen! Hahaha! Welke arts was het? @Stephie: 2014 gaan wij hopelijk allemaal een kindje krijgen! Dus ja, het wordt ons jaar! Hoeveel te zwaar ben je? Wel fijn dat ze je wel laten beginnen met behandelingen, want de meeste ziekenhuizen hanteren een bmi grens.. @Stephanie: Jij krijgt dan ovulatie inductie. Misschien even in het ziekenhuis vragen waarom je geen inseminatie krijgt? Hoeveel en welke behandelingen had je gehad? @Hier: De Pregnyl zit erin! Pfff, wat heb ik een moeite gehad met die spuit, zeg! Hij is een stukje dikker en langer en ik ben zooo bang voor naalden! Maar, het is gelukt! Heb zitten janken van trots, hahaha! Hoe ervaren jullie de bijwerkingen van Pregnyl? Ik ben zo bang dat ik me alleen ooit "zwanger" ga voelen door Pregnyl en niet omdat ik echt zwanger ben. Dit komt er dan het dichtste bij.
Aster.. ovulatie inductie? Ik heb 4 keer de clomid gehad!! Ben jij wel eens misselijk door de puregon? De pregnyl spuit lijkt me ook niks indd hou zoiezo niet van naalden..
Ja, Google er maar eens op. Dan moet je wel hormonen spuiten, maar heb je geen inseminatie. Word vaak gedaan bij vrouwen die gewoon een goede kans hebben op een zwangerschap zonder inseminatie. Een inseminatie is namelijk een grotere belasting ( en ook duurder) dan gewoon lekker thuis vrijen. Hoe reageerde je op de Clomid? Puregon ben ik nooit misselijk van geweest. Alle blauwe plekken dus.. En soms wat pijn in mijn buik. Misschien ook even aangeven bij je gyn! Ik ga slapen, kapot en we moeten nog even aan de slag hier!
Haha klusse succes! Op de clomid reageerde ik slecht stond snachts buiten van de opvliegers en t grootste eitje is niet meer dan 9mm geweest.. ja daar zal je gelijk in hebben en ik ben al wel eens zwanger geweest he kort ma t was er wel miss vandaar ook geen inseminatie.. kijk deze week ff aan anders aan de gyn vragen over de misselijkheid! Ma jij krijgt deze week inseminatie en dan zoveel weken wachten ofzo? Slaap lekker tot morgen meiden!
Stephanieee...ik heb eerst ook ovulatie inductie gehad. Ik moest wel hormonen gebruiken maar had geen inseminatie (iui). Ik heb dat een jaar gehad en nu pas mochten we met iui beginnen. Saar...hoe was je hsg gister? Fijne dag meiden...
Ikbenhet.. hm spannend dan of ik dat ook nog zal krijgen! Ben jij wel eena misselijk van de puregon? Fijne dag
Wat een drukte hier!! Leuk Ik ben net terug van het ziekenhuis. De vrouw was heel duidelijk.. Liet mijn baarmoeder zien.. Liet de eitjes zien.. Wat een rot gevoel zeg als ze die eitjes zoekt.. Er zaten er flink wat.. Alleen allemaal nog onder de 1 cm.. En 1 was ietsje groter.. Later Vandaag krijg ik alles telefonisch nog te horen.. En wanneer ik weer moet komen. Ik reageer later ff op de rest Xx
Stephie.. jaa gevoelig is dat he vind ik ook altijd ze zijn dan net aan t roeren haha!! Ma spannend meid maak je niet druk was pas dag 8 he.. blijf duimen! Fijne dag
He Stephie...fijn dat er follikels te zien waren. En voor dag 8 is 10 mm volgens mij prima...ben benieuwd wat de artsen er vanmiddag van zeggen. Ik heb nauwelijks last van het zoeken naar de eitjes, dat is per persoon denk ik verschillend. En het ligt er waarschijnlijk ook nog aan welke arts het doet 😜 de één zal het voorzichtiger doen dan de ander.
Ik hoop niet dat het nodig is voor je 😉 Tot nu toe ben ik niet misselijk geweest van de puregon. Momenteel hoef ik niks meer te spuiten...ben jij nog wel steeds misselijk?
Aster...goed geklust nog gister? 😜 Heeft de arts bij jullie nog wat gezegd over onthouding? Ik werd gister geholpen door dr van H.eusden. Super aardige vent 😉 Succes morgen met de inseminatie! Hoe laat moet je? Ik duim voor je schat! 😘
Hoi meiden, er is weer lekker veel gekletst zeg! Ik heb net mijn eerste puregon spuit gezet. Eigenlijk viel het me mee. Pijn voel je niet echt maar het moment van doorzetten is een beetje eng. Ik ben hee erg benieuwd of ik last ga krijgen van bijwerkingen.. Jullie niet echt gehad he? Ik probeer later wat uitgebreider te reageren. Ik ga nu even eten en bijkomen van het werk.