hai meiden Stephie, fijn dat je deze week 7 ons bent afgevallen. Hoe was het vandaag bij je fm o ik lees het nu hebben ze je al gebeld hopelijk groeit dat ene eitje mooi door (het is nog vroeg) en de andere niet (anders heb je dadelijk te veel eitjes en dat kan niet voor je iui). Inderdaad het kan elke keer anders voelen tijdens je echo nu tot twee keer toe moest ik tijdens de fm drukken aan de rechter kant geen fijn gevoel en de dag erna kon de arts het zo vinden. Ik ben het, heb gelukkig niet zoveel last meer af en toe steekjes maar dit heb ik heel vaak na mijn eisprong dit hoeft niet speciaal van de iui te zijn, met sudderen bedoel je dat je moest blijven liggen. O ja welkom op het wachtbankje hopelijk vliegen die twee weken voorbij spannend he meid O ja krijg je nu ook vaginale zalfje wat je elke dag moet inbrengen? aster, wat vervelend dat het spuiten van pregnyl niet zo fijn ging, had je hier wel een dunne insuline naald voor want toen ik in hem hiervoor in mij bil zetten had ik een grotere naald. Heb deze keer al mindere gevoel van bijverschijnselen want de vorige keer had twee keer dat ik pregnyl gebruikte had ik een dubbele dosis moeten spuiten en toen had ik veel bijverschijnselen door de pregnyl Daarom doen sommige meiden met goedkope testen al zwangerschaps testen om te zien hoe lang het in je bloed blijft want het word minder (ligt er aan hoeveel je moest spuiten) Ik doe hier zelf niet aan want dan wordt ik denk alleen maar meer zenuwachtiger. En meid positief blijven denken he je zult ook zwangerschapsverschijnselen hebben van een zwangerschap en niet van pregnyl dit wordt jouw jaar (zodat je volgend jaar jullie wondertje kunt gaan bewonderen) beschuitje, fijn voor je dat het mee viel het zetten van je injectie hopelijk heb je er geen bijwerking van fijne avond allemaal
hee meiden.. hoe is het hier? ik ben vandaag een beetje misselijk geweest uurtje na t spuiten ong ma niet zo erg als gister en zondag dus weet t ook niet..verder gaat t spuiten goed en kijk uit na madag de 10e dag voor de eerste echo..
Hey meiden! Ups and downs en ikbenhet, bedankt voor het succes wensen en het vragen naar de hsg gister. Het ging niet door! Ik lag al bijna klaar en toen vroeg ik voor de zekerheid even of het kwaad kon dat ik nog bloedverlies had. Ja, dus! Dusss.... volgende week maandag terug. Stephie, mijn nieuwe zh bezoek voor het lijstje is dus 18-11 hsg Heb migraine, dus reageer later weer even op iedereen. Zag iig a, wat goede ontwikkelingen
Lieve meiden! Even een reactie van mij! Beschuitje welkom, fijn dat het spuiten je meevalt. Wanneer heb je je eeste FM? Stephanie wat vervelend dat je er misselijk van wordt... Probeer veel te ontspannen komende dagen, misschien maak je jezelf er wat te druk over. Het is ook niet niks allemaal! Ik zou het toch even vragen bij je eerste FM. Kriti en ikbenhet hoe gaat het met jullie op het wachtbankje? Aster, morgen kom je er 'gezellig bij'. Heel veel succes meid! Stephie wat gaat het allemaal goed joh! Voor dag 8 is het echt prima, ik had laatst bij dag 10 ook alleen nog maar 1cm eitjes... Dus komt helemaal goed! Saar wat rot dat je nu nog langer in spanning moet blijven.... Je was al wel begonnen met spuiten? Nou succes met wachten deze week! Hier alles redelijk. Heb sinds zondag wat bruinverlies, het wordt niet meer maar ook niet minder.... Mijn ongesteldheid die nog niet doorzet? Innesteling? Ik weet het niet. Gelukkig heb ik niet veel tijd om er over na te denken. Het gaat erg goed op het congres, maar het zijn lange dagen. Stiekem weet ik wel dat ik ongesteld ga worden, maar hoop zo erg van niet want ik had er zo'n goed gevoel over... Nou tot snel weer! Xx
hoi meiden! Sorry ik kan het allemaal niet meer zo goed bijhouden! heb het nogal druk gehad. Maar er word volop gekletst hier zie ik.... gezellig! Saar: jeetje dat is ook wat, lig je al helemaal klaar... maar fijn dat je snel weer terecht kan. succes alvast! is je migraine al een beetje gezakt? vervelend is dat he, heb er zelf ook regelmatig last van! jou naam komt me ook bekend voor, waarschijnlijk van een nod topic inderdaad. of in een clomid topic dat zou ook kunnen? stephanie: balen dat je misselijk bent na het spuiten. spannend, maandag eerste echo, succes! was jij nou degene die geen inseminatie krijgt? heb je dit toevallig nog nagevragen bij je gyn.? ben eigenlijk wel heel benieuwd. beschuitje: gezellig dat je mee komt kletsen! fijn dat het prikken mee viel. qua bijwerkingen.... ik heb wel wat last van me buik en darmen maar lang niet zo erg als van de clomid gelukkig. dus valt me heel erg mee! stephie: goed nieuws! 1 groot eitje, nu hopen dat hij mooi doorgroeid. ik vind het soms ook een naar gevoel als ze aan het zoeken zijn. scheelt wel welke arts het doet vind ik. ik had vorige ronde op dag 9 al 2 grote eitjes en heb uiteindelijk op dag 12 al de inseminatie gehad. dus het kan wel hoor zo vroeg al. 1 eitje was bij mij uiteindelijk niet mee gegroeid trouwens. aster: hoe gaat het met jou? kom je de wachtweken een beetje door? ik vond de pregnyl spuit zetten ook niks dus heb het manlief laten doen. die is gelukkig absoluut niet bang en roept gewoon stel je niet aan en die zet de naald erin haha. op dat moment niet heel fijn maar het is dan wel zo voorbij gelukkig. heel knap dat je het zelf hebt gedaan, zeker als je zo bang voor naalden bent! ik had van de pregnyl wel redelijk wat bijwerkingen. voelde me behoorlijk zwanger! dit werd na een week minder en na 10 dagen ongeveer was het weg. ikbenhet: hoe gaat het met jou? de wachtweken zijn begonnen! fijn dat de zaadjes van ml goed waren en dat de inseminatie meeviel. ups en downs: hoe gaat het daar? sorry ik ben even kwijt waar jij ergens in je cyclus zit? ook in de wachtweken al? succes! nog even een korte update van mij: vanaf t weekend weer aan het prikken. tot nu toe geen last. en vrijdag alweer eerste follikel meting. op dag 8 al deze keer, omdat ik vorige maand op dag 10 nog maar net op tijd was. vrijdag 15-11 follikel meting (even voor het lijstje ) hoop dat ik iedereen heb gehad en niemand heb overgeslagen, t is een behoorlijke club aan het worden zo leuk! en allemaal voor een eerste kindje, hoop dat 2014 voor ons allemaal een heel mooi en bijzonder jaar word!!
i.u.i Leden info Ikbenhet - 28 jaar - eerste kindje Mama Lucy - 24 jaar - eerste kindje ups and downs - 29 jaar - eerste kindje aster14 - 27 jaar - eerste kindje kriti81 - 32 jaar - eerste kindje Stephie86 - 26 jaar - eerste kindje Saar81 - 32 jaar - eerste kindje Stephaniee - 23 jaar - eerste kindje beschuitje - 35 jaar - eerste kindje Afspraken Ziekenhuis: 12-11: echo Stephie86 15-11: echo mama Lucy 18-11: echo Stephaniee - Hsg saar81 Nod's 17-11: ups and downs 26-11: ikbenhet 30-11: Kriti81 - Aster14 3-12: Stephie86 Eventuele wijzigingen in kleur doorgeven
heb even aan het lijstje geknutseld vind het wat duidelijker zo. als jullie het liever anders willen of er moet nog wat bij/af dan laat maar weten dan pas ik het aan.
Mama lucy.. ik krijg inderdaad geen inseminatie ik zou maandag eens kunnen vragen waarom dat is.. ma zoals ik al zei miss doordat ik een keer kort zwanger ben geweest ik weet t ook niet en manlief heeft super spul haha dus miss heeft dat er ook mee te maken..
Stephanie, dankjewel. heb je pco? Dan is het heel normaal om eerst met ovulatie-imductie te beginnen. Ik heb dat ook 9 maanden gedaan. MamaLucy, ik heb volgens mij nooit een clomidtopic gehad, heb maar 1 cyclus clomid geprobeerd, maar ik weet het niet meer precies. Oh, jij ook migraine? Het werd er niet beter op deze avond, hopelijk helpt slapen zo En wauw, gaat bij jou die follikels ook zo snel? Bij iedereen hier, bij mij duurt het altijd een paar weken! Ups and downs, nee, ik ben nog niet begonnen met spuiten. Deze cyclus is gewijd aan de foto, geloof ik. Je zegt het zo goed: je weet eigenlijk zeker dat het game over is, en tóch, tóch blijf je gewoon hopen. Ik hoop gewoon nog even met je mee
@Stephie: En? Weet je al meer? Wat gek trouwens dat ze dat bij jullie telefonisch doen! Ik krijg dat gewoon op dat moment te weten. @Ikbenhet: Je bent lief! Ik ken die arts (nog) niet. Vind C.ox altijd het fijnst.. @Beschuitje: Wat fijn dat die eerste prik meeviel! Dat scheelt echt alweer een hoop.. @Kriti: Hoe is het met jou nu? @Stephanie: He, wat vervelend dat je er misselijk van wordt! Veel kleine hapjes eten werkt over het algemeen goed. @Saar: Jeetje! Dat is een domper! Ben er helemaal klaar voor, mag je weer naar huis! Wel fijn dat er snel een nieuwe afspraak gemaakt kon worden, zeg! Sterkte met je migraine, ook al niet leuk! @Uad: Aaahh! Ik duim voor een innesteling! Spannend, zeg! @Mamalucy: Is niet erg, het gaat hier inderdaad hard soms! Ik hou het ook echt niet altijd even goed bij Fijn dat het prikken weer goed gaat! @Hier: Ik ben bang dat ik dit topic moet verlaten.. Ik krijg geen IUI meer. Vandaag de tweede inseminatie gehad en na opwerking bleven er 700.000 zaadcellen over. Dat betekent dat wij aankomende dinsdag de intake voor IVF al hebben. Misschien dat we in december de eerste punctie al kunnen hebben. Als dat niet lukt, gaan we in december misschien nog voor een keertje IUI. Ik ben er een beetje ondersteboven van. We kijken ineens tegen nog maar 3 pogingen aan en we komen nu ineens veel te dicht bij het woordje uitbehandeld. Bah, bah, bah!
He aster, Ik had geduimd voor positief nieuws meid...en nu dit! Het zit jullie niet mee zeg! Wel fijn dat je snel de intake voor ivf hebt, dan hoef je niet weer zo lang te wachten. En je hebt gelijk hoor dat je eventueel in december nog een iui doet! Je hebt tenslotte maar 1 goede zaadcel nodig.. Het is jullie zo gegund...😘 Welkom op het wachtbankje...dikke knuffel!!!
Aster, wat een heftig nieuws! Kan me voorstellen dat je daarvan ondersteboven bent. Je hebt misschien nog maar drie keer te gaan, maar de kans is wel véél groter per keer!! Ik heb er een goed gevoel bij. Ik wens je een mooi reageerbuisbaby'tje!!! Stephanie, dan is het normaal dat je eerst alleen spuit, zonder inseminatie.
Lief van jullie! Beloof me alsjeblieft dat het jullie dan wel allemaal lukt met IUI! Dan heb ik door dit topic toch nog een beetje een blij gevoel aan IUI overgehouden.
Aster een hele dikke knuffel! wat een rot nieuws. maar probeer het positief te bekijken. de kans is groot dat je binnen nu en 3 behandelingen een mooi wondertje in je buik hebt zitten. fijn dat je al zo snel terecht kan, heb weleens gehoor dat er in sommige ziekenhuizen hele lange wachttijden kunnen zijn. stephanie, ik ben ook al eens kort zwanger geweest. en manlief heeft ook goed zaad. dus zal misschien ook per ziekenhuis anders zijn. ik heb wel al ruim een jaar clomid gebruikt(zonder inseminatie) jullie ook? of is dit jullie eerste behandelmethode? ups and downs spannend joh! ik duim voor je
Mama lucy.. ik heb ook 4x de clomid gehad helaas groeide de eitjes daar niet van.. meiden ik ga straks alles doorlezen ben nog aan t werk.. fijne dag
dan zal daar het verschil zitten stephaniee ik reageerde goed op de clomid alleen raakte ik maar niet zwanger. daarom nu iui om de kansen wat te verhogen werk ze!
i.u.i Leden info Ikbenhet - 28 jaar - eerste kindje Mama Lucy - 24 jaar - eerste kindje ups and downs - 29 jaar - eerste kindje aster14 - 27 jaar - eerste kindje kriti81 - 32 jaar - eerste kindje Stephie86 - 26 jaar - eerste kindje Saar81 - 32 jaar - eerste kindje Stephaniee - 23 jaar - eerste kindje beschuitje - 35 jaar - eerste kindje Afspraken Ziekenhuis: 14-11: echo Stephie86 15-11: echo mama Lucy 18-11: echo Stephaniee - Hsg saar81 Nod's 17-11: ups and downs 26-11: ikbenhet 30-11: Kriti81 - Aster14 3-12: Stephie86 Eventuele wijzigingen in kleur doorgeven
Hai meiden.. zo ff via mijn pc ingelogd haha dat typt wat makkelijker ik ben gister inderdaad nog terug gebeld.. en moet morgen ochtend weer komen voor een echo.. we zullen zien hoe het groeit hoop dat er wel verschil in zit.. @saar vervelend dat je nu weer een periode moet wachten dan. jammer.. @uad ik ben benieuwd morgen hoe ze per dag groeien dan inderdaad.. 1 eitje was iets meer dan een centimeter. maar ze zei het kan dat die ineens minder is en er andere wel groter groeien.. de andere waren er allemaal net onder.. ik duim voor je voor een innesteling hoor meid!! succes met je congress! @ mama lucy Mooie nieuwe lijst! ik heb hem weer ff aangepast..! geloof ook inderdaad niet dat al die eitjes groeien hoor.. maar we zullen het zien.. ben er nieuwsgierig naar haha vond het leuk om te zien.. :-D @aster14 jeetje meid heel veel succes.. maar er zit toch een kans in dat het nog raak is.. ik duim extra hard voor je deze wachtweken.. kunnen we de naam niet veranderen?.. zodat je dan gewoon kan blijven!! jij bent hier juist begonnen.. ik geloof dat ik nu wel op iedereen heb gereageerd toch.. haha moest even bijwerken allemaal.. fijne avond weer meisjes.. ik heb vanavond een training voor meer zelfvertrouwen.. ben benieuwd of het werkt..