Stephie heel veel succes morgen, duim voor je! Ook voor beschuitje veel succes met de FM! Verder drukke dag, de vloer is vandaag gelegd en nieuwe meubels komen morgen. Er is onwijs veel geschreven dus ik ga er woensdag even voor zitten! Succes met spuiten en dikke knuffel voor het wachtbankje!!
Stephie en beschuitje, veel succes vandaag!!! Ups and downs, veel plezier vandaag met het uitpakken en inrichten van je nieuwe meubels 😉
Meiden net terug uit het ziekenhuis. Ging vlot dit keer. Twee eitjes, een kleintje en een grotere van 13 mm. Daar gaan we op in zetten. Donderdag terug komen en waarschijnlijk dit weekeind iui. Nog nooit eerder in het weekeind gehad, maar ook wel een keer leuk 😄 baarmoederslijmvlies was 8 mm. Ik moet helaas nu gelijk door naar mijn werk. Geen zin meer nu.
Wij zitten te wachten op het potje.. haha zenuwen hier! Van mij mag het gebeurt zijn.. hebben even een bakkie koffie op net.. zo maat weer naar boven.. Tis wel netjes geregeld hier.. Vriend moest tekenen voor afgifte.. en er word maar 1 potje behandeld in het kamertje. Meer niet om problemen te voorkomen. Dus ik weet zeker dat het spul van mijn vriend zometeen naar binnen gaat
Dat is heel fijn, Stephie, hihi! Leuk hoor, straks vol goede hoop naar huis Succes!! <3 Beschuitje, dat klinkt goed!! zal inderdaad wel van het weekend de inseminatie worden. Of misschien maandag, als je eitje nog een beetje de tijd neemt
Wat goed beschuitje...netjes 2 eitjes 😀 donderdag maar weer afwachten. Je baarmoederslijmvlies is ook mooi zeg! Bij ons in het weekend is het super rustig! Heerlijk... Stephie...en? Alles goed gegaan? Hoe was het zaad van manlief? We horen het zo wel 😘 Hier vandaag nog een testje gedaan om te kijken of de pregnyl eruit is. Zit nu 10 dagen na de pregnyl injectie. Zie foto;
Echt??? Ik vond het al spannend maar jij maakt het nog spannender hihi. Ik ga niet te veel hopen anders komt de klap straks misschien wel dubbel zo hard binnen 😉 Maar ergens heb er ook stiekem wel een goed gevoel bij 😁 Hoe is jou test?
Hai dames... i.u.i 1 is een feit! Zaadjes zwemmen nu als het goed is heerlijk rond in mijn baarmoeder.. Na bewerking maar liefst 4 miljoen.. voor bewerking was het 22 miljoen :-o Het viel me echt reuze mee... Alleen hebben ze gezegd nu afwachten. . Maar hoe lang??? Haha moet ik rekenen vanaf de pregnyl of vandaag? en 14 dagen?? Jeetje wat een gedoe he haha Heee ikbenhet...word die niet gewoon echt positief? ? ik duim voor ons allemaal!
Euh ik vind ook dat het lijkt of ie weer donkerder wordt ikbenhet! Super goed beschuitje, laat die van 13 maar lekker doorgroeien! Spannend Stephie! Volgens mij kun je vanaf vandaag 14 dg aanhouden. Bij Freya hebben ze een handig tooltje. Daarmee kun je uitrekenen wat je uitgerekende datum is als je de dag van IUI invoert 😉 De meubels staan! Ben er echt super blij mee. Moet nu nog even aan het werk vanuit huis 😕 geen zin in. Tot vanavond!
Ik heb ff gekeken.. Uitgerekende datum zou 12 augustus zijn. Jeetje wilde de lijst ff doen maar dat is een heel kunstwerk geworden :-o Meiden hoe gaat het met jullie? Hier goed hoor.. Heb zin in zaterdag.. Lekker mee doen met de intocht in delft..
Zo meiden jullie hebben een hoop gekletst, moets best wel veel terug lezen en ben alleen gister niet geweest (voelde mij niet zo gisteren dus lekker vroeg mijn bedje ingekropen, nu net pas thuis gewerkt en naar mijn peet moeder geweest) mama lucy was inderdaad wel een kleine tegenvallertje dat je ei nu niet zo snel groeide als de vorige keer maar je was nog vroeg hopelijk is je ei nu heel mooi gegroeid (blijf maar lekker broeden, beschrijf je leuk) stephie in je been (is de eerste keer dat ik hoor van pregnyl) hier adviseren juist in je buik want dan heb je er het minst last van. Mijn man was wel zenuwachtig over dat ze wel de juiste sperma gebruiken dus heeft hier extra na gevraagd de eerste keer) Wat fijn dat de iui goed is gegaan vandaag en wat een hoop zwemmers) Veel plezier met de intocht in delft (wel grappig is mij geboorte stad) stephanie spannend donderdag bij je echo hopelijk is je ei mooi doorgegroeid Saar wat vervelend dat je last had van je hsg en ook niet leuk nieuws dat er 1 eileider pot dicht is maar inderdaad heb vaker gelezen dat het met eileider ook allemaal werkt wel spannend zeg nu weer een week wachten voor verdere uitslag ik ben het het ligt eraan hoeveel pregnyl eenheden je hebt gespoten ups and downs en is je vloer mooi geworden en hoe ziet het eruit met alle je nieuwe spullen bij elkaar (en belangrijker ik weet niet of je nieuwe stoelen of bank gekocht maar zit het lekker) beschuitje goed zo suc6 donderdag inderdaad is weer wat anders een iui in het weekend (kan heel rustig zijn bij de dokter bij mij was het echt stil in de kliniek zag geen andere patienten) Aster hoe was het vandaag je moest toch voor je ivf afspraak dat was toch deze dinsdag of was het nu volgende week dinsdag (hoop voor je dat je voor niets bent geweest omdat je goed nieuws hebt volgende week) Zelf doe hier niet aan testen voor mijn nod want dan maak ik mij zelf helemaal gek is er wel of niet een lijntje is hij nu wel of niet donkerde geworden enz heb trouwens geen testen in huis. Nu ik het toch over testen heb had bij mijn vorige iui een test klaar liggen omdat ik zou testen zag mijn man het doosje zegt ie heel serieus kan je hier mee testen of het een jongen of een meisje is want de teken voor vrouw en man staat erop moest wel heel erg lachen (zo zie je maar hij heeft er niet veel verstand van want hij had daarvoor wel vaker een test gezien maar nog nooit het doosje) Fijne avond
Van de pregnyl heb ik geen last hoor.. alleen prikken jullie was ff vervelend. Verder voel ik me goed.. gister avond wat onrustig gevoel in mijn buik. Weet niet hoe ik het anders moet noemen. Heb vanmorgen gewerkt en slecht geslapen, kan dat een bijwerking zijn van al die hormonen? want normaal slaap ik best goed eigenlijk. Ik was weer 6 ons afgevallen. Hoe gaat het met jullie meiden? Kriti ik zal zaterdag aan je denken! Digiknuff voor jullie allemaal
Hoi dames... ik heb weinig tijd om te reageren maar kom net van het ziekenhuis en mag morgen avond de pregnyl zetten en zaterdag ochtend inseminatie ga straks op me gemak even terug lezen want er is weer een hoop getypt en zag al allerlei spannende berichtjes voorbij komen waaronder wat test foto's! hoop mega erg dat dit betekent dat we binnenkort iemand mogen gaan feliciteren!